SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik ben blij met augustus want dan ga mijn hooikoorts meestal weer klaar voor het jaar (Gisteren dat vooral als last gehad van de wandeling) Nadeel van augustus is dat er regelmatig nog een hittegolf komtquote:Op woensdag 25 juni 2025 21:00 schreef Nattekat het volgende: [..] Ben geen fan van augustus om die reden
![]()
Mariah is haar stembanden al aan het opwarmenquote:Op woensdag 25 juni 2025 21:02 schreef kwiwi het volgende:
Hoor ik daar kerstmis?![]()
![]()
Dashing through the snow..
Dat krijg ik allemaal al bij de prijs inbegrepen, maar toch bedanktquote:Op woensdag 25 juni 2025 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee wordt dinsdag 1 juli 8:34 verwacht, prima. Koffie? Broodje? @:nattekat
Das snelquote:
Dit jaar gaat het veel regenen in augustus. Met gevaar voor overstroming in Limburg.quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben geen fan van augustus om die reden
Das toch schönquote:Op woensdag 25 juni 2025 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gaan we nu weer een jaar moeten horen dat je in Duitsland was?
quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:04 schreef Nizno het volgende:
flikker op! laat mij lekker mijn statiegeld ophalen ipv een domme loterij
quote:
sterkte Belse mastenquote:Op woensdag 25 juni 2025 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toen ik in 2013 in een nieuwbouwflat in het noorden van EHV kwam te wonen, kreeg ik regelmatig een bericht. van de KPN Welkom in België.....
euhhh.....![]()
![]()
![]()
![]()
Zo bijzonder is Duitsland nou ook weer nietquote:Op woensdag 25 juni 2025 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is wel ver van de grens. Had het in Limburg wel vaak, maar dat was echt vlak bij de grens.quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toen ik in 2013 in een nieuwbouwflat in het noorden van EHV kwam te wonen, kreeg ik regelmatig een bericht. van de KPN Welkom in België.....
euhhh.....![]()
![]()
![]()
![]()
nou onze opa´s.... @Wereldgozerquote:Op woensdag 25 juni 2025 21:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo bijzonder is Duitsland nou ook weer niet
hij durft nietquote:Op woensdag 25 juni 2025 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dan hoef ik dinsdag ook niet voor gek te gaan lopen op het perron
Ja ik weet niet wat hij niet durft. Aan mij zal het niet liggenquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat hij niet durft. Aan mij zal het niet liggen
dit zei hij eerder vanavondquote:Op woensdag 25 juni 2025 20:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Achteraan. Ga je op het perron staan? Dan ga ik me verstoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |