SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ach, maakt het zoveel uit? Een huis mag uitstralen dat er geleefd wordtquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Thuiszorg zegt wel dat het wel gezellig ingericht is.
Disaster Movie?quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Over zooi gesproken, raad eens welke bluray naar mij onderweg is.
ik heb ook altijd veel onder handbereikquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik word helemaal kriegelig van ingerichte huizen zoals bij Kopen zonder Kijken en de Moeite waard.
Dat is mij iets steriel.
Gelukkig is de Riviera Maison failliet, kunnen ze die zooi tenminste niet meer in de programma's gebruikenquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik word helemaal kriegelig van ingerichte huizen zoals bij Kopen zonder Kijken en de Moeite waard.
Dat is mij iets steriel.
Het is Erkerkamp ofzoiets.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig is de Riviera Maison failliet, kunnen ze die zooi tenminste niet meer in de programma's gebruiken
Eijerkampquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is Erkerkamp ofzoiets.
Bij blind gekocht (kopen zonder kijken Belgie) gebruiken ze Ikea om de boel in te richten.
Tijd voor een eiquote:
Dit is de eerste zoekopdracht bij google als je Erkerkamp zoektquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is Erkerkamp ofzoiets.
Bij blind gekocht (kopen zonder kijken Belgie) gebruiken ze Ikea om de boel in te richten.
Oh god. Nee ik bedoelde dit keer niet eens de film zelf. Maar de toenemende stapel blurays thuis.quote:
Ben je nu mijn hele huis aan het afkraken?quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is de eerste zoekopdracht bij google als je Erkerkamp zoekt![]()
https://www.canonvanneder(...)ncentratiekamp-erika
Maar een heel huis inrichten met Ikea is misschien wat teveel van het goed, al heb ik zelf ook wel aardig wat Ikea spul staan
Ik heb ook veel Ikea spul, behalve de eettafel en eetkamerstoelen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is de eerste zoekopdracht bij google als je Erkerkamp zoekt![]()
https://www.canonvanneder(...)ncentratiekamp-erika
Maar een heel huis inrichten met Ikea is misschien wat teveel van het goed, al heb ik zelf ook wel aardig wat Ikea spul staan
toch maar wat anders eten vanavondquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:42 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie ook gelezen dat die instant noodles kankerverwekkend zijn ?
Is die inmiddels op blu-ray te krijgenquote:
Nee, niet gelezen. Maar is alles tegenwoordig niet kankerverwekkend?quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:42 schreef bitterbal het volgende:
Ik zeg toch dat ik zelf ook genoeg Ikea meubels heb mutsquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben je nu mijn hele huis aan het afkraken?
Ja maar mijn huis is bijna een showroom. Ik heb zelfs een Ikea jurk.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik zelf ook genoeg Ikea meubels heb muts
ja maar hier hebben ze het zelfs op de verpakking gezetquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, niet gelezen. Maar is alles tegenwoordig niet kankerverwekkend?
quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar mijn huis is bijna een showroom. Ik heb zelfs een Ikea jurk.
Nee, vertel me meer?quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:42 schreef bitterbal het volgende:
Wij ook, staat momenteel in de hal voor de sierquote:
Geen van beidenquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Is @:Nattekat al onderweg of is ie alsnog aan het klagen?
reproductive damage, maar dat maakt mij niet meer uit.quote:
Hmm, apart. Heb er verder niets over gelezen in ieder geval...quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar hier hebben ze het zelfs op de verpakking gezet
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Beneden heb ik veel meubels van Pronto (tafels, stoelen, bank etc.). Maar kasten zijn wel Ikea en heel de keuken (op de apparatuur na) is ook Ikeaquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb ook veel Ikea spul, behalve de eettafel en eetkamerstoelen.
We hebben deze conversatie eerder gehad. Ik had er eentje gezien in de UK, en jij werd niet blij van de verzendkosten. Maar die blijven hetzelfde, dus ik heb wat wensjes opgespaard.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is die inmiddels op blu-ray te krijgenDie heb ik jaren geleden met heel erg veel moeite moeten importeren vanuit Canada op dvd
hier een jaar oud nu met 2 elektrisch verstelbare relax gedeelten.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Wij ook, staat momenteel in de hal voor de sier![]()
Goede bank wel, na jaren nog steeds in redelijk goede staat.
nee want denk niet dat dit ergens zo heeft gestaanquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:42 schreef bitterbal het volgende:
Ja de discussie wel, maar wist niet of die film er toen ook bij zatquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We hebben deze conversatie eerder gehad. Ik had er eentje gezien in de UK, en jij werd niet blij van de verzendkosten. Maar die blijven hetzelfde, dus ik heb wat wensjes opgespaard.
ja zit onder de tafel in een zakje te ademenquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
@:bitterbal nu gelijk in de PTSS
[ afbeelding ]
ik deel net de link van de verpakkingquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee want denk niet dat dit ergens zo heeft gestaan
'verhoogd risico op' is nogal een andere uitspraak dan 'noodels zijn kankerverwekkend'quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik deel net de link van de verpakking
oke maar had je het al gehoord?quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'verhoogd risico op' is nogal een andere uitspraak dan 'noodels zijn kankerverwekkend'
Leven verhoogd het risico op kankerquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'verhoogd risico op' is nogal een andere uitspraak dan 'noodels zijn kankerverwekkend'
Ach ik woon in Den Haag, ik rook hier 5 pakjes sigaretten per dag weg door de slechte lucht.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik weet niet meer. Alleen dat die instant noodles dus blijkbaar super slecht zijn
Ik zie nieuws van een jaar oud dat volgens de consumentenwaakhond van Hong Kong "potentieel kankerverwekkende stoffen" zaten in een hoop noodles, in de vervuilde palmolie. In hoeveelheden hoger dan in de EU zijn toegestaan.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:42 schreef bitterbal het volgende:
dat wel ja, was geloof ik tijdje terug in het nieuws maar was ontzettend popiejopie nieuwsquote:
vroeg doodgaan verlaagd het risico dan weerquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Leven verhoogd het risico op kanker
kan je ergens een rugzak laten slingeren vandaag?quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Ach ik woon in Den Haag, ik rook hier 5 pakjes sigaretten per dag weg door de slechte lucht.
Dan zou je hier ook gek worden.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dat is mij iets steriel.
Ja dat geeft juist de smaak aan de noodles.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:42 schreef bitterbal het volgende:
hmmquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja dat geeft juist de smaak aan de noodles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
nicotine deed ook goede dingen ja, maar het was verpakt in zoveel zooiquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:54 schreef Crack_ het volgende:
Er was ooit echt zo'n onderzoek dat beweerde dat je door roken tenminste geen alzheimer kreeg
dit was een super serieus onderzoek, en het klopte opzich wel....
![]()
![]()
![]()
Anders zou het nooit lekker kunnen zijnquote:
Dat klopt dan ook wel weer in mijn familiequote:Op woensdag 25 juni 2025 14:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat wel ja, was geloof ik tijdje terug in het nieuws maar was ontzettend popiejopie nieuws
[..]
vroeg doodgaan verlaagd het risico dan weer
quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:55 schreef Ama het volgende:
Dit is mijn rommelhoekje.Bekend kattenspeeltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Dit is mijn rommelhoekje.Uhm dit is geen rommelhoekje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
die mensen waren al dood voordat ze de leeftijd hadden bereikt om alzheimer te ontwikkelenquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nicotine deed ook goede dingen ja, maar het was verpakt in zoveel zooi
Dit is mijn rommelhoekje.waar is de rommel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Haha ja vorige week bij de Action gehaald, is wel een succes. Alleen jammer dat de hele vloer daarna onder de kruimels ligt van dat gekauw.quote:
Reflectiequote:Op woensdag 25 juni 2025 14:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dat klopt dan ook wel weer in mijn familie
Zag laatst ook een klaagpost van een kerel dat hij prostaatkanker had en dat zijn familie niet open was geweest want blijkbaar hadden zijn vader en opa het ook gehad
Ja lieverd je prostaat groeit immer, prostaatkanker is iets wat bijna iedere oude man krijgt
Daarom stoppen dokters een vinger in je poepertje vanaf je 40ste
mjaaa nou ja eet ze eigenlijk vrijwel niet.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien niet teveel aantrekken van nieuws in hoofdletters op instagram.
lijkt mij verstandigquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mjaaa nou ja eet ze eigenlijk vrijwel niet.
Dit is mijn rommelhoekje.die muur kan echt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gaten en afdekkapje
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ja gewoon alles. De doos met LEGO kan ook in de stellingkast liggen bij de andere doos. Mandje met troepjes enz.quote:
Dit is mijn rommelhoekje.Je mag best leven in je huis he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Net even op onze verpakking gekeken, daar zit niks geks in geloof ik.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik deel net de link van de verpakking
Ik gok zomaar dat er minder zooi in eckte noodles zit.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mjaaa nou ja eet ze eigenlijk vrijwel niet.
misschien doen ze dat alleen in amerika danquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:57 schreef Flory- het volgende:
[..]
Net even op onze verpakking gekeken, daar zit niks geks in geloof ik.
En dit is van vorig jaar https://www.hartvannederl(...)e-stoffen-in-instant
oke, jij komt nooit mijn huis binnen want dan denk je dat je op een vuilnisbelt bentquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja gewoon alles. De doos met LEGO kan ook in de stellingkast liggen bij de andere doos. Mandje met troepjes enz.
quote:
oh, dit gaat natuurlijk over die noodlesquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat er minder zooi in eckte noodles zit.
Hier heb je restaurants waar ze met die instant noodles ook koken. Dan zie je de pakjes liggen. Maar dat zijn hele goedkope noodles shopsquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat er minder zooi in eckte noodles zit.
Die gaten fiksen we volgend jaar wel als ik en een vriend hier alles gaan verven.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die muur kan echt nietgaten en afdekkapje
Hadden em ook met korting, ook model waar ze vanaf wilden. Ding heeft ook al buiten in de regen gestaan en meerdere keren verplaatst. Gezien we verder overal al banken hebben staan deze maar in de hal geplaatst. Noemen het ook altijd de wachtkamer vanwege die bank.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hier een jaar oud nu met 2 elektrisch verstelbare relax gedeelten.
verkeerd besteld en ze wilden er vanaf. precies de juiste kleur voor ons maar de volgende dag pas gehaald.
toen kon er nog 150 euro af
Hoofdletters eten doen we alleen in december.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
oh, dit gaat natuurlijk over die noodles![]()
![]()
Ik kan best tegen rommel bij anderen thuis, zolang ik maar niet de afval aan de kant hoef te schuiven op tafel om mijn drinken neer te zetten.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, jij komt nooit mijn huis binnen want dan denk je dat je op een vuilnisbelt bent
Of juist wel, komt ze het gelijk opruimenquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, jij komt nooit mijn huis binnen want dan denk je dat je op een vuilnisbelt bent
Denk dat het probleem ook meer in die zakjes kruiden zit die er bij zitten dan in de noodles zelfquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier heb je restaurants waar ze met die instant noodles ook koken. Dan zie je de pakjes liggen. Maar dat zijn hele goedkope noodles shops
Geen ideequote:Op woensdag 25 juni 2025 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien doen ze dat alleen in amerika dan
dit is een hoax want op feesboek staat dat....quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:00 schreef Crack_ het volgende:
kanker interessant vindt, voeding heeft een mega impact op kanker maar dat is niet toe te wijzen aan een bepaald voedingsmiddel
dat willen sommige mensen graag want is makkelijker maar nope sorry
Dan gaan we naar haar toe om er een rommel van te makenquote:Op woensdag 25 juni 2025 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of juist wel, komt ze het gelijk opruimen
Ik ruim gewoon alles meteen op verder.quote:
Pff nee dan is mijn humeur binnen no time echt kut.quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan gaan we naar haar toe om er een rommel van te maken
een opgeruimde geest leeft in een opgeruimd huisquote:Op woensdag 25 juni 2025 15:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ruim gewoon alles meteen op verder.Mensen denken wel vaker dat ik hier niet leef.
Ik heb acht jaar in een kraakpand gewoond waar echt bijna alles werd bewaard want kon wel handig zijn enz.quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een opgeruimde geest leeft in een opgeruimd huis
Ik heb het idee dat mijn Engels nog minder Nederlands klinkt.quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind mijn eigen Engelse accent vreselijk, maar als ik Rutte hoor, voel ik me een stuk beter.
Hier is het matig...quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ruim gewoon alles meteen op verder.Mensen denken wel vaker dat ik hier niet leef.
Nintendo toren.quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Hier is het matig...
Zo ziet mijn kantoor er momenteel uit
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |