SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik ben blij met augustus want dan ga mijn hooikoorts meestal weer klaar voor het jaar (Gisteren dat vooral als last gehad van de wandeling) Nadeel van augustus is dat er regelmatig nog een hittegolf komtquote:Op woensdag 25 juni 2025 21:00 schreef Nattekat het volgende: [..] Ben geen fan van augustus om die reden
![]()
Mariah is haar stembanden al aan het opwarmenquote:Op woensdag 25 juni 2025 21:02 schreef kwiwi het volgende:
Hoor ik daar kerstmis?![]()
![]()
Dashing through the snow..
Dat krijg ik allemaal al bij de prijs inbegrepen, maar toch bedanktquote:Op woensdag 25 juni 2025 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee wordt dinsdag 1 juli 8:34 verwacht, prima. Koffie? Broodje? @:nattekat
Das snelquote:
Dit jaar gaat het veel regenen in augustus. Met gevaar voor overstroming in Limburg.quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben geen fan van augustus om die reden
Das toch schönquote:Op woensdag 25 juni 2025 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gaan we nu weer een jaar moeten horen dat je in Duitsland was?
quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:04 schreef Nizno het volgende:
flikker op! laat mij lekker mijn statiegeld ophalen ipv een domme loterij
quote:
sterkte Belse mastenquote:Op woensdag 25 juni 2025 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toen ik in 2013 in een nieuwbouwflat in het noorden van EHV kwam te wonen, kreeg ik regelmatig een bericht. van de KPN Welkom in België.....
euhhh.....![]()
![]()
![]()
![]()
Zo bijzonder is Duitsland nou ook weer nietquote:Op woensdag 25 juni 2025 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is wel ver van de grens. Had het in Limburg wel vaak, maar dat was echt vlak bij de grens.quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toen ik in 2013 in een nieuwbouwflat in het noorden van EHV kwam te wonen, kreeg ik regelmatig een bericht. van de KPN Welkom in België.....
euhhh.....![]()
![]()
![]()
![]()
nou onze opa´s.... @Wereldgozerquote:Op woensdag 25 juni 2025 21:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo bijzonder is Duitsland nou ook weer niet
hij durft nietquote:Op woensdag 25 juni 2025 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dan hoef ik dinsdag ook niet voor gek te gaan lopen op het perron
Ja ik weet niet wat hij niet durft. Aan mij zal het niet liggenquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat hij niet durft. Aan mij zal het niet liggen
dit zei hij eerder vanavondquote:Op woensdag 25 juni 2025 20:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Achteraan. Ga je op het perron staan? Dan ga ik me verstoppen
Tijd voor overname van het F1 subforum @TheStigsDutchCousinquote:
* TheStigsDutchCousin instemmend kniktquote:Op woensdag 25 juni 2025 21:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tijd voor overname van het F1 subforum @:thestigsdutchcousin
Je weet maar nooit hoe de wind dinsdag staat.quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja jammer allemaal. Niks aan te doen.
Schattigquote:Op woensdag 25 juni 2025 21:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tijd voor overname van het F1 subforum @:thestigsdutchcousin
'S morgens vroeg durft hij vast wel wat meer, als internetbemoeial Nizno nog slaapt. We regelen dit wel, maar het is te moeilijk voor jullie in het openbaar, dat snap ik.quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
'S morgens vroeg durft hij vast wel wat meer, als internetbemoeial Nizno nog slaapt. We regelen dit wel, maar het is te moeilijk voor jullie in het openbaar, dat snap ik.
quote:
De Bridgerton serie.quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb trouwens te grote boeken gelezen de laatste twee maanden dus ik loop nu 3 boeken achter op mijn lees doel
Dus als iemand nog tips heeft voor leuke niet te ingewikkelde romans van <300 pagina's hoor ik het graag
De True Blood-reeks. Dan ben je zo weer bij.quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb trouwens te grote boeken gelezen de laatste twee maanden dus ik loop nu 3 boeken achter op mijn lees doel
Dus als iemand nog tips heeft voor leuke niet te ingewikkelde romans van <300 pagina's hoor ik het graag
Handig toch? Gewoon alles tegelijk.quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:27 schreef CherryLips het volgende:
Zaterdag is een feestdag hier in het dorp. Allemaal evenementen en shit.
Zaterdag is ook het NK Wielrennen ofzo. Komt langs het centrum dus die wegen zijn afgesloten of lastig te bereiken. Handig in combinatie met die feestdag.
Maar er is ook een andere weg afgesloten wegens werkzaamheden. Wie plant dit.
Die zijn niet echt kortquote:
Bedankt voor de waarschuwing tipquote:
Ik niet dat het jouw soort muziek is iddquote:
Mijn boekenkast heeft een beetje last van dikkepilleritis. De dunnere boekjes zijn vaak wat meer klassieke sci-fi hier.quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik was een keer met zo'n mini cruise naar Newcastle met mijn moeder. Afgesproken dat ik maar heel beperkt boeken mocht kopen, want zoveel sjouwen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn boekenkast heeft een beetje last van dikkepilleritis. De dunnere boekjes zijn vaak wat meer klassieke sci-fi hier.
De 5 boeken van the Hitchhikers Guide to the Galaxy trilogy zijn niet zo dik iddquote:Op woensdag 25 juni 2025 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn boekenkast heeft een beetje last van dikkepilleritis. De dunnere boekjes zijn vaak wat meer klassieke sci-fi hier.
Oeh gaan we boekjes makenquote:Op woensdag 25 juni 2025 21:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
De 5 boeken van the Hitchhikers Guide to the Galaxy trilogy zijn niet zo dik idd
Ja bedankt weer Modiquote:
Welke?quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Laat ff wetenn hoe die nachttren bevalt @:nattekat
je hebt iig een handdoek nodig in je Britney Packquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik zag een stevig iemand instappen. Ik heb een vermoeden
Ja het gaat iets groter worden idd. Vorige week had ik een handdoek echt prima kunnen gebruikenquote:Op woensdag 25 juni 2025 21:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
je hebt iig een handdoek nodig in je Britney Pack
Same maar dat maakt een boek per week wel pittigquote:Op woensdag 25 juni 2025 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was een keer met zo'n mini cruise naar Newcastle met mijn moeder. Afgesproken dat ik maar heel beperkt boeken mocht kopen, want zoveel sjouwen.
Dus in zo'n groot boekenwarenhuis naar binnen. Voor Ŗ8 oid 1 boek gekocht.
Met alle verzamelde werken van Sherlock Holmes. Ietwat dikker dan we hadden gepland. Maar he, het was maar 1 boek
Ik vergeet altijd dat dat vijf boeken zijn, omdat ik altijd de omnibus gehad heb.quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
De 5 boeken van the Hitchhikers Guide to the Galaxy trilogy zijn niet zo dik idd
De afgelopen paar jaar las ik nauwelijks nog.quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Same maar dat maakt een boek per week wel pittig
ik zit al meer dan een jaar in een burnout maar ik ben bijna door de wachtlijst heen voor ondersteuningquote:
oh je was serieus over het balkon stofzuigenquote:
Jaquote:Op woensdag 25 juni 2025 22:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh je was serieus over het balkon stofzuigen
mooie 300 gegooid?quote:Op woensdag 25 juni 2025 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van etentje met bowlen.
Nee, net niet. Kwam op 122 uit. Nummer 2 op 118.quote:
eens, heb me kapot gezweet voor zo weinig gradenquote:Op woensdag 25 juni 2025 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het vies warm binnen, terwijl het slechts 23 graden is.
Dus nu kun je er vissen?quote:
En dan durf je je hier te vertonen?quote:Op woensdag 25 juni 2025 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, net niet. Kwam op 122 uit. Nummer 2 op 118.
Ja mij zouden ze per direct ontervenquote:Op woensdag 25 juni 2025 22:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan durf je je hier te vertonen?
Ja, 1e plek is eerste plek. Of ik nu met 100 punten verschil of slechts met eentje , maakt totaal niet uit.quote:Op woensdag 25 juni 2025 22:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan durf je je hier te vertonen?
En vannacht niet met de ramen wagenwijd open slapen denk ikquote:Op woensdag 25 juni 2025 22:31 schreef CherryLips het volgende:
Vanaf dit weekend weer een paar dagen zo heet als Satans anus.
Mietjequote:Op woensdag 25 juni 2025 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En vannacht niet met de ramen wagenwijd open slapen denk ik
[ afbeelding ]
Is het al gezellig met de dikke Duitser?quote:
Flesboekjes zijn over het algemeen best populair onniedan @kwiwi @liesje1979 @Cat-astrophequote:Op woensdag 25 juni 2025 22:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb wel gefaald door geen leesmateriaal mee te nemen.
quote:Op woensdag 25 juni 2025 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het al gezellig met de dikke Duitser?
quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was de ander, mazzel.
Ook nog iemand die naar de F1 gaat
Sterktequote:Op woensdag 25 juni 2025 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik wil even kwijt dat mijn nichtje al sinds zondag in het ziekenhuis ligt met een zorgwekkende zwelling in haar nek
Ga je nu grapjes maken over Nico Rosberg?quote:
Ja ik hoor er maar weinig over, maar het klinkt niet goed allemaalquote:
Je gaat een heel weekend weg zonder minstens 3 boeken mee te nemen? Wie ben jij?quote:Op woensdag 25 juni 2025 22:33 schreef Nattekat het volgende:
Jaquote:Op woensdag 25 juni 2025 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je nu grapjes maken over Nico Rosberg?
bahquote:Op woensdag 25 juni 2025 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik wil even kwijt dat mijn nichtje al sinds zondag in het ziekenhuis ligt met een zorgwekkende zwelling in haar nek
Nee ik heb verder nog niks gehoord. Lijkt trouwens ook wel alsof ik de enige ben die het wat kan schelen maar okeen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 22:56 schreef mschol het volgende:
[..]
bahsterkte
ze weten nog niet (zeker) wat het is? oh, nevermind
ik zou dat ook doen hoorquote:Op woensdag 25 juni 2025 22:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je gaat een heel weekend weg zonder minstens 3 boeken mee te nemen? Wie ben jij?
Zieligquote:Op woensdag 25 juni 2025 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik heb verder nog niks gehoord. Lijkt trouwens ook wel alsof ik de enige ben die het wat kan schelen maar okeen.
Fok! is vol met leesmateriaalquote:Op woensdag 25 juni 2025 22:33 schreef Nattekat het volgende:
ik hoop dat dat meevalt en alleen maar zo lijkt..quote:Op woensdag 25 juni 2025 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik heb verder nog niks gehoord. Lijkt trouwens ook wel alsof ik de enige ben die het wat kan schelen maar okeen.
quote:Op woensdag 25 juni 2025 23:05 schreef Flory- het volgende:
[..]
Fok! internet is vol met leesmateriaal
Hier gaat iets fout.quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 juni 2025 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga morgen wel first thing in the morning een uodate eisen ja.quote:Op woensdag 25 juni 2025 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoop dat dat meevalt en alleen maar zo lijkt..
En haar ouders dan?quote:Op woensdag 25 juni 2025 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga morgen wel first thing in the morning een uodate eisen ja.
Maen zich ook grote zorgen natuurlijk. Ik ben maar derderangs of zoquote:
Die krijgen ook geen duidelijkheid?quote:Op woensdag 25 juni 2025 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maen zich ook grote zorgen natuurlijk. Ik ben maar derderangs of zo
Jaws-muziekje erbij.quote:Op woensdag 25 juni 2025 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En vannacht niet met de ramen wagenwijd open slapen denk ik
[ afbeelding ]
hmm sterkte flesquote:Op woensdag 25 juni 2025 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vooral de puzzelquote:Op woensdag 25 juni 2025 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Flesboekjes zijn over het algemeen best populair onniedan @:kwiwi @:liesje1979 @:cat-astrophe
Hier alleen heel veel regen, vannacht ook een flinke buiquote:
Morguh Nattequote:
Volgens mij niet, volgens mij vinden ze zure boter niet zo lekker.quote:Op donderdag 26 juni 2025 07:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nog nooit daar een muggenbult gehad?
Of je hebt van die avontuurlijke muggen die graag in de harde wind spelen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 07:39 schreef CherryLips het volgende:
Heb nu met de ventilator aan geslapen want daar houden ze niet zo van.
Met een dikke angel van zes centimeter lang en dol op hersenweefsel.quote:Op donderdag 26 juni 2025 07:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
dat is de volgende evolutie, de harde wind mug
Nee ze is vast ergens anders aan het schuilen maar ik begin daar een beetje flauw van te worden want ik zie haar met kutweer ook gewoon niet.quote:
Goh.quote:Op donderdag 26 juni 2025 07:56 schreef Ama het volgende:
Schijnbaar is het overal leuker behalve hier thuis.
Heerlijk de geur van natte hond.quote:Op donderdag 26 juni 2025 08:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Het regent dus heb ik een dramatische hond
Moet de hond wel nat worden, we zijn amper buiten geweestquote:
nee joh, is gewoon een echte buitenkat?quote:Op donderdag 26 juni 2025 07:56 schreef Ama het volgende:
Schijnbaar is het overal leuker behalve hier thuis.
Ze is al terug en gebruikt mij als handdoek.quote:Op donderdag 26 juni 2025 08:15 schreef mschol het volgende:
[..]
nee joh, is gewoon een echte buitenkat?
heb je een gps tracker overwogen? kan je eens zien waar ze uithangt
En warmte.quote:Op donderdag 26 juni 2025 08:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze is al terug en gebruikt mij als handdoek.
kattenquote:Op donderdag 26 juni 2025 08:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze is al terug en gebruikt mij als handdoek.
Ik verzin wel iets met wat ik heb liggen. Gisteren al boodschappen gedaan.quote:Op donderdag 26 juni 2025 08:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nu bedenken wat ik vanavond wil eten.
sla?quote:Op donderdag 26 juni 2025 08:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ja ze wil volgens mij weer naar buiten, net nu ze droog is, terwijl het echt met bakken uit de hemel komt vallen.quote:
Ik ga pasta eten.quote:Op donderdag 26 juni 2025 08:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
quote:Op donderdag 26 juni 2025 08:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De zon schijnt, de lucht is blauw, het wordt warm, prima.
Lente is leuk met alle bloemenquote:Op donderdag 26 juni 2025 08:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik kijk uit naar de kleurtjes van de herfst
Ik ben bijna het hele jaar door verslaafd aan het bos, maar in de herfst is het nog eens extra mooiquote:Op donderdag 26 juni 2025 08:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik kijk uit naar de kleurtjes van de herfst
Paard naar C3.quote:Op donderdag 26 juni 2025 08:38 schreef Nattekat het volgende:
Mycroft ligt eruit en ik wilde al jullie advies nagaan voor mijn eerste zet straks. Dat wordt improviseren.
Al wilde beestjes gezien?quote:Op donderdag 26 juni 2025 08:38 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben bijna het hele jaar door verslaafd aan het bos, maar in de herfst is het nog eens extra mooi
Voornamelijk slechtvalken, aangezien die hier een nestkas in de buurt hebbenquote:
Wenen is mooi man. Maar met die temperaturen..... niet te doen joh.quote:Op donderdag 26 juni 2025 08:30 schreef Nattekat het volgende:
35 graden en kans op terreurbuien in de namiddag. Ik tref het wel met mijn ene dag rondstruinen in Wenen.
@:haags zou code geel hier ook zon betekenen? Er is wel een code oranje voor hitte.
Beter dan de hele dag zeikregen, maar wel matig jaquote:Op donderdag 26 juni 2025 08:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Wenen is mooi man. Maar met die temperaturen..... niet te doen joh.
Denk gewoon code geel voor zon net als hier.
Die zeikregen in Parijs gisteravond was niet best.quote:Op donderdag 26 juni 2025 08:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beter dan de hele dag zeikregen, maar wel matig ja
quote:Op donderdag 26 juni 2025 08:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Die zeikregen in Parijs gisteravond was niet best.
quote:Op donderdag 26 juni 2025 09:09 schreef Ama het volgende:
Mijn vest is ingenomen (was het toch te warm voor). Nu wil ze rustig slapen.
[ link | afbeelding ]
Vul je dagelijks je zwembad bij ofzo?quote:Op donderdag 26 juni 2025 09:06 schreef Wereldgozer het volgende:
Evides van 20 naar 29 pm
Tuurlijk joh
kun je het zelf niet verhogen?quote:Op donderdag 26 juni 2025 09:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn energieleverancier heeft het termijnbedrag op 0 euro gezet. Dat vind ik wel spanned
0 euro is wel erg weinig.quote:Op donderdag 26 juni 2025 09:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn energieleverancier heeft het termijnbedrag op 0 euro gezet. Dat vind ik wel spanned
als je 100 pm betaalde al 9 maand lang maar maar voor 50 pm verbruikt hebt... dan kunnen die laatste 3 maand best op 0..quote:
Ziekmelden een optie?quote:Op donderdag 26 juni 2025 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil naar huis.
Werk is stom en m'n been/rug doet pijn.
Wat verbruik jij aan gasquote:Op donderdag 26 juni 2025 09:06 schreef Wereldgozer het volgende:
Evides van 20 naar 29 pm
Tuurlijk joh
De Tudors serie. Of De rechter van Egypte serie (Christian Jacq).quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wietplantagequote:Op donderdag 26 juni 2025 09:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vul je dagelijks je zwembad bij ofzo?
SOOKEHHHquote:Op woensdag 25 juni 2025 21:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De True Blood-reeks. Dan ben je zo weer bij.
Nee rioolsysteem hier in de straat moet vervangen worden en dat gaan ze ook doen. Ik gok dat ze na de bouwvak een begin maken met de straat eruit trekken. Ze hebben eerst het riool + bestrating in de straat hierachter gedaan omdat het probleem daar nog erger was.quote:
#ZondagregenopSpielburgquote:Op donderdag 26 juni 2025 09:46 schreef Nattekat het volgende:
Wenen
Het is zonnig, een graad of 28 en het is bijna windstil. Ik zal aan jullie denken in de regen.
Regenracegenot.quote:Op donderdag 26 juni 2025 09:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
#ZondagregenopSpielburg
@:thestigsdutchcousin
Vanavond terreurbuien hier in de regioquote:Op donderdag 26 juni 2025 09:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
#ZondagregenopSpielburg
@:thestigsdutchcousin
Nu wel blij dat je toch niet voor de camping bent gegaan?quote:Op donderdag 26 juni 2025 09:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vanavond terreurbuien hier in de regio
Was ik sowieso al, want dat was bijna twee keer zo duur voor veel minder luxe.quote:Op donderdag 26 juni 2025 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu wel blij dat je toch niet voor de camping bent gegaan?
Ik weet eigenlijk niet eens meer waar ik ben blijven steken met die serie. Weet wel dat ik de tv variant niet af heb.quote:
Beetje zoals in Parijs gisterenavondquote:Op donderdag 26 juni 2025 10:19 schreef Nattekat het volgende:
Terreurbuien zou sowieso kut zijn, want dan moet ik mijn Wenentrip vroegtijdig afbreken
Die laatste paar seizoenen zakten wel in ja.quote:Op donderdag 26 juni 2025 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens meer waar ik ben blijven steken met die serie. Weet wel dat ik de tv variant niet af heb.
Nee, deze trilogy heeft 5 boekenquote:
Ik heb liever deze regen en temperatuur. Maar veel plezier!quote:Op donderdag 26 juni 2025 09:46 schreef Nattekat het volgende:
Wenen
Het is zonnig, een graad of 28 en het is bijna windstil. Ik zal aan jullie denken in de regen.
Deze wel.quote:Op donderdag 26 juni 2025 10:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Een trilogy kan toch geen 5 boeken hebben? Dan is het geen trilogy
Een Pentolgy?
Het kan er maar 1 zijnquote:Op donderdag 26 juni 2025 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hoef niet eens terug te lezen ook.
Ja dat is zegmaar de grapquote:Op donderdag 26 juni 2025 10:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Een Pentolgy?
the answer to life, the universe and everything!quote:
Ik ben het antwoord op het leven, het universum en allesquote:Op donderdag 26 juni 2025 10:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
the answer to life, the universe and everything!
Jij bent 42?quote:Op donderdag 26 juni 2025 10:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben het antwoord op het leven, het universum en alles
Yupquote:
Wat?quote:Op donderdag 26 juni 2025 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben volgens mij de enige die de humor van HGTTG niet snapt.
Maar dan is het geen trilogie, maar een pentalogie.quote:
Hoe of waar moet ik dit van kennen? 👀 Ik wou het al gooien op ik ben te jong hiervoor maar aan je reactie te zien gaat dat niet op.quote:
Nee, het is een trilogie.quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dan is het geen trilogie, maar een pentalogie.
Precies. Tri = 3, Penta = 5.quote:Op donderdag 26 juni 2025 10:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Een Pentolgy?
Nou nu krijg ik echt het gevoel alsof ik onder een steen leef.quote:
Film uit 2005 ben je zeker niet te jong voor. Is nog met Rickman ook jonge.quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoe of waar moet ik dit van kennen? 👀 Ik wou het al gooien op ik ben te jong hiervoor maar aan je reactie te zien gaat dat niet op.
Deze post kan heel raar geīnterpreteerd wordenquote:Op donderdag 26 juni 2025 11:02 schreef Ama het volgende:
De kat is maar een beetje zeiknat hoor..
[ link | afbeelding ]
Ik heb al bewust niet poes gezegd.quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Deze post kan heel raar geīnterpreteerd worden
Voor de dirty mind maakt dat niet uitquote:
Ik ben heel slecht met films. Het is dat ik met mijn ex heel veel heb gekeken maar daarvoor was dat lijstje aardig kort, ja Harry Potter enz kende ik wel natuurlijk.quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Film uit 2005 ben je zeker niet te jong voor. Is nog met Rickman ook jonge.
quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Precies. Tri = 3, Penta = 5.
Dat zegt weinig, die heb ik ook nooit gezien. Thema's interesseren me niet.quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:08 schreef Ama het volgende:
Ik had Heat en Scarface enz ook nog nooit gezien.
Scarface heb ik ook nog nooit gezien, Heat is geweldig.quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zegt weinig, die heb ik ook nooit gezien. Thema's interesseren me niet.
quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen beste dag vandaag. Dochter al 2x in haar broek gepoept, en ik heb mijn kleine teen zo loeihard gestoten aan de kinderstoel dat hij nu 2 uur later nog pijn doet.
Ja, dat klopt dus niet.quote:
Wanneer ga jij naar Jurassic World?quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Scarface heb ik ook nog nooit gezien, Heat is geweldig.
Rip.quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen beste dag vandaag. Dochter al 2x in haar broek gepoept, en ik heb mijn kleine teen zo loeihard gestoten aan de kinderstoel dat hij nu 2 uur later nog pijn doet.
Neuh, bij deze boeken is het als grapquote:Op donderdag 26 juni 2025 11:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat klopt dus niet.![]()
Waarschijnlijk omdat mensen wel de term Trilogy kennen is die gebruikt ookal is die niet juist, omdat het om 5 boeken gaat en dus eigenlijk een pentalogy zou moeten zijn.
Ik wacht wel tot die een keer op een streamingdienst staat.quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Maandag misschien eerst naar F1.
Ik heb een schone vloer opgegevenquote:Op donderdag 26 juni 2025 11:19 schreef Ama het volgende:
Ik had gisteren net zo goed niet kunnen dweilen.
[ link | afbeelding ]
"A Night In Abu Dhabi"?quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil die vorige F1 film eigenlijk nog kijken.
Zodra het weer droog is buiten en ook even een paar uur droog is dan ga ik weer dweilen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb een schone vloer opgegeven
Als je bezigheidstherapie zoekt he...quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Zodra het weer droog is buiten en ook even een paar uur droog is dan ga ik weer dweilen.
Die heb ik ook. Echt perfect met een kat.quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:21 schreef essnhills het volgende:
Ik heb zo'n dweil waar je water en een beetje schoonmaakspul in de stok doet en dan spuit je het voor je dweil uit. Kun je makkelijk kleine stukjes tussendoor doen
quote:
quote:
Maar daar heb ik al een kat voor.quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je bezigheidstherapie zoekt he...
Of als je weinig energie hebtquote:Op donderdag 26 juni 2025 11:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Echt perfect met een kat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |