Zeer goede aanwinst voor Groupama en ik snap werkelijk waar niet dat Decathlon hem laat gaat. Die jongen heeft alles in zich om de stap richting de wereldtop te maken in de klassiekers.quote:
Groupama profiteert daarmee goed dat er een hoop Fransen eruit moeten bij AG2R. Berthet normaal gesproken ook naar FDJ.quote:Op zondag 29 juni 2025 14:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zeer goede aanwinst voor Groupama en ik snap werkelijk waar niet dat Decathlon hem laat gaat. Die jongen heeft alles in zich om de stap richting de wereldtop te maken in de klassiekers.
Ik zit nu deze podcast te luisteren. Altijd leuk met Boogerd, ook mede vanwege zijn goede geheugen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:13 schreef Slobeend het volgende:
Wisten jullie dat Boogerd en Van Bon in 98 heel dicht bij een overgang naar Mapei waren? Ik niet. (Net gehoord in de podcast van Thijs en Hidde met Boogie).
Maar dan gaat hij zijn geliefde Tour missen en mogelijk helemaal geen grote ronde rijdenquote:
Op zich geef ik ze nog wel kans op de Tour met de Franse ploegen in de problemenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar dan gaat hij zijn geliefde Tour missen en mogelijk helemaal geen grote ronde rijdenWat moet hij dan voor rijden?
Vorig jaar natuurlijk wel echt lang last gehad van in zn ballen gebeten te zijn door een hond.quote:
Die kun je er wel bij houden voor de puntjes in kleinere koersen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:23 schreef LtnGeorge het volgende:
Groenewegen naar de tietema Rockets volgens Benson.. gaan ze dan eindelijk afscheid nemen van bomboi?!
Maar dan ben je ook wel elke ambitie kwijt als wielrenner zijndequote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die kun je er wel bij houden voor de puntjes in kleinere koersen.
Er ontstaat wel een klein probleempje voor de Tour wellicht, maar normaal gesproken starten ze daar. Cofidis lijkt wel bijna zeker van een directe wildcard, mochten ze onverhoopt degraderen en Arkéa stopt er mee.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die kun je er wel bij houden voor de puntjes in kleinere koersen.
Decathlon inmiddels ook wel, die zullen dan misschien toch nog een goede Fransoos willen halenquote:
Hij blijft dan wel prof. Het is toch niet iemand die in Europese .1 en Pro-wedstrijden meedoet voor de overwinning. Daarvoor positioneert hij veel te slecht. Als lead-out heb je er dus ook al niet veel aan.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar dan ben je ook wel elke ambitie kwijt als wielrenner zijnde
Nu klinkt het alsof het over een anonieme C-sprinter gaat, niet over een renner die vorig jaar nog een Tourrit wonquote:Op vrijdag 4 juli 2025 20:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij blijft dan wel prof. Het is toch niet iemand die in Europese .1 en Pro-wedstrijden meedoet voor de overwinning. Daarvoor positioneert hij veel te slecht. Als lead-out heb je er dus ook al niet veel aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |