SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik ben blij met augustus want dan ga mijn hooikoorts meestal weer klaar voor het jaar (Gisteren dat vooral als last gehad van de wandeling) Nadeel van augustus is dat er regelmatig nog een hittegolf komtquote:Op woensdag 25 juni 2025 21:00 schreef Nattekat het volgende: [..] Ben geen fan van augustus om die reden
![]()
Mariah is haar stembanden al aan het opwarmenquote:Op woensdag 25 juni 2025 21:02 schreef kwiwi het volgende:
Hoor ik daar kerstmis?![]()
![]()
Dashing through the snow..
Dat krijg ik allemaal al bij de prijs inbegrepen, maar toch bedanktquote:Op woensdag 25 juni 2025 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee wordt dinsdag 1 juli 8:34 verwacht, prima. Koffie? Broodje? @:nattekat
Das snelquote:
Dit jaar gaat het veel regenen in augustus. Met gevaar voor overstroming in Limburg.quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben geen fan van augustus om die reden
Das toch schönquote:Op woensdag 25 juni 2025 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gaan we nu weer een jaar moeten horen dat je in Duitsland was?
quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:04 schreef Nizno het volgende:
flikker op! laat mij lekker mijn statiegeld ophalen ipv een domme loterij
quote:
sterkte Belse mastenquote:Op woensdag 25 juni 2025 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toen ik in 2013 in een nieuwbouwflat in het noorden van EHV kwam te wonen, kreeg ik regelmatig een bericht. van de KPN Welkom in België.....
euhhh.....![]()
![]()
![]()
![]()
Zo bijzonder is Duitsland nou ook weer nietquote:Op woensdag 25 juni 2025 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is wel ver van de grens. Had het in Limburg wel vaak, maar dat was echt vlak bij de grens.quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toen ik in 2013 in een nieuwbouwflat in het noorden van EHV kwam te wonen, kreeg ik regelmatig een bericht. van de KPN Welkom in België.....
euhhh.....![]()
![]()
![]()
![]()
nou onze opa´s.... @Wereldgozerquote:Op woensdag 25 juni 2025 21:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo bijzonder is Duitsland nou ook weer niet
hij durft nietquote:Op woensdag 25 juni 2025 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dan hoef ik dinsdag ook niet voor gek te gaan lopen op het perron
Ja ik weet niet wat hij niet durft. Aan mij zal het niet liggenquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat hij niet durft. Aan mij zal het niet liggen
dit zei hij eerder vanavondquote:Op woensdag 25 juni 2025 20:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Achteraan. Ga je op het perron staan? Dan ga ik me verstoppen
Tijd voor overname van het F1 subforum @TheStigsDutchCousinquote:
* TheStigsDutchCousin instemmend kniktquote:Op woensdag 25 juni 2025 21:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tijd voor overname van het F1 subforum @:thestigsdutchcousin
Je weet maar nooit hoe de wind dinsdag staat.quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja jammer allemaal. Niks aan te doen.
Schattigquote:Op woensdag 25 juni 2025 21:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Tijd voor overname van het F1 subforum @:thestigsdutchcousin
'S morgens vroeg durft hij vast wel wat meer, als internetbemoeial Nizno nog slaapt. We regelen dit wel, maar het is te moeilijk voor jullie in het openbaar, dat snap ik.quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
'S morgens vroeg durft hij vast wel wat meer, als internetbemoeial Nizno nog slaapt. We regelen dit wel, maar het is te moeilijk voor jullie in het openbaar, dat snap ik.
quote:
De Bridgerton serie.quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb trouwens te grote boeken gelezen de laatste twee maanden dus ik loop nu 3 boeken achter op mijn lees doel
Dus als iemand nog tips heeft voor leuke niet te ingewikkelde romans van <300 pagina's hoor ik het graag
De True Blood-reeks. Dan ben je zo weer bij.quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb trouwens te grote boeken gelezen de laatste twee maanden dus ik loop nu 3 boeken achter op mijn lees doel
Dus als iemand nog tips heeft voor leuke niet te ingewikkelde romans van <300 pagina's hoor ik het graag
Handig toch? Gewoon alles tegelijk.quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:27 schreef CherryLips het volgende:
Zaterdag is een feestdag hier in het dorp. Allemaal evenementen en shit.
Zaterdag is ook het NK Wielrennen ofzo. Komt langs het centrum dus die wegen zijn afgesloten of lastig te bereiken. Handig in combinatie met die feestdag.
Maar er is ook een andere weg afgesloten wegens werkzaamheden. Wie plant dit.
Die zijn niet echt kortquote:
Bedankt voor de waarschuwing tipquote:
Ik niet dat het jouw soort muziek is iddquote:
Mijn boekenkast heeft een beetje last van dikkepilleritis. De dunnere boekjes zijn vaak wat meer klassieke sci-fi hier.quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik was een keer met zo'n mini cruise naar Newcastle met mijn moeder. Afgesproken dat ik maar heel beperkt boeken mocht kopen, want zoveel sjouwen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn boekenkast heeft een beetje last van dikkepilleritis. De dunnere boekjes zijn vaak wat meer klassieke sci-fi hier.
De 5 boeken van the Hitchhikers Guide to the Galaxy trilogy zijn niet zo dik iddquote:Op woensdag 25 juni 2025 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn boekenkast heeft een beetje last van dikkepilleritis. De dunnere boekjes zijn vaak wat meer klassieke sci-fi hier.
Oeh gaan we boekjes makenquote:Op woensdag 25 juni 2025 21:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
De 5 boeken van the Hitchhikers Guide to the Galaxy trilogy zijn niet zo dik idd
Ja bedankt weer Modiquote:
Welke?quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Laat ff wetenn hoe die nachttren bevalt @:nattekat
je hebt iig een handdoek nodig in je Britney Packquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:52 schreef Nattekat het volgende:
Ik zag een stevig iemand instappen. Ik heb een vermoeden
Ja het gaat iets groter worden idd. Vorige week had ik een handdoek echt prima kunnen gebruikenquote:Op woensdag 25 juni 2025 21:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
je hebt iig een handdoek nodig in je Britney Pack
Same maar dat maakt een boek per week wel pittigquote:Op woensdag 25 juni 2025 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was een keer met zo'n mini cruise naar Newcastle met mijn moeder. Afgesproken dat ik maar heel beperkt boeken mocht kopen, want zoveel sjouwen.
Dus in zo'n groot boekenwarenhuis naar binnen. Voor Ŗ8 oid 1 boek gekocht.
Met alle verzamelde werken van Sherlock Holmes. Ietwat dikker dan we hadden gepland. Maar he, het was maar 1 boek
Ik vergeet altijd dat dat vijf boeken zijn, omdat ik altijd de omnibus gehad heb.quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
De 5 boeken van the Hitchhikers Guide to the Galaxy trilogy zijn niet zo dik idd
De afgelopen paar jaar las ik nauwelijks nog.quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Same maar dat maakt een boek per week wel pittig
ik zit al meer dan een jaar in een burnout maar ik ben bijna door de wachtlijst heen voor ondersteuningquote:
oh je was serieus over het balkon stofzuigenquote:
Jaquote:Op woensdag 25 juni 2025 22:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh je was serieus over het balkon stofzuigen
mooie 300 gegooid?quote:Op woensdag 25 juni 2025 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer thuis van etentje met bowlen.
Nee, net niet. Kwam op 122 uit. Nummer 2 op 118.quote:
eens, heb me kapot gezweet voor zo weinig gradenquote:Op woensdag 25 juni 2025 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind het vies warm binnen, terwijl het slechts 23 graden is.
Dus nu kun je er vissen?quote:
En dan durf je je hier te vertonen?quote:Op woensdag 25 juni 2025 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, net niet. Kwam op 122 uit. Nummer 2 op 118.
Ja mij zouden ze per direct ontervenquote:Op woensdag 25 juni 2025 22:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan durf je je hier te vertonen?
Ja, 1e plek is eerste plek. Of ik nu met 100 punten verschil of slechts met eentje , maakt totaal niet uit.quote:Op woensdag 25 juni 2025 22:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan durf je je hier te vertonen?
En vannacht niet met de ramen wagenwijd open slapen denk ikquote:Op woensdag 25 juni 2025 22:31 schreef CherryLips het volgende:
Vanaf dit weekend weer een paar dagen zo heet als Satans anus.
Mietjequote:Op woensdag 25 juni 2025 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En vannacht niet met de ramen wagenwijd open slapen denk ik
[ afbeelding ]
Is het al gezellig met de dikke Duitser?quote:
Flesboekjes zijn over het algemeen best populair onniedan @kwiwi @liesje1979 @Cat-astrophequote:Op woensdag 25 juni 2025 22:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb wel gefaald door geen leesmateriaal mee te nemen.
quote:Op woensdag 25 juni 2025 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het al gezellig met de dikke Duitser?
quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was de ander, mazzel.
Ook nog iemand die naar de F1 gaat
Sterktequote:Op woensdag 25 juni 2025 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik wil even kwijt dat mijn nichtje al sinds zondag in het ziekenhuis ligt met een zorgwekkende zwelling in haar nek
Ga je nu grapjes maken over Nico Rosberg?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |