SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ach, maakt het zoveel uit? Een huis mag uitstralen dat er geleefd wordtquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Thuiszorg zegt wel dat het wel gezellig ingericht is.
Disaster Movie?quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Over zooi gesproken, raad eens welke bluray naar mij onderweg is.
ik heb ook altijd veel onder handbereikquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik word helemaal kriegelig van ingerichte huizen zoals bij Kopen zonder Kijken en de Moeite waard.
Dat is mij iets steriel.
Gelukkig is de Riviera Maison failliet, kunnen ze die zooi tenminste niet meer in de programma's gebruikenquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik word helemaal kriegelig van ingerichte huizen zoals bij Kopen zonder Kijken en de Moeite waard.
Dat is mij iets steriel.
Het is Erkerkamp ofzoiets.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig is de Riviera Maison failliet, kunnen ze die zooi tenminste niet meer in de programma's gebruiken
Eijerkampquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is Erkerkamp ofzoiets.
Bij blind gekocht (kopen zonder kijken Belgie) gebruiken ze Ikea om de boel in te richten.
Tijd voor een eiquote:
Dit is de eerste zoekopdracht bij google als je Erkerkamp zoektquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is Erkerkamp ofzoiets.
Bij blind gekocht (kopen zonder kijken Belgie) gebruiken ze Ikea om de boel in te richten.
Oh god. Nee ik bedoelde dit keer niet eens de film zelf. Maar de toenemende stapel blurays thuis.quote:
Ben je nu mijn hele huis aan het afkraken?quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is de eerste zoekopdracht bij google als je Erkerkamp zoekt![]()
https://www.canonvanneder(...)ncentratiekamp-erika
Maar een heel huis inrichten met Ikea is misschien wat teveel van het goed, al heb ik zelf ook wel aardig wat Ikea spul staan
Ik heb ook veel Ikea spul, behalve de eettafel en eetkamerstoelen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is de eerste zoekopdracht bij google als je Erkerkamp zoekt![]()
https://www.canonvanneder(...)ncentratiekamp-erika
Maar een heel huis inrichten met Ikea is misschien wat teveel van het goed, al heb ik zelf ook wel aardig wat Ikea spul staan
toch maar wat anders eten vanavondquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:42 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie ook gelezen dat die instant noodles kankerverwekkend zijn ?
Is die inmiddels op blu-ray te krijgenquote:
Nee, niet gelezen. Maar is alles tegenwoordig niet kankerverwekkend?quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:42 schreef bitterbal het volgende:
Ik zeg toch dat ik zelf ook genoeg Ikea meubels heb mutsquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben je nu mijn hele huis aan het afkraken?
Ja maar mijn huis is bijna een showroom. Ik heb zelfs een Ikea jurk.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik zelf ook genoeg Ikea meubels heb muts
ja maar hier hebben ze het zelfs op de verpakking gezetquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, niet gelezen. Maar is alles tegenwoordig niet kankerverwekkend?
quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar mijn huis is bijna een showroom. Ik heb zelfs een Ikea jurk.
Nee, vertel me meer?quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:42 schreef bitterbal het volgende:
Wij ook, staat momenteel in de hal voor de sierquote:
Geen van beidenquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Is @:Nattekat al onderweg of is ie alsnog aan het klagen?
reproductive damage, maar dat maakt mij niet meer uit.quote:
Hmm, apart. Heb er verder niets over gelezen in ieder geval...quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar hier hebben ze het zelfs op de verpakking gezet
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Beneden heb ik veel meubels van Pronto (tafels, stoelen, bank etc.). Maar kasten zijn wel Ikea en heel de keuken (op de apparatuur na) is ook Ikeaquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb ook veel Ikea spul, behalve de eettafel en eetkamerstoelen.
We hebben deze conversatie eerder gehad. Ik had er eentje gezien in de UK, en jij werd niet blij van de verzendkosten. Maar die blijven hetzelfde, dus ik heb wat wensjes opgespaard.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is die inmiddels op blu-ray te krijgenDie heb ik jaren geleden met heel erg veel moeite moeten importeren vanuit Canada op dvd
hier een jaar oud nu met 2 elektrisch verstelbare relax gedeelten.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Wij ook, staat momenteel in de hal voor de sier![]()
Goede bank wel, na jaren nog steeds in redelijk goede staat.
nee want denk niet dat dit ergens zo heeft gestaanquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:42 schreef bitterbal het volgende:
Ja de discussie wel, maar wist niet of die film er toen ook bij zatquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We hebben deze conversatie eerder gehad. Ik had er eentje gezien in de UK, en jij werd niet blij van de verzendkosten. Maar die blijven hetzelfde, dus ik heb wat wensjes opgespaard.
ja zit onder de tafel in een zakje te ademenquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
@:bitterbal nu gelijk in de PTSS
[ afbeelding ]
ik deel net de link van de verpakkingquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee want denk niet dat dit ergens zo heeft gestaan
'verhoogd risico op' is nogal een andere uitspraak dan 'noodels zijn kankerverwekkend'quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik deel net de link van de verpakking
oke maar had je het al gehoord?quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'verhoogd risico op' is nogal een andere uitspraak dan 'noodels zijn kankerverwekkend'
Leven verhoogd het risico op kankerquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'verhoogd risico op' is nogal een andere uitspraak dan 'noodels zijn kankerverwekkend'
Ach ik woon in Den Haag, ik rook hier 5 pakjes sigaretten per dag weg door de slechte lucht.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik weet niet meer. Alleen dat die instant noodles dus blijkbaar super slecht zijn
Ik zie nieuws van een jaar oud dat volgens de consumentenwaakhond van Hong Kong "potentieel kankerverwekkende stoffen" zaten in een hoop noodles, in de vervuilde palmolie. In hoeveelheden hoger dan in de EU zijn toegestaan.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:42 schreef bitterbal het volgende:
dat wel ja, was geloof ik tijdje terug in het nieuws maar was ontzettend popiejopie nieuwsquote:
vroeg doodgaan verlaagd het risico dan weerquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Leven verhoogd het risico op kanker
kan je ergens een rugzak laten slingeren vandaag?quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Ach ik woon in Den Haag, ik rook hier 5 pakjes sigaretten per dag weg door de slechte lucht.
Dan zou je hier ook gek worden.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dat is mij iets steriel.
Ja dat geeft juist de smaak aan de noodles.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:42 schreef bitterbal het volgende:
hmmquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja dat geeft juist de smaak aan de noodles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
nicotine deed ook goede dingen ja, maar het was verpakt in zoveel zooiquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:54 schreef Crack_ het volgende:
Er was ooit echt zo'n onderzoek dat beweerde dat je door roken tenminste geen alzheimer kreeg
dit was een super serieus onderzoek, en het klopte opzich wel....
![]()
![]()
![]()
Anders zou het nooit lekker kunnen zijnquote:
Dat klopt dan ook wel weer in mijn familiequote:Op woensdag 25 juni 2025 14:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat wel ja, was geloof ik tijdje terug in het nieuws maar was ontzettend popiejopie nieuws
[..]
vroeg doodgaan verlaagd het risico dan weer
quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:55 schreef Ama het volgende:
Dit is mijn rommelhoekje.Bekend kattenspeeltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Dit is mijn rommelhoekje.Uhm dit is geen rommelhoekje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
die mensen waren al dood voordat ze de leeftijd hadden bereikt om alzheimer te ontwikkelenquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nicotine deed ook goede dingen ja, maar het was verpakt in zoveel zooi
Dit is mijn rommelhoekje.waar is de rommel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Haha ja vorige week bij de Action gehaald, is wel een succes. Alleen jammer dat de hele vloer daarna onder de kruimels ligt van dat gekauw.quote:
Reflectiequote:Op woensdag 25 juni 2025 14:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dat klopt dan ook wel weer in mijn familie
Zag laatst ook een klaagpost van een kerel dat hij prostaatkanker had en dat zijn familie niet open was geweest want blijkbaar hadden zijn vader en opa het ook gehad
Ja lieverd je prostaat groeit immer, prostaatkanker is iets wat bijna iedere oude man krijgt
Daarom stoppen dokters een vinger in je poepertje vanaf je 40ste
mjaaa nou ja eet ze eigenlijk vrijwel niet.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien niet teveel aantrekken van nieuws in hoofdletters op instagram.
lijkt mij verstandigquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mjaaa nou ja eet ze eigenlijk vrijwel niet.
Dit is mijn rommelhoekje.die muur kan echt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gaten en afdekkapje
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ja gewoon alles. De doos met LEGO kan ook in de stellingkast liggen bij de andere doos. Mandje met troepjes enz.quote:
Dit is mijn rommelhoekje.Je mag best leven in je huis he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Net even op onze verpakking gekeken, daar zit niks geks in geloof ik.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik deel net de link van de verpakking
Ik gok zomaar dat er minder zooi in eckte noodles zit.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mjaaa nou ja eet ze eigenlijk vrijwel niet.
misschien doen ze dat alleen in amerika danquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:57 schreef Flory- het volgende:
[..]
Net even op onze verpakking gekeken, daar zit niks geks in geloof ik.
En dit is van vorig jaar https://www.hartvannederl(...)e-stoffen-in-instant
oke, jij komt nooit mijn huis binnen want dan denk je dat je op een vuilnisbelt bentquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja gewoon alles. De doos met LEGO kan ook in de stellingkast liggen bij de andere doos. Mandje met troepjes enz.
quote:
oh, dit gaat natuurlijk over die noodlesquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat er minder zooi in eckte noodles zit.
Hier heb je restaurants waar ze met die instant noodles ook koken. Dan zie je de pakjes liggen. Maar dat zijn hele goedkope noodles shopsquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat er minder zooi in eckte noodles zit.
Die gaten fiksen we volgend jaar wel als ik en een vriend hier alles gaan verven.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die muur kan echt nietgaten en afdekkapje
Hadden em ook met korting, ook model waar ze vanaf wilden. Ding heeft ook al buiten in de regen gestaan en meerdere keren verplaatst. Gezien we verder overal al banken hebben staan deze maar in de hal geplaatst. Noemen het ook altijd de wachtkamer vanwege die bank.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hier een jaar oud nu met 2 elektrisch verstelbare relax gedeelten.
verkeerd besteld en ze wilden er vanaf. precies de juiste kleur voor ons maar de volgende dag pas gehaald.
toen kon er nog 150 euro af
Hoofdletters eten doen we alleen in december.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
oh, dit gaat natuurlijk over die noodles![]()
![]()
Ik kan best tegen rommel bij anderen thuis, zolang ik maar niet de afval aan de kant hoef te schuiven op tafel om mijn drinken neer te zetten.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, jij komt nooit mijn huis binnen want dan denk je dat je op een vuilnisbelt bent
Of juist wel, komt ze het gelijk opruimenquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, jij komt nooit mijn huis binnen want dan denk je dat je op een vuilnisbelt bent
Denk dat het probleem ook meer in die zakjes kruiden zit die er bij zitten dan in de noodles zelfquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier heb je restaurants waar ze met die instant noodles ook koken. Dan zie je de pakjes liggen. Maar dat zijn hele goedkope noodles shops
Geen ideequote:Op woensdag 25 juni 2025 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien doen ze dat alleen in amerika dan
dit is een hoax want op feesboek staat dat....quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:00 schreef Crack_ het volgende:
kanker interessant vindt, voeding heeft een mega impact op kanker maar dat is niet toe te wijzen aan een bepaald voedingsmiddel
dat willen sommige mensen graag want is makkelijker maar nope sorry
Dan gaan we naar haar toe om er een rommel van te makenquote:Op woensdag 25 juni 2025 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of juist wel, komt ze het gelijk opruimen
Ik ruim gewoon alles meteen op verder.quote:
Pff nee dan is mijn humeur binnen no time echt kut.quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan gaan we naar haar toe om er een rommel van te maken
een opgeruimde geest leeft in een opgeruimd huisquote:Op woensdag 25 juni 2025 15:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ruim gewoon alles meteen op verder.Mensen denken wel vaker dat ik hier niet leef.
Ik heb acht jaar in een kraakpand gewoond waar echt bijna alles werd bewaard want kon wel handig zijn enz.quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een opgeruimde geest leeft in een opgeruimd huis
Ik heb het idee dat mijn Engels nog minder Nederlands klinkt.quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind mijn eigen Engelse accent vreselijk, maar als ik Rutte hoor, voel ik me een stuk beter.
Hier is het matig...quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ruim gewoon alles meteen op verder.Mensen denken wel vaker dat ik hier niet leef.
Nintendo toren.quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Hier is het matig...
Zo ziet mijn kantoor er momenteel uit
[ afbeelding ]
En een kallaxquote:
Mwah alleen tafeltje bij het raam ziet er rommelig uit.quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Hier is het matig...
Zo ziet mijn kantoor er momenteel uit
[ afbeelding ]
Ik ben ook gek op de spelcomputers die mijn vriendjes destijds hadden.quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Allemaal retro spul![]()
Naast de kleding uit die tijd ben ik ook gek op de spelcomputers die we destijds hadden.
Ik heb nog wel een NES Classic mini nieuw in de doos liggenquote:Op woensdag 25 juni 2025 15:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Allemaal retro spul![]()
Naast de kleding uit die tijd ben ik ook gek op de spelcomputers die we destijds hadden.
Ik heb zelfs nog Expeditsquote:Op woensdag 25 juni 2025 15:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
En een kallax
Ieder huis heeft een kallax nodig
Wat iedereen toch wel wil uiteindelijk. Huisje, Kallax, Beestjequote:Op woensdag 25 juni 2025 15:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
En een kallax
Ieder huis heeft een kallax nodig
Dat is mijn hoogvoltage experimenten tafeltjequote:Op woensdag 25 juni 2025 15:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah alleen tafeltje bij het raam ziet er rommelig uit.
Zo worden ze corruptquote:Op woensdag 25 juni 2025 15:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb de hont omgekocht met een snoepje
Hier ook, schoenen staan bij de bank waar ik het eerder over had. Wel handig, kun je zitten terwijl je schoenen aan doet.quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:18 schreef CherryLips het volgende:
En alle schoenen bij de voordeur.
En de berging.
Als ik al mijn schoenen bij de voordeur zet kom ik het huis niet meer inquote:Op woensdag 25 juni 2025 15:18 schreef CherryLips het volgende:
En alle schoenen bij de voordeur.
En de berging.
Ik heb een lage Billie in de gang gezet, werkt primaquote:Op woensdag 25 juni 2025 15:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor mijn schoenen heb ik heel handig een kleine maar hoge Ivar, omdat je dan heelveel kwijt kan. Dan kan je gewoon voor je platte lage schoenen planken best dicht op elkaar zetten en voor je laarzen iets hoger. Vet handig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:22 schreef DeZwabber het volgende:
Dus.Daar kan ik niet tegenop. Wat bij mij een tafeltje is, is bij jou het gehele bureauSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus.Er is nog zooooooveel ruimte op de grond voor zooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn ex was veel erger
En in die categorie heb je nog keuzeHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog
Het mooie is dat ik met twee collega's in dit kantoor zit, en als ik de camera draai zie je dit in principe nog twee keer.quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Er is nog zooooooveel ruimte op de grond voor zooi
Mijn ex was veel erger
En in die categorie heb je nog keuze
Eindelijk rustquote:
Rijden de treinen inmiddels alweer? Is je tas al ingepakt? Heb je je treinkaartjes bij je?quote:
Ik zorg er wel voorquote:
Dus.Allemaal waarschuwingen in die kastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Treinen zijn op mijn traject nooit gestopt met rijden.quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rijden de treinen inmiddels alweer? Is je tas al ingepakt? Heb je je treinkaartjes bij je?
De blauwe leger met als aanvoerder @TheStigsDutchCousinquote:
Make my day, Dexter!quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:13 schreef DeZwabber het volgende:
Zal ik de opruimmensen weer eens een aneurysma bezorgen en een foto van mijn kantoor posten?
Ohnee wacht, ik lieg, volgens mij heb ik er boven ook nog 3 staanquote:Op woensdag 25 juni 2025 15:26 schreef LTVDK het volgende:
Ik zat nog te kijken om er nog een GNEDBY kast bij te halen (heb er pas 3), die zijn wel een tikkie duurder geworden zeg. De vorige keer dat ik er eentje bij kocht waren ze 24,95
Ik ben de meest seniore F1 moderatorquote:Op woensdag 25 juni 2025 15:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De blauwe leger met als aanvoerder @:thestigsdutchcousin
Daar kan wat aan gedaan wordenquote:Op woensdag 25 juni 2025 15:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben de meest seniore F1 moderator
Ik voel en coup aankomenquote:Op woensdag 25 juni 2025 15:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben de meest seniore F1 moderator
Coupe mokka?quote:
Niet eentje die CNN gaat halen waarschijnlijk, maar toch. Coupje. Eén bolletje vanille in een radartoren.quote:
zullen sowieso wel veel stapjes zijnquote:Op woensdag 25 juni 2025 15:42 schreef bitterbal het volgende:
12000 stappen volgens apple watch. Ik denk dat het wat minder is maar wel geslaagde dag
Nee dit was op de loopbandquote:Op woensdag 25 juni 2025 15:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zullen sowieso wel veel stapjes zijnheb je iets leuks gedaan?
#moodquote:Op woensdag 25 juni 2025 15:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Vergaderen vanuit bed, omdat hont nog steeds boos is, maar wel samen wil zijn en op bed wil liggen. Dus tja
Eehm ...quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus er wordt weer kontje-kontje gedaan
quote:
Nou vooruit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Keuzes.quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:43 schreef Crack_ het volgende:
Stress, er moeten ook ergens uren af en er werd even voorgesteld om mijn favoriete dingen weg te halen. Dat wil ik echt nietik weet dat een andere docent die lessen graag wil hebben maar nee, ik wil het houden
heb wel meerdere opties gegeven van dingen die weg mogen. En ergens denk ik.. als mensen nog uren over hebben, dan moeten ze dat toch gewoon opvullen of pardon
En ik begrijp ook wel dat zij ook leuke taken willen, maar ik geef niet perse de nare taken weg, wel de taken die niet in mijn vakgebied liggen en de taken die daar wel in liggen wil ik houden (goh)
Is dat met de doubleheader ofniequote:Op woensdag 25 juni 2025 15:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus er wordt weer kontje-kontje gedaan
Stapjes, stapjes, hapjesquote:Op woensdag 25 juni 2025 15:50 schreef bitterbal het volgende:
ik doe in de ochtend 2 keer een half uur en net nog driekwartier gedaan
quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Nou vooruit.Is dit het Zwab control center?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
ohquote:Op woensdag 25 juni 2025 15:50 schreef bitterbal het volgende:
ik doe in de ochtend 2 keer een half uur en net nog driekwartier gedaan
ja loopband gaat mij wel makkelijk af om te doen , andere dingen kosten echt veel meer motivatiequote:
Altijd uitgaan van het doemscenario bij veranderingenquote:Op woensdag 25 juni 2025 15:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Keuzes.
Hoop dat je je favorietjes mag houden.
Truc is vooral om iets te vinden wat bij jezelf past denk ikquote:Op woensdag 25 juni 2025 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja loopband gaat mij wel makkelijk af om te doen , andere dingen kosten echt veel meer motivatie
Ik ben gewoon enorm lui.quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Uhu, hier net zo... Ben wel weer klaar met de cursus voor vandaag, val bijna in slaap.
Nice.quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:56 schreef LTVDK het volgende:
@:DeZwabber, hier lijkt een stuk meer in te passenhttps://www.reddit.com/r/(...)_gnedby_replacement/
Kun jij ook arts worden daar denk je?quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:59 schreef bitterbal het volgende:
oh thailand gaat het wietbeleid terug draaien![]()
plan is om het alleen nog maar te mogen kopen op doctorsrecept. Dus mijn verhuurder die ook arts is gaat lekker bijverdienen
misschien als ik de juiste weet om te kopen?quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun jij ook arts worden daar denk je?
Dat is wel heel weinigquote:Op woensdag 25 juni 2025 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
volgens chatgpt heb ik dit ongeveer gegeten aan calorien
Totaal: ±1120 – 1470 kcal
Ik ben bang voor cringe. Ik wacht de samenvatting wel afquote:
Bezig.quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Altijd uitgaan van het doemscenario bij veranderingen. En als ik het dan even laat bezinken dan valt het meestal wel mee of het komt gewoon goed, meestal. Thanks, hoop 't snel te horen
Heb je je deadline gehaald?
Ik snap em. Maar er waren dan ook vrij weinig andere permutaties mogelijk.quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Kontje-kontje: Ambar zijn kontje ligt tegen mijn kontje aan voor contact zonder dat het heel warm is. Het is een ding.
Spoiler: cringe. Waarschijnlijk.quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben bang voor cringe. Ik wacht de samenvatting wel af
1 portie met granola met fruit en honingquote:
Ja ik heb boven 3 kasten staan met dvd's, beneden 3 met blu-ray, dan nog een paar lades vol met BR's en nog een paar stapels in een andere kastquote:Op woensdag 25 juni 2025 16:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice.
Mijn bluray-plankruimte begint langzaamaan vol te raken. Ik moet voor het einde van het jaar een oplossing verzinnen denk ik.
Bingo!quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog even een CNN en NYTimes diss erbij
Ahhhso, hoop dat 't lukt. Heb je daarna hopelijk weer wat meer ruimte in je hoofdquote:Op woensdag 25 juni 2025 16:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bezig.Hij is niet voor vandaag. Maar hoop het wel vandaag af te hebben.
Over een uurtje nog even naar de tuin om te ontstressen en dan weer naar huis.
ik had vandaag een kitten op schoot en vroeg aan de jongen naast mij of hij mijn pussy ook vast wilde houdenquote:Op woensdag 25 juni 2025 16:07 schreef STING het volgende:
[..]
Die kan zo in de categorie That's a nice beaver.
Geen lunch?quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
1 portie met granola met fruit en honing
1 groene thee
1gember thee
avond eten
curry soep met noodles en kip
ice tea peach
na
1 mango en wat stukjes meloen
ja waterquote:Op woensdag 25 juni 2025 16:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen lunch?Heb je sowieso wel genoeg gedronken?
Hmm raarquote:Op woensdag 25 juni 2025 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja water![]()
geen lunch , doe ik al een tijdje niet
De jongen in kwestie:quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had vandaag een kitten op schoot en vroeg aan de jongen naast mij of hij mijn pussy ook vast wilde houden
nee die granola doet het erg goed. En als ik trek krijg koop ik tegenwoordig een zakje nootjes. En slik sinds paar dagen Moringa softgel capsules, dat moet een hongerstillende werking hebbenquote:Op woensdag 25 juni 2025 16:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm raarHeb je dan niet de hele middag honger?
Nou ja ik moest naar het toilet en wilde het beestje niet wakker maken dus zat te kijken hoe ik dat beestje zo kon opscoopen dus hij zat mee te kijken en hij dacht dat dat wel te kunnen doen maar echt net toen die zijn hand daar zat bedacht die zich en zei dat die het niet een hele handige plek wasquote:
Dan zit je in supermiddelgewicht bij muay thaiquote:Op woensdag 25 juni 2025 16:13 schreef bitterbal het volgende:
ja wil echt gewicht kwijt, was nadat ik uit NL weer hier was 76 kilo
quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zit je in supermiddelgewicht bij muay thai
Jij bent een gezonde Hollandse Duitse vrouw, dus je hebt lengte-voordeel.quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
die zijn vast sterker dan lichtgewicht dus krijg ik flink klappen
Dikzakquote:Op woensdag 25 juni 2025 16:13 schreef bitterbal het volgende:
ja wil echt gewicht kwijt, was nadat ik uit NL weer hier was 76 kilo
Heb je hem al geadopteerd inmiddelsquote:Op woensdag 25 juni 2025 16:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja ik moest naar het toilet en wilde het beestje niet wakker maken dus zat te kijken hoe ik dat beestje zo kon opscoopen dus hij zat mee te kijken en hij dacht dat dat wel te kunnen doen maar echt net toen die zijn hand daar zat bedacht die zich en zei dat die het niet een hele handige plek was
nee hij is al geadopteerd.quote:
alles in 1 postquote:Op woensdag 25 juni 2025 16:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik zit op de bank
Het is warm
Sokken uit en naast me op de bank
Op mijn sokken staan kawaii ebi tempura poesjes
Kat springt op bank
Kat ziet bij het springen sokken
Kat schrikt van sokken
Kat dondert bijna weer van de bank
Doe je wel een beetje voorzichtig met zulke pilletjesquote:Op woensdag 25 juni 2025 16:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die granola doet het erg goed. En als ik trek krijg koop ik tegenwoordig een zakje nootjes. En slik sinds paar dagen Moringa softgel capsules, dat moet een hongerstillende werking hebben
ja het is plantaardig. De tuinen en zo verkopen het ook. Ik weet nog niet zeker of het werktquote:Op woensdag 25 juni 2025 16:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe je wel een beetje voorzichtig met zulke pilletjes
Dat wordt kidnappen dusquote:Op woensdag 25 juni 2025 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee hij is al geadopteerd.
Hij is er veel beter aan toe nuHeb hem vandaag gevoerd, met zo'n pippetje. Zo schattig
en hij heeft in mijn nek gezeten en met mijn haar gespeeld.
Ja dat het plantaardig zegt ook niet zoveelquote:Op woensdag 25 juni 2025 16:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het is plantaardig. De tuinen en zo verkopen het ook. Ik weet nog niet zeker of het werkt
nee doe het bij het ontbijtquote:Op woensdag 25 juni 2025 16:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat het plantaardig zegt ook niet zoveelAls je die pilletjes neemt wel genoeg water er bij drinken in ieder geval, en zorgen dat je geen lege maag hebt
Dan is het goed, lees wel dat ze ook flatulentie kunnen opwekkenquote:
Ja en dat doen die maagzuurremmers ook dus het is feest. Zeker op de loopbandquote:Op woensdag 25 juni 2025 16:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan is het goed, lees wel dat ze ook flatulentie kunnen opwekken
Je eigen gaskamer daarquote:Op woensdag 25 juni 2025 16:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en dat doen die maagzuurremmers ook dus het is feest. Zeker op de loopband
Nee die vallen gelijk om zodra ze daar binnen komenquote:Op woensdag 25 juni 2025 16:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou ja zo komt tenminste niemand er achter
ja schrik zelf soms ook van de lucht. had gelezen dat scheten van vrouwen meer stinken dan die van mannenquote:Op woensdag 25 juni 2025 16:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die vallen gelijk om zodra ze daar binnen komen
vrouwen laten geen scheetjes... ze laten pufjesquote:Op woensdag 25 juni 2025 16:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja schrik zelf soms ook van de lucht. had gelezen dat scheten van vrouwen meer stinken dan die van mannen
quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
vrouwen laten geen scheetjes... ze laten pufjes
Zit hier niet om te spammen hequote:Op woensdag 25 juni 2025 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
alles in 1 post
maar 1 like
zo wordt het nooit wat met jou
Pufjes uit de gierputquote:Op woensdag 25 juni 2025 16:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
vrouwen laten geen scheetjes... ze laten pufjes
https://speld.nl/2025/06/(...)t-overname-niet-uit/quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We hebben mooie bomen in Nederland volgens Trump.
quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:40 schreef STING het volgende:
[..]
https://speld.nl/2025/06/(...)t-overname-niet-uit/
quote:Ingewijden vertellen dat hij vanochtend, tijdens de voetmassage door koning Willem-Alexander, liet doorschemeren hoe vereerd hij was dat de dinerzaal naar hem vernoemd is. “The Orange Room. Brilliant!”
Terwijl ze daar zelf al de grootste bomen ter wereld hebben, sequoia'squote:Op woensdag 25 juni 2025 16:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgens mij hebben we van alle Europese landen ook de minste bomen per km2quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl ze daar zelf al de grootste bomen ter wereld hebben, sequoia's
Hoe is het met de jouwe?quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Because we have polders en dikes en too veel mensen op little space, en ziekelijk much agriculturequote:Op woensdag 25 juni 2025 16:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we van alle Europese landen ook de minste bomen per km2
Zuh Nezzelunds furst, emurika sekkent!quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Because we have polders en dikes en too veel mensen op little space, en ziekelijk much agriculture
They have dykes in the USA also but those dykes are butchesquote:Op woensdag 25 juni 2025 16:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Because we have polders en dikes en too veel mensen op little space, en ziekelijk much agriculture
You know Hansje brinkers?quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
They have dykes in the USA also but those dykes are butches
and she cried rapequote:Op woensdag 25 juni 2025 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
You know Hansje brinkers?
Stook his finger in a dyke!
Grab 'em by the dykequote:Op woensdag 25 juni 2025 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
The dyke only wants female fingers thereinquote:Op woensdag 25 juni 2025 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yes, that's why the dyke went dry and Hansje saved the countryquote:Op woensdag 25 juni 2025 16:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
The dyke only wants female fingers therein
Groot is niet hetzelfde als mooi.quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
*noteertquote:Op woensdag 25 juni 2025 16:58 schreef Nattekat het volgende:
Het is druk op Leiden Centraal. Einde bericht.
Huehuequote:Op woensdag 25 juni 2025 16:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Groot is niet hetzelfde als mooi.
Snap ik. Zitten een paar prachtige bij.quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar het zijn ook wel mooie bomenquote:Op woensdag 25 juni 2025 16:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Groot is niet hetzelfde als mooi.
quote:Op woensdag 25 juni 2025 17:03 schreef Nattekat het volgende:
Oh, die storing is nog niet voorbij. Verklaart een hoop.
Hansje had nog een meisjesnaam kunnen zijnquote:Op woensdag 25 juni 2025 16:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
The dyke only wants female fingers therein
Arm meisjequote:Op woensdag 25 juni 2025 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hansje had nog een meisjesnaam kunnen zijn
Wees blij dat het geen IC van Leiden naar Schiphol via Venlo isquote:Op woensdag 25 juni 2025 17:09 schreef Nattekat het volgende:
Er rijdt een IC van Leiden naar Venlo via Schiphol.
Waarom?
Ach dan komt ie ook eens in het echte Nederlandquote:Op woensdag 25 juni 2025 17:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen IC van Leiden naar Schiphol via Venlo is
quote:Op woensdag 25 juni 2025 17:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen IC van Leiden naar Schiphol via Venlo is
Limboland?quote:Op woensdag 25 juni 2025 17:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ach dan komt ie ook eens in het echte Nederland
Ah, het klinkt wel logisch dat Rotterdam op die route ligt ja.quote:Op woensdag 25 juni 2025 17:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ach dan komt ie ook eens in het echte Nederland
quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:58 schreef Nattekat het volgende:
Het is druk op Leiden Centraal. Einde bericht.
Hij is uit het kabinet gestapt, dus nu oppositie.quote:
Ook, maar volgens mij kom je dan ook door een stukje Brabant. Het zou kunnen dat je via Gelderland gaat, maar dan heb je volgens mij een stukje spoor dat niet van de NS is... (Nijmegen - Venlo).quote:
*knikt instemmendquote:Op woensdag 25 juni 2025 15:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De blauwe leger met als aanvoerder @:thestigsdutchcousin
Al het spoor is van Prorailquote:Op woensdag 25 juni 2025 17:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook, maar volgens mij kom je dan ook door een stukje Brabant. Het zou kunnen dat je via Gelderland gaat, maar dan heb je volgens mij een stukje spoor dat niet van de NS is... (Nijmegen - Venlo).
Maar wordt niet allemaal bereden door de NSquote:
Ja okee dat klopt.quote:
Huehue. Polyrailquote:Op woensdag 25 juni 2025 17:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Maar wordt niet allemaal bereden door de NS
Alleen Willeke kwam soms langs ook in de bakquote:Op woensdag 25 juni 2025 17:37 schreef Nizno het volgende:
de hele familie boeit die hele Jan niet, maar zijn geld was welkom
Arriva en welke andere spoorbedrijven er nog meer?quote:Op woensdag 25 juni 2025 17:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja okee dat klopt.
Ik bedoel dus dat de NS daar niet rijdt. Al zie ik nu wel dat je dan toch door Brabant komt met de trein...
en dan ook slijmen dat ze echt heel veel van hem houdt... uhuh... ja hoorquote:Op woensdag 25 juni 2025 17:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Alleen Willeke kwam soms langs ook in de bak
Eigenlijks is Ome Jan synoniem voor John de Mol. (haar ex-man)quote:Op woensdag 25 juni 2025 17:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan ook slijmen dat ze echt heel veel van hem houdt... uhuh... ja hoor
Keolis (ook wel Syntus genoemd)quote:Op woensdag 25 juni 2025 17:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Arriva en welke andere spoorbedrijven er nog meer?
Ik mis echt wat context hier geloof ik.quote:Op woensdag 25 juni 2025 17:37 schreef Nizno het volgende:
de hele familie boeit die hele Jan niet, maar zijn geld was welkom
Vroeger had je ook Veolia in Limburg maar dat is ook inmiddels Arrivaquote:Op woensdag 25 juni 2025 17:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Arriva en welke andere spoorbedrijven er nog meer?
Willeke ging op vakantie van het geld van ome Janquote:Op woensdag 25 juni 2025 17:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik mis echt wat context hier geloof ik.
ja dat was die naam die ik zocht.. Keolis zit rond Deventerquote:Op woensdag 25 juni 2025 17:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vroeger had je ook Veolia in Limburg maar dat is ook inmiddels Arriva
Geen idee, Dit is echt iets wat Fles weet
Fixedquote:Op woensdag 25 juni 2025 17:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
Willeke ging op vakantie van het geld van ome Jan John de Mol
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 25 juni 2025 17:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik mis echt wat context hier geloof ik.
respect to the man in the icecreamvanquote:
Zeker met de komende warme dagenquote:
Meer context.quote:Op woensdag 25 juni 2025 17:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
Willeke ging op vakantie van het geld van ome Jan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |