Ziet er uit als een gezellig groepje!quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:51 schreef Pistolero het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)angehouden~aceeb5d6/
Amsterdam Defence Force
Farmers Defence Force
Israel Defense Force
Bekijk deze YouTube-video
Ik vrees dat we met een zwakke VVD en een bepaald niet strategische GL-PvdA afstevenen op een flinke pvv-overwinning. Dat moet je met een gigantische en onwerkbaar middenkabinet komen. We zitten nog wel een tijdje in de puinzooi.quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik denk ook dat de VVD Karreman voor de leeuwen had moeten gooien, maar dat zal ongetwijfeld na Yesilgoz gebeuren.
Dit lijkt in ieder geval helemaal ‘fout’ te gaan. De strategie om PVV neer te halen door jezelf als een verbeterde versie van de PVV te presenteren jaagt vooral mensen weg. Mensen die nu nog overwegen om PVV te stemmen is een verloren aandeel van de markt die enkel nog terugkeert naar fatsoenlijke partijen wanneer het PVV-geluid minder hoorbaar wordt.
Alleen heeft de VVD verder geen punten waar het als partij nu goed op kan scoren, dus blijven ze deze lachwekkende PVV-imitatie maar doen. En het CDA is de lachende derde.
Tegen alle verwachtingen inquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Thuiswerken in plaats van de airco op het kantoor was een grote fout.
quote:Op woensdag 2 juli 2025 14:51 schreef Pistolero het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)angehouden~aceeb5d6/
Amsterdam Defence Force
Farmers Defence Force
Israel Defense Force
Bekijk deze YouTube-video
Man die jaren in het buitenland heeft gewoond wil geen expats en buitenstaanders in zijn woonplaats. Dit soort gasten zijn altijd veel te achterlijk om door te hebben hoe simpel ze zijn.quote:„Ik heb enkele jaren in het buitenland gewoond. Eenmaal terug zag ik hoe erg de stad veranderd was. Overal zitten nu nieuwe winkels met latte macchiato’s, en veel dingen die ik kende, zijn weg.”
Dat denk ik ook niet, PVV zit ook wel een beetje muurvast zo. Er zal altijd een groep ongelooflijk stomme mensen blijven die echt in zijn kul blijven geloven maar als je nu al niet van plan bent om op ze te stemmen, gaat weinig dat nog veranderen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik vrees dat we met een zwakke VVD en een bepaald niet strategische GL-PvdA afstevenen op een flinke pvv-overwinning. Dat moet je met een gigantische en onwerkbaar middenkabinet komen. We zitten nog wel een tijdje in de puinzooi.
Op zich een legitiem argumentquote:Op woensdag 2 juli 2025 14:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Door de groep wordt vaker regelmatig gescholden met ernstige ziektes. ‘We spreken hier geen kk Engels, mafkees’, reageert de groep op een Britse toerist.
@:Wereldgozer
Ik HAAT DJ Jopiequote:Op woensdag 2 juli 2025 15:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, PVV zit ook wel een beetje muurvast zo. Er zal altijd een groep ongelooflijk stomme mensen blijven die echt in zijn kul blijven geloven maar als je nu al niet van plan bent om op ze te stemmen, gaat weinig dat nog veranderen.
CDA gaat denk ik heel dik winnen, en hou JA21 in de gaten.
Ik heb ook veel spijt. En gisteren zat ik bij een klant zonder airco gvdquote:Op woensdag 2 juli 2025 15:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Thuis kunnen werken is een voorrecht. Bij ons is het niet mogelijk en doet iedereen een "not feeling well today, wfh" facade één keer per twee weken. Te cringe voor woorden.quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
En dat wordt wel geaccepteerd??quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:37 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Thuis kunnen werken is een voorrecht. Bij ons is het niet mogelijk en doet iedereen een "not feeling well today, wfh" facade één keer per twee weken. Te cringe voor woorden.
Hier ook, plat dak en ramen van 2 meter hoog. Maar in de zomer is dat niet handig. Mobiele airco helpt wel iets, zonnewering en airco installeren mag niet want huur enzo.quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:40 schreef hhh38 het volgende:
Ik woon in zo'n huis van dit artikel: https://nos.nl/artikel/25(...)-van-15-jaar-geleden
Het is lang koel te houden, maar inmiddels is het 26 graden binnen en het duurt een week voordat het weer rond de 20 is. Ik ga lekker naar kantoor nu.
Jazeker, want waar ik woon, wordt een hoest en hier en daar een verdwaalde nies ook niet geapprecieerd in een kantoorsetting.quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En dat wordt wel geaccepteerd??
Dit klinkt als een typisch Amerikaans kutbedrijf.quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:37 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Thuis kunnen werken is een voorrecht. Bij ons is het niet mogelijk en doet iedereen een "not feeling well today, wfh" facade één keer per twee weken. Te cringe voor woorden.
Bingo!quote:Op woensdag 2 juli 2025 15:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit klinkt als een typisch Amerikaans kutbedrijf.
Liever dit of 70 minuten naar Douwe Bob? @Immerdebestebobquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:04 schreef Szura het volgende:
Ieniemienie denkt dat we 7 minuten naar haar gaan luisteren
[ x ]
Terwijl we haar juist hartstikke dankbaar zijn, de hele VVD gaat eraan zo. Let Dilan cook!quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:04 schreef Szura het volgende:
Ieniemienie denkt dat we 7 minuten naar haar gaan luisteren
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |