Het wordt echt een aardverschuiving bij Decathlon, want dit lijkt voorlopig de lijst met aankopen te worden. Op basis van de lijst met vertrekkers lijkt die nog groter te worden.quote:Op woensdag 25 juni 2025 22:21 schreef wimderon het volgende:
Volgens Directvelo vertrekken Bennett, Berthet, Cosnefroy, De Bondt, Godon, Lafay, Peters, Tronchon en Vendrame bij Decathlon. Armirail zou nog in onderhandeling zijn, maar vertrekt waarschijnlijk ook.
En de kans is best groot dat Cofidis uit de WT degradeert.quote:Op woensdag 25 juni 2025 22:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Arkea stopt er waarschijnlijk mee, Total gaat op in Ineos. AG2R stopt er mee en daarmee lijkt het Franse karakter wel minder te worden.
Flinke klap voor het Franse wielrennen.
Ik denk juist dat het een goede ontwikkeling is. Je ziet vaak bij Fransozen dat ze lekker in de vertrouwde omgeving blijven, met als gevolg dat ze op een plateau terechtkomen en nauwelijks progressie meer boeken. Nu worden ze meer naar het buitenland gedwongen, en dat gaat positieve gevolgen hebben, denk ik. Mede ingegeven doordat Engelse les een verplichting is geworden bij FDJ en AG2R.quote:Op woensdag 25 juni 2025 22:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Arkea stopt er waarschijnlijk mee, Total gaat op in Ineos. AG2R stopt er mee en daarmee lijkt het Franse karakter wel minder te worden.
Flinke klap voor het Franse wielrennen.
Dat Cofidis degradeert is nog niet zo'n ramp. Da's een beetje hun niveau. Wild cards die ze echt willen hebben, krijgen ze voorlopig toch nog wel. Ze kunnen dan drie jaar beetje kiezen wat ze willen rijden. Nog niet zo verkeerd gezien de enorm matige selectie die ze hebben.quote:Op woensdag 25 juni 2025 22:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
En de kans is best groot dat Cofidis uit de WT degradeert.
Overigens is niet alles slecht in het Franse wielrennen, want ze hebben echt een bak met jong talent dat de komende jaren een grote rol kan gaan spelen, ook op het allerhoogste niveau.
quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat zou vanuit zijn perspectief wel een rare keuze zijn.. de potentie zal er toch nog steeds wel zijn en qua leeftijd kan hij nog wel even mee
Wel benieuwd wat er nog verder bij komt bij Visma. Ze lijken, ondanks een flinke toename in budget, overal naast te grijpen en er is vrijwel niks meer beschikbaar op de markt. Toch maar een paar talentjes promoveren dan maar bij gebrek aan beter?quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:42 schreef TheArt het volgende:
Valter naar Bahrain aldus Wielerflits en Benson.
quote:Op maandag 24 juni 2024 15:30 schreef Mani89 het volgende:
Piet Allegaert is dan wel weer bijkans cult. Volgend contractjaar verwacht ik een paar vlammende anonieme top 10 sprints voor een nieuw 3-jarig contract.
Noval is wel echt een veel groter talent dan die jongens.quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:52 schreef Mykonos het volgende:
Ben benieuwd, voorlopig ben ik niet zo onder de indruk van de ontwikkeling van de veel te jong prof geworden August, Shmidt en Leonard.
En dan die reacties eronder, dat soort eencellige NPC juichaapjes zijn de nagel aan mijn doodskist.quote:
"Oplossen"quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Alpecin gaat de leegloop dus echt grotendeels intern oplossen.
Zeker, maar om dit nou allemaal intern op te vangen:quote:Op zaterdag 28 juni 2025 08:54 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Senna Remijn is op zich wel talentvol toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |