Jakkie… …🎶ik kocht een ei, de melkboer zei: het komt zo onder de kip vandaan…🎼…quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Over culinaire zaken gesproken. Ik wilde vandaag een ei in de eierkoker doen en maakte een schuddende beweging, eigenlijk zonder reden. Iets in mijn rauwe ei voelde als 'kloenk'. Alsof er iets in zat. De andere eieren deden dat niet. Dat kloenkei is in de kliko belandt. We waren allebei niet dapper genoeg om het te openen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het vliegt zonder geluid zonder zoem, je ziet het niet en het steekt.
Resultaat: jeukende bulten dagenlang.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jakkie… …🎶ik kocht een ei, de melkboer zei: het komt zo onder de kip vandaan…🎼…
# Jaap FischerJaap FSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het vliegt zonder geluid zonder zoem, je ziet het niet en het steekt.
Resultaat: jeukende bulten dagenlang.![]()
[..]
# Jaap FischerJaap FischerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het vliegt zonder geluid zonder zoem, je ziet het niet en het steekt.
Ik vind Kater zo leuk:
Bekijk deze YouTube-video"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
[..]
# Jaap FischerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het vliegt zonder geluid zonder zoem, je ziet het niet en het steekt.
Ik zit ook onder de bulten van beesten die ik niet zie. Deze periode neem ik altijd tweemaal daags antihistamine, dat maakt het draaglijk. Ik wordt nu weinig meer van de jeuk wakker gelukkig.Spoilers!
Ja! Ik heb die cdquote:Op dinsdag 24 juni 2025 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jaap Fischer![]()
Ik vind Kater zo leuk:
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
BBQAl dan niet met taart.
Je bent welkom hoor
Ongetwijfeld. Kan zomaar een jaar of 8 geleden zijn geweestquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Jaaaa![]()
Laatste keer dat ik @:Queller zag waren er volgens mij kittens bij betrokken
Uitnodiging was zondagavondquote:Op woensdag 25 juni 2025 01:12 schreef Queller het volgende:
[..]wat lief!
Ik heb heel die uitnodiging gemist. Waar stond ie ķngeveer?
[..]
Ongetwijfeld. Kan zomaar een jaar of 8 geleden zijn geweest
Ik ga zoeken!quote:
1 dag maar? Er is teveel te doenquote:Op woensdag 25 juni 2025 07:12 schreef Lonaa het volgende:
Vroeg. Vrij.
Gisteren was matig dag. Vandaag wordt hopelijk beter.
In de categorie "tips": Volgende week ben ik in Leeuwarden. Ik ben zeker 1 dag, mogelijk anderhalve dag, vrij. Wat is er te doen in de categorieen: cultuur, eten, ontspanning, shoppen?
We zijn ook nog in de running voor een B&B/hotel voor 1 nacht, indien het iets gaafs is, anders blijven we waar we toch al zitten (wat ook al gaaf is)
Ik wou het hersenhuis tippen, maar die zijn permanent gesloten zie ik netquote:Op woensdag 25 juni 2025 07:12 schreef Lonaa het volgende:
Vroeg. Vrij.
Gisteren was matig dag. Vandaag wordt hopelijk beter.
In de categorie "tips": Volgende week ben ik in Leeuwarden. Ik ben zeker 1 dag, mogelijk anderhalve dag, vrij. Wat is er te doen in de categorieen: cultuur, eten, ontspanning, shoppen?
We zijn ook nog in de running voor een B&B/hotel voor 1 nacht, indien het iets gaafs is, anders blijven we waar we toch al zitten (wat ook al gaaf is)
Zo heette een buurmeisje en moeders kende het liedje nietquote:Op woensdag 25 juni 2025 09:00 schreef Vanyel het volgende:
En toen keek de prinses hem aan en zei
Ik heet Esmeralda
Maar zeg maar Liesje
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |