abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218162501
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 20:57 schreef SemperLibertas het volgende:

Over 1000 jaar lezen ze dit in de schoolboeken en worden we compleet voor gek verklaard. Zeker omdat we bovenop de huidige problematiek met die groep er ook nog miljoenen Afrikanen en andere barbaren bovenop gooien.
Als die schoolboeken ondertussen dan niet door de afstammelingen van het importvolk geschreven zijn.
;(

[ Bericht 0% gewijzigd door Alpha0 op 08-07-2025 21:45:47 ]
pi_218163520
Pure discriminatie. Vanuit de marokkanen dan. Voor hen zijn wij maar een stel ongelovige honden en niets waard. We verdienen geen respect. Ze zoeken expres naar ruzie en geweld. Ze spugen op onze vrouwen en bedreigen en slaan onze mannen. Hatecrimes zijn dit.

Het houdt niet op, niet vanzelf. We moeten minder tolerant zijn voor intolerantie.
  dinsdag 8 juli 2025 @ 23:56:24 #103
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218163539
Liever een afvallige Marokkaan dan een bekeerde Hollander hoor.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218163556
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 19:55 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Niet echt.

Je bedoelt islamitische dan wel onaangepaste Marokkanen.

Persoonlijk ben ik wel gehecht aan al mijn vrienden en collega's én familieleden van Marokkaanse afkomst.

Etniciteit is compleet irrelevant. Cultuur, daar zit het probleem.
niet geheel mee oneens, maar cultuur en etniciteit zijn veelal sterk aan elkaar gerelateerd. dat kun je niet zomaar even makkelijk los van elkaar zien.
pi_218163608
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 19:28 schreef Elan het volgende:

[..]
Iedereen die regelmatig uit gaat of in de late uurtjes op straat is kent dit soort groepjes, het zijn laffe Rif ratten die alleen maar zorgen voor agressie, ellende en overlast. Zoeken ruzie, vallen vrouwen lastig en schuwen ernstig geweld daarbij niet.
Spreek je ze aan op dit soort gedrag, ook al is het op een normale en beleefde manier word je gekansenpareld.
Voor dit soort lui mag je hun geliefde sharia invoeren.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_219893085
Een half jaar later nog geen dader gepakt daarom weer onder de aandacht bij Omroep West.

Bekijk deze YouTube-video
pi_219893922
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 21:39 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Als die schoolboeken ondertussen dan niet door de afstammelingen van het importvolk geschreven zijn.
;(
Alles zal compleet herschreven worden na de omvolking.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')