SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door SwJ op 25-06-2025 10:08:24 ]Werewolf![]()
A geen felicitatie TTWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wat een ellende 8 uur nog maar. Zit hier alleen in een te stille stad, heb eigenlijk nooit last van heimwee gehad.![]()
O dat is minder. Waarom zit je alleen dan?quote:Op woensdag 25 juni 2025 08:01 schreef KoningWouter het volgende:
Wat een ellende 8 uur nog maar. Zit hier alleen in een te stille stad, heb eigenlijk nooit last van heimwee gehad.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze is nog moe. Trapte me om 6 uur het bed uit maar is zelf weer gaan slapen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder. Waarom zit je alleen dan?![]()
O lekker ding dan, waarom moest jij er uit dan?quote:Op woensdag 25 juni 2025 08:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ze is nog moe. Trapte me om 6 uur het bed uit maar is zelf weer gaan slapen.
Ga een lekkere wandeling met de hondjes maken of zo?
Of gooi haar nu het bed en zegt, nu is het mij tijd
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bekijk deze YouTube-video
Ook goedemorgenom 5:32 opgestaan, naar de wc geweest, sigaret gedraaid, en om 05:48 was ik een genie met 33 van de 47 te vinden woorden. Zo nog maar even naar bed denk ik
Nog anderhalf liggen doezelen erna, dus nu koffie gvd,Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Koffie voor DJMO!quote:Op woensdag 25 juni 2025 08:07 schreef DJMO het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook goedemorgenom 5:32 opgestaan, naar de wc geweest, sigaret gedraaid, en om 05:48 was ik een genie met 33 van de 47 te vinden woorden. Zo nog maar even naar bed denk ik
Nog anderhalf liggen doezelen erna, dus nu koffie gvd,![]()
Hahaha ik vermijd liever ruzie even.quote:Op woensdag 25 juni 2025 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker ding dan, waarom moest jij er uit dan?
Ga een lekkere wandeling met de hondjes maken of zo?
Of gooi haar nu het bed en zegt, nu is het mij tijd
Maar met de hondjes kan wel even ja, goed idee.![]()
![]()
Morguhquote:
Morguh Puzziequote:
O jeequote:Op woensdag 25 juni 2025 08:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha ik vermijd liever ruzie even.
Maar met de hondjes kan wel even ja, goed idee.gelijk laten weten dat je je niet uit bed laat sturen KW anders ben je de klos
Oooh Moonie van harte gefeliciteerd !!quote:Op woensdag 25 juni 2025 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moonie is jarig vandaag
ONZ / Gefeliciteerd MoonLight![]()
![]()
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ergens in het vorige topic staat taartWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gracias senora en van harte!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: