Waar leggen we de grens dan? Holocaust ontkenners, ook maar lekker onze kinderen les laten geven zeker?quote:Op zondag 29 juni 2025 20:23 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Uiteraard is kanker een ziekte, dat is een feit. Feit is ook, dat niet iedereen dat zo ziet en daar een mening over mag hebben. Behalve van jou dan want iemand met een afwijkende mening mag niet voor de klas staan, al zegt zo'n mening helemaal niks over het kunnen uitvoeren van het beroep van de docent.
En waarom niet als die persoon zich er niet over uitspreekt in de klas? Het één sluit het ander niet uit, andere mening maar wél goed les kunnen geven.quote:Op maandag 30 juni 2025 08:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Waar leggen we de grens dan? Holocaust ontkenners, ook maar lekker onze kinderen les laten geven zeker?
Houd op hoor.
Dit zijn echt zo’n enorme aannames. Waarom verwacht jij dat zo iemand geen neutraal les kan geven? En wat heeft Sylvia Millecam met lesgeven te maken?quote:Op zondag 29 juni 2025 19:25 schreef ToT het volgende:
In [BNW] waren er ook een aantal die niet in kanker geloofden, of in HIV. Die zeiden dat colloïdaal zilver alle slechte bacteriën zou doden en alle goede met rust liet; NASA heeft immers ook zilveren oppervlakken in hun ruimtevaartuigen om die steriel te houden dus moet dit opgeloste zilver jou ook gezond houden.
Ik zou de gemiddelde BNW-er niet voor de klas van mijn zoontje willen hebben.
Dit schurkt ook wat tegen [TRU] aan, en we weten hoe het met Sylvia Millecam is afgelopen.
Als iemand zo enorm vuistdiep in de materie zit, kun je nauwelijks verwachten dat diegene braafjes en neutraal les zal geven, net als sommige LGBTQIA+++ fanatiekelingen. (Dat laatste is hier in Nederland volgens mij gelukkig minder extreem dan in Amerika.)
Ja, ik heb al eens aangegeven dat jij mijn punt inderdaad totaal gemist hebt. Je bent niet in staat om een genuanceerde dialoog hierover aan te gaan omdat je niet voorbij je eigen aannames kunt kijken. Sterker nog, je begint direct met schelden. Maar degene die het hardst schreeuwt, heeft niet per definitie gelijk.quote:Op maandag 30 juni 2025 08:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dan snap ik met terugwerkende kracht nog minder jouw stelling in deze
Mijn eigen reactie even terug gelezen en ik blijf achter de inhoud van mijn verhaal staan. Echter zie ik nu dat ik wel wat uit de bocht schoot door met debiel te openen waarvoor excuses.quote:Op maandag 30 juni 2025 22:58 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, ik heb al eens aangegeven dat jij mijn punt inderdaad totaal gemist hebt. Je bent niet in staat om een genuanceerde dialoog hierover aan te gaan omdat je niet voorbij je eigen aannames kunt kijken. Sterker nog, je begint direct met schelden. Maar degene die het hardst schreeuwt, heeft niet per definitie gelijk.
Als je gewoon graag het laatste woord wil, dan kun je dat ook gewoon aangeven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |