Ik wist niet dat dat jouw nieuwe bijnaam was.quote:
Maar je weet nooit waarvoor het gebruikt wordt en hoeveel payload het heeft.quote:Op woensdag 25 juni 2025 17:25 schreef PzKpfw het volgende:
Hij was gewoon zijn vervoersmiddel aan het schoonmaken.
Is dat zo hard lachen dat je de grond in gaat?quote:Op woensdag 25 juni 2025 17:54 schreef Scuidward het volgende:
Hij had natuurlijk moeten bunkeren van het lachen.
Even leesbaar gemaakt.quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:19 schreef tesssssssss het volgende:
Het is ceasefirestaakt-het-vuren, jonguh.
quote:Op woensdag 25 juni 2025 17:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar je weet nooit waarvoor het gebruikt wordt en hoeveel payload het heeft.
Tja, in jouw geval is het natuurlijk gayload.quote:
Is dat de vader van die kinderen waarvan jij een broek vol krijgt?quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
Staat hij in de voortuin zijn tapijt uit te kloppen.
Ik zeg en, ben je je aan het voorbereiden op de oorlog?
Klacht: hij kon het niet waarderen
HAHAHA STINKVENT!quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:10 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Is dat de vader van die kinderen waarvan jij een broek vol krijgt?
TS is een pedofiel.
Ik zag je berichten van vroeger opduiken in een ander topic, waar je het had over kleine kinderen.
Ik had gelijk genoeg van jou. Smerige viespeuk.
Tuurlijk, want Israël, dan weet je het wel!quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:58 schreef Cockwhale het volgende:
Heb je je Israelische vlag niet uitgeklopt, op datzelfde moment?
Je bent dus immuun voor stof? Mmmmm wel handig hoor.quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
Staat hij in de voortuin zijn tapijt uit te kloppen.
Ik zeg en, ben je je aan het voorbereiden op de oorlog?
Klacht: hij kon het niet waarderen
Dat is dat je na alle grapsalvos met een witte vlag zwaait.quote:Op woensdag 25 juni 2025 17:59 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Is dat zo hard lachen dat je de grond in gaat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |