Zo van dit is mijn huis, dit mijn auto, moet je eens kijken wat voor kekke schoenen ik heb?quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:35 schreef Odin1974 het volgende:En soms als ik dan een man zo naar mijn vrouw zie kijken wil ik mijn eigendom showen.
Beste Theodoor,quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:37 schreef theodoorpaardje het volgende:
Hallo Odin,
ik zit zelf niet in zo'n situatie. Maar ik zie dit soort dingen héel vaak.
Misschien je vrouw expres wat sletterige outfits geven?
Goed idee.. maar overweeg het tegen haar te zeggen als zij het niet leuk vindt... als je het geil vindt, misschien trio opzetten? mijn vrouw vindt dat wel heel lekker als we dan samen iemand uitkiezen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:40 schreef Odin1974 het volgende:
[..]
Beste Theodoor,
Dank voor uw bericht. Ik geef mijn vrouw vaak wat meer huid showende outfits. Alleen vind ze dit zelf niet altijd leuk, ik zal het weer eens proberen en wat naaktere outfit geven als een cadeau en haar mee uit nemen![]()
MVG Odin
Beste kaheem,quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:38 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Zo van dit is mijn huis, dit mijn auto, moet je eens kijken wat voor kekke schoenen ik heb?
Welk eigendom? Jouw vrouw? Die is toch niet jouw eigendom. Ik hoop althans dat zij ervoor heeft gekozen om bij jou te zijn en te blijven.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:35 schreef Odin1974 het volgende:
En soms als ik dan een man zo naar mijn vrouw zie kijken wil ik mijn eigendom showen.
Je bent zelf een pussy , de rest van je onzin verhaal niet gelezen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:02 schreef Odin1974 het volgende:
[..]
Pussie,
Ik vind het acceptabel dat jij zo tegen mij Ik ben opgevoed met traditionele waarde en ik accepteer Alleen wat daarbij wil mij verteld maar sinds ik dit heb gehoord is mijn wereld ondersteboven boven gegooid Barbara wil jij even de hond naar binnen doen goed die ja dat kan nee Dit is niet wat Ik wil ja mag al die technische dingen van tegenwoordig kan helemaal niks meer zeggen en alles alles neemt ie op nou met vriendelijke groet hoort in
Pics en/of onlyfans linkje van die zaadslet aubquote:Op woensdag 25 juni 2025 11:35 schreef Odin1974 het volgende:
Ik vind het heel erg geil waneer mannen naar mijn vrouw kijken/gluren. Ik heb best wel een jonge vrouw ik(51) mijn vrouw (27) veel mannen (vooral jongere mannen) kijken vies naar mijn vrouw ze kijken naar haar achterste en haar boventste gedeelte. Wanneer ik dit zie gebeuren maakt het me eigenlijk best wel geil. Ik weet dan dt andere mannen mijn vrouw willen neuken. En soms als ik dan een man zo naar mijn vrouw zie kijken wil ik mijn eigendom showen.
Hebben andere mensen dit ook? Of een ander soort gelijke situatie.
Ik zou het graag willen weten ben nog niemand tegengekomen die dit ook geil vind.
MVG Odin
Je vrouw is NIET jouw bezit. Eng mannetje.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:42 schreef Odin1974 het volgende:
[..]
Beste kaheem,
Dat is inderdaad wat ik bedoel. Ik vind het een erg geil idee dat andere mannen mijn vrouw willen 'doen' en dan kan ik laten zien dat het mijn vrouw is. En dat ze helemaal van mij is.
MVG Odin
Ze is ook geen zaadslet beste voss. En mijn vrouw is mijn vrouw dus waag het niet zo over haar te spreken!quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Pics en/of onlyfans linkje van die zaadslet aub
Beste vossquote:Op woensdag 25 juni 2025 13:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Je vrouw is NIET jouw bezit. Eng mannetje.
Wat de fuck staat hier gast? Wiens kloon is dit?quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:02 schreef Odin1974 het volgende:
[..]
Pussie,
Ik vind het acceptabel dat jij zo tegen mij Ik ben opgevoed met traditionele waarde en ik accepteer Alleen wat daarbij wil mij verteld maar sinds ik dit heb gehoord is mijn wereld ondersteboven boven gegooid Barbara wil jij even de hond naar binnen doen goed die ja dat kan nee Dit is niet wat Ik wil ja mag al die technische dingen van tegenwoordig kan helemaal niks meer zeggen en alles alles neemt ie op nou met vriendelijke groet hoort in
Beste persoon,quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:20 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Wat de fuck staat hier gast? Wiens kloon is dit?
quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:22 schreef Odin1974 het volgende:
[..]
Beste persoon,
Wat bedoeld u hiermee? Graag hoor ik het van u!
MVG Odin
Ja, natuurlijk. Ik kijk ook weleens naar andermans vrouw en natuurlijk denk ik dan weleens 'lekker wijf', 'goede tieten, 'beste kont'). En hell yeah, ook regelmatig 'die zou ik doen'. Andersom ook: ik zie mensen ook weleens naar mijn partner kijken (en dan hoop ik dat ze soort gelijke gedachten hebben).quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |