dat is niet altijd meer zo hoor dat er enorm geslepen moet worden, bij kronen wel, maar bij facings kan heel veel zonder de eigen tanden te beschadigen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 09:54 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Facings voor wittere tanden? Voor mensen die het nodig hebben, oké.
Maar in een gezond gebit zagen vind ik persoonlijk iets van. Daar zijn andere, gezondere, oplossingen voor.
De man van Sanne van @onsgezinvanhierendaar.quote:
En noeme een RTL Nieuws Boulevard en SBS Shownieuws die ook RealityFBI gebruikt als bron.quote:Op donderdag 26 juni 2025 09:57 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Mocht volgens de mods wel gewoon over gepraat worden omdat het account iedereen accepteert.
O wow.... Ze doet gewoon een control alt delete-je over ricardo 😳 ik vind dit heftig hoor... Er stonden eerst idd nog gewoon foto's van hem op haar instaquote:Op donderdag 26 juni 2025 11:11 schreef Loveischocolala het volgende:
Idee eerder ook meer fotos had staan op haar insta? Hij is nergens (meer) te bekennen op haar insta
Ik weet niet of die laatste zin wel mag? Dat is toch geen openbare info en daarnaast ook wel hele heftige info vind ik (los van het feit of het klopt)quote:Op donderdag 26 juni 2025 09:56 schreef Barbamamaatje het volgende:
[..]
Ik las dit ook op een FB account en twijfelde of ik mocht posten, , omdat het via via is....daar staat dat Pim bij CM in huis is al een week.
Ja ze heeft toen een statement geplaatst dat er niks van klopte en ze achter Pim blijft staan. Ook hij heeft de verhalen toen ontkent op zijn eigen account.quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:24 schreef Ballerina888 het volgende:
Heeft Sanne (of Pim) ooit zelf gereageerd op die verhalen over het vreemgaan, of is dit enkel van juicekanalen?
Ik vind het triest voor Sanne omdat hij dus gewoon lekker door is blijven gaan nadat zij een heel pleidooi hield "hier is niemand vreemd gegaan" 🤦 ik dacht toen al.. Och meis waar rook is...quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:18 schreef Kaatjepuk het volgende:
Had iemand iets anders verwacht dan bij Curlymom. Ik voorspelde dit al weken geleden.
Ze zet een algemeen bericht dat ze rust wil en er niks over gaat delen en gaat gewoon door met plaatsen van stories.
Arme kinderen en arme Sanne.
Lijkt mij dat Sanne ook niet meer kan doen alsof alles koek en ei is. Ik hoop voor haar dat ze haar troost niet gaat zoeken in de drank.
Sanne heeft er een tijdje terug een story over gedeeld dat het niet waar is. En ging vervolgens verder over op de orde van de (prowin) dag.quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:24 schreef Ballerina888 het volgende:
Heeft Sanne (of Pim) ooit zelf gereageerd op die verhalen over het vreemgaan, of is dit enkel van juicekanalen?
Ricardo heeft zelf overigs wel toen op zijn openbare account screenshots gedeeld waaruit opgemaakt kon worden dat de verhalen wel klopte.quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:24 schreef Ballerina888 het volgende:
Nee hij ontkende niet maar zei iets van dat het verhaal anders is en men maar moet geloven wat ze willen geloven... Toen mensen gingen zeggen 🤔 dat is niet een ontkenning.. Heeft hij het bericht verwijderd maar nooit ontkent dus 🤔 (dit was met de middelvinger foto)quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:26 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Ja ze heeft toen een statement geplaatst dat er niks van klopte en ze achter Pim blijft staan. Ook hij heeft de verhalen toen ontkent op zijn eigen account.
De man van @ onshuisvanhierendaar (ofzo) die vreemd gaat/ging met @ curlymomm , wiens partner (Ricardo) overleden is een week geleden.quote:
Momplusmore was altijd haar "bestie" toen ineens zag je haar niet meer voorbij komen. En dus wel...en zij plaatst dus op haar insta ook een storie van het pincsale shoppen en dan zie kimberley weglopen en schrijft zij er bij "altijd een feestje en dankbaar dat we mogen shoppen, hottie curlymom"quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik volg deze dames allemaal niet, wat heeft momplusmore er nu dan mee te maken?
Ik vind het idd een beetje hypocriet dat zo iemand zich dan nu ineens achter de kinderen 'verschuild'. Aan de andere kant moet ze natuurlijk alleen delen wat ze wil delen.
Ze hoeft toen wel gedeeld te willen stoppen met alcohol en sinds een aantal weken drinkt ze wel weer, maar volgens mij was dat al voor dit hele vreemdgaan gebeuren. Dus idd speculatie of dat daar mee te maken heeft.quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:37 schreef Earring het volgende:
Zullen we stoppen om het over het drankgebruik v Sanne te hebben? Allemaal aannames, hier weten we niks van
Idd apart, maar vroeg me af wat ze er mee te maken had omdat in dat screenshot staat dat karma nog wel komt voor momplusmore en curlymom.quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:45 schreef Huisjeaanderijn het volgende:
[..]
Momplusmore was altijd haar "bestie" toen ineens zag je haar niet meer voorbij komen. En dus wel...en zij plaatst dus op haar insta ook een storie van het pincsale shoppen en dan zie kimberley weglopen en schrijft zij er bij "altijd een feestje en dankbaar dat we mogen shoppen, hottie curlymom"
Ik bedoel hallo je bent net een dierbare verloren je leven staat op zn kop en dat "hottie curlymomm" en lekker shoppen? Heel apart
Dacht kijk ff ze volgt hem ook niet meer ( geeeen id hoelang dat al is hoor verder) en Pim welquote:Op donderdag 26 juni 2025 11:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
O wow.... Ze doet gewoon een control alt delete-je over ricardo 😳 ik vind dit heftig hoor... Er stonden eerst idd nog gewoon foto's van hem op haar insta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |