Spreekt ook gewoon meer dan prima Engels verder. Net als Willie.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:04 schreef nostra het volgende:
Werkelijk de enigen die zich ergeren aan het accent van Nederlanders die Engels spreken, zijn Nederlanders.
Het typische accent waarmee veel Nederlanders Engels spreken, is weliswaar niet om aan te horen en klinkt gewoon lelijk, maar het is wel goed verstaanbaar. Dat is bijvoorbeeld bij het accent waarmee Fransen Engels spreken, voor zover ze het kennen, al heel wat minder.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:04 schreef nostra het volgende:
Werkelijk de enigen die zich ergeren aan het accent van Nederlanders die Engels spreken, zijn Nederlanders.
Voor een totaaldebiel? Heel lastig.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:03 schreef Marsenal het volgende:
Ik snap het gewoon niet. Hoe moeilijk is het nou om even van je accent af te stappen?
quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:33 schreef augurk2025 het volgende:
Haten op de beste premier sinds de mensheid
Iedereen zet tegenwoordig maar zijn principes opzij om maar comflicten te vermijden. Dit is de reden waarom het één grote bende vol met aso's dreigt te worden.quote:Op woensdag 25 juni 2025 22:56 schreef star_gazer het volgende:
Op zich mag ik Rutte wel. Niks mis mee dat hij bereid is zijn ego opzij te zetten om Trump te bevredigen. Zo werkt het nou eenmaal. Doet wat het nodig is.
Maar leer toch eens normaal Engels.
Dat zegt meer over jou danquote:Op woensdag 25 juni 2025 23:08 schreef Hyaenidae het volgende:
Bull shit.
Ik kan hem prima verstaan, ik vind hem juist beter te verstaan dan een echte Engelsman.
Dat heet pragmatisme - doen waar de situatie om vraagt in plaats van als een mongool je poot stijf houden vanwege een of andere domme ideologie.quote:Op woensdag 25 juni 2025 23:05 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Iedereen zet tegenwoordig maar zijn principes opzij om maar comflicten te vermijden. Dit is de reden waarom het één grote bende vol met aso's dreigt te worden.
Bekijk deze YouTube-video
Niks mis met pragmatisme. Verder heeft ie gewoon naar de pijpen van Trump gedanst, om zijn eigen reputatie een boost te geven. Want wat heeft hij nou precies bereikt?quote:Op woensdag 25 juni 2025 23:35 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dat heet pragmatisme - doen waar de situatie om vraagt in plaats van als een mongool je poot stijf houden vanwege een of andere domme ideologie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |