abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218054393
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 07:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Heb ook t idee dat ze niet zoveel inkopen, aangezien ze iedere 10minuten een nieuwe 'drop' te shooten hebben 😅
Haha ja dat denk ik ook sowieso. Snap ook niet waarom ze iedere week op inkoop moeten, de merken die ze nu verkopen hebben gewoon collecties voor zomer/winter en niet meer die wekelijkse zooi van China die ze eerst hadden.

Ken toevallig iemand met een winkel (fysiek) die zelfde merken verkoopt en denk dat zij ongeveer 1x per kwartaal gaat inkopen🤔
Wederom totaal inefficiënte interessantdoenerij lijkt het.
pi_218054412
Oh en het laatste en dan stop ik weer: Michelle trekt dus haar kleren van de rek bij JN om te passen/zelf te dragen. Boekt deze dus af van de voorraad (tegen inkoopprijs aka niks),
En verkoopt ze nu ongedragen (met prijskaartje) voor ongeveer de volle mep op Vinted?

Dat noem ik geld uit de zaak sluizen en handje contantje in eigen zak steken😋
pi_218054504
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 00:17 schreef Henrike het volgende:
Maarten en Am hebben een bespreking😂sorry hoor maar het is je collega niet toch?
Haar ondergeschikte werknemer.
pi_218054537
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 08:04 schreef Limburgsemeid het volgende:
Oh en het laatste en dan stop ik weer: Michelle trekt dus haar kleren van de rek bij JN om te passen/zelf te dragen. Boekt deze dus af van de voorraad (tegen inkoopprijs aka niks),
En verkoopt ze nu ongedragen (met prijskaartje) voor ongeveer de volle mep op Vinted?

Ik denk dat meer winkeliers dat doen.
pi_218054621
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 00:17 schreef Henrike het volgende:
Maarten en Am hebben een bespreking😂sorry hoor maar het is je collega niet toch?
Nee, het is haar werknemer. Die mot ze even instrueren.
pi_218054647
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 08:22 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ik denk dat meer winkeliers dat doen.
Ik vind het wel bizar hoe zij alles financieel doen . Goed verdienmodel wel
pi_218054668
Iemand gelezen of die beugel een samenwerking is?

Zou wel aardig zijn, veel close-ups van het gele paardengebit van onze Annemarie Geerts.

Elke dag minimaal 10 posts, scheelt weer 10 posts voor haar kinderen.

Laat ze haar geld maar gaan verdienen met haar eigen hoofd.
pi_218054719
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 07:46 schreef miep123456 het volgende:

[..]
jawel hele gezin , ze was er wel twee vergeten, maar dat mag de lol niet drukken
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 07:46 schreef miep123456 het volgende:

[..]
jawel hele gezin , ze was er wel twee vergeten, maar dat mag de lol niet drukken
En nu bijboeken voor 2 maar ze mogen blijkbaar gratis mee, zou ze het er om doen? Mega dom om 2 personen minder te boeken.
pi_218054751
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 08:34 schreef Bo-KataN het volgende:

Zou wel aardig zijn, veel close-ups van het gele paardengebit van onze Annemarie Geerts.

Dream on.
pi_218054755
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 08:04 schreef Limburgsemeid het volgende:

Ja zo denk ik ook dat het gaat.
pi_218054759
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 07:56 schreef Lolaliedje30 het volgende:

[..]
Naar haar account gaan en op dat poppetje drukken op haar account. Is ook het enige waar je nog op kan drukken verder zie je namelijk niks meer haha
Dank je wel voor de uitleg!
pi_218054762
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 08:19 schreef Snaky het volgende:

[..]
Haar ondergeschikte werknemer.
Ik zie het me tegen mijn man zeggen; vanavond 20:00 bespreking. Zorg dat je er bent.
Wie notuleert?
pi_218054979
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 07:52 schreef Limburgsemeid het volgende:

[..]
Die kostte ¤159.. wel normale prijs voor dat merk. Wat mij verbaast is dat deze direct is uitverkocht, niet even een broek die je zomaar erbij koopt lijkt me of ben ik alle realiteit qua prijzen kwijt?
Dit model krijg je ook bij de Zara..
Heb soms echt het idee dat die webshop alleen maar leeft van desperate huisvrouwen die alles doen om zoals Michelle en JVP te zijn🥲
Ik vind 159 voor een jeans geen gek bedrag, mits het een tijdloos model is. En dat vind ik van dit model dus niet. Dit is leuk voor even maar dan zou ik dus naar de Zara gaan waar dit model 59 euro kost. Maar ik ga liever voor tijdloos dus zo’n model sla ik over.
pi_218055004
Niet om te bodyshamen, maar ik vind de kleding van hun site ook echt even een vertekend beeld geven door Michelle dr figuur. Alles is zo wijd en vormeloos. Ik weet dus niet of dit topjes dus echt wijd moeten vallen of dat het komt omdat het te groot is bij haar.
pi_218055025
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 08:39 schreef Henrike het volgende:

[..]
[..]
En nu bijboeken voor 2 maar ze mogen blijkbaar gratis mee, zou ze het er om doen? Mega dom om 2 personen minder te boeken.
Daar zou je haar bijna voor aanzien, maar echt hoe dan? En overigens zij hadden dan pech gehad, niet de camping, want geloof me maar die plek is ook weer zo voorzien!
pi_218055091
quote:

Daar is niet veel animo voor vrees ik, geen goed verdienmodel.
pi_218055139
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 09:20 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Daar zou je haar bijna voor aanzien, maar echt hoe dan? En overigens zij hadden dan pech gehad, niet de camping, want geloof me maar die plek is ook weer zo voorzien!
Hoe moeilijk is het om tot 15 (ofzo) te tellen? Ze stempelt nota bene iedere week de familiestempel in de plannert en schrijft daar de aanhang ook nog bij.

En dan een tijd na je boeking bedenken dat je nog 2 kinderen bent vergeten. 🙄
pi_218055156
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 09:37 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Hoe moeilijk is het om tot 15 (ofzo) te tellen? Ze stempelt nota bene iedere week de familiestempel in de plannert en schrijft daar de aanhang ook nog bij.

En dan een tijd na je boeking bedenken dat je nog 2 kinderen bent vergeten. 🙄
Ze zag plots het licht!
pi_218055188
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 09:16 schreef Hope88 het volgende:
Niet om te bodyshamen, maar ik vind de kleding van hun site ook echt even een vertekend beeld geven door Michelle dr figuur. Alles is zo wijd en vormeloos. Ik weet dus niet of dit topjes dus echt wijd moeten vallen of dat het komt omdat het te groot is bij haar.
Vind ik ook, ik zou in haar geval omdat het voor een wbebshop is een "normaal" model gebruiken.
pi_218055225
quote:

Ik blijf het ontzettend egoïstisch vinden. Wederom denkt ze alleen aan haarzelf en ik kan daar niet bij met mijn hoofd.

Ze weet dus zelf dat het prettig kan zijn als je tanden recht staan. Anders neemt ze geen beugel op latere leeftijd.
Maat waarom dit dan niet bij je kinderen voorkomen?

Dan moeten ze op afspraken bij de ortho. Met meerdere kinderen, meerdere keren per maand.
Past zeker niet in haar, vrij nutteloze, planning.
Dus weer erg egoïstisch. Ik vind dat echt absurd. En dan dit nu voor jezelf wel doen. Om te kotsen.
pi_218055337
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 09:51 schreef Toedeledoki36 het volgende:

[..]
Ik blijf het ontzettend egoïstisch vinden. Wederom denkt ze alleen aan haarzelf en ik kan daar niet bij met mijn hoofd.

Ze weet dus zelf dat het prettig kan zijn als je tanden recht staan. Anders neemt ze geen beugel op latere leeftijd.
Maat waarom dit dan niet bij je kinderen voorkomen?

Dan moeten ze op afspraken bij de ortho. Met meerdere kinderen, meerdere keren per maand.
Past zeker niet in haar, vrij nutte
loze, planning.
Dus weer erg egoïstisch. Ik vind dat echt absurd. En dan dit nu voor jezelf wel doen. Om te kotsen.
Misschien breng je Annemarie nu wel op een idee. Ieder kind een beugel, lekker veel content. Filmend bij de ortho, samenwerking met tandpasta(pillen), een nieuwe stempel voor de beugel, tandenpoetsen enz.

Ik zie een mooi verdienmodelletje waar ze nog jaaaaaaren mee vooruit kan.

....Maarten Geerts mag ook wel eens wat doen, dus hup, aan de beugel (al dan niet met paardrijbroek aan).😷😆
pi_218055662
Dat filmen van die 3d scan bij de tandarts ook. Ik zou me kapot schamen om dat te vragen en daarna ook te doen eerlijk gezegd. En het kost toch extra tijd, terwijl die tandarts al zo strak in de planning zitten. Want zij kijkt/luistert wss minder goed, als ze focust op het filmen. Maar ik ben dan ook geen influencer gelukkig.
pi_218055884
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 10:40 schreef Holaa het volgende:
Dat filmen van die 3d scan bij de tandarts ook. Ik zou me kapot schamen om dat te vragen en daarna ook te doen eerlijk gezegd. En het kost toch extra tijd, terwijl die tandarts al zo strak in de planning zitten. Want zij kijkt/luistert wss minder goed, als ze focust op het filmen. Maar ik ben dan ook geen influencer gelukkig.
Hier hangen gewoon briefjes dat er geen opnames gemaakt mogen worden. Zowel bij tandarts als huisarts zag ik het pas. Bij de wachtkamer enz.
pi_218055888
quote:

Vast wel
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_218055927
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 11:01 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Hier hangen gewoon briefjes dat er geen opnames gemaakt mogen worden. Zowel bij tandarts als huisarts zag ik het pas. Bij de wachtkamer enz.
Dat gaat dan toch meer over dat je geen andere mensen mag filmen , denk ik.
Ik bedoel als je naar de huisarts ga hoeft een ander dat niet altijd te weten kan ik mij zo voorstellen .
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')