Zo wordt een broodje met beleg een belegen broodje,quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:59 schreef Rugdopey het volgende:
net bij de broodjeszaak hier een broodje besteld. ik moest nog even wat werk afmaken dus liet hem even liggen. was niet zo slim want het heerlijke bloedworst en augurk en saus werd te niet gedaan door het meest smerige droge klamme broodje dat je kunt bedenken. ik kon het bijna niet doorslikken zoon een droge bende was het. en daar ook nog 8 eypo voor betaald niet normaal.
klacht lijke me duidelijk dure broodjes rijkelijk belegd maar op oude klamme bende en
Goeiequote:Op woensdag 25 juni 2025 15:45 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Zo wordt een broodje met beleg een belegen broodje,
Je was met je zoon bij een Grieks restauarant?quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:59 schreef Rugdopey het volgende:
ik kon het bijna niet doorslikken zoon een droge bende was het. en daar ook nog 8 eypo voor betaald niet normaal.
Dit woord betekent niet wat jij denkt dat het betekent.quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:59 schreef Rugdopey het volgende:
net bij de broodjeszaak hier een broodje besteld. ik moest nog even wat werk afmaken dus liet hem even liggen. was niet zo slim want het heerlijke bloedworst en augurk en saus werd te niet gedaan door het meest smerige droge klamme broodje dat je kunt bedenken.
nou het was droog en plakkerig tegelijk dat bedoel ik eigenlijkquote:Op woensdag 25 juni 2025 19:43 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dit woord betekent niet wat jij denkt dat het betekent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |