Knap dat je dat kan.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn opa en oma beide tot het laatst verzorgt met mijn moeder
mijn oma is overleden met een aantal van ons erbij
mijn opa heeft er voor gezorgd dat er niemand was
Je wilde toch niets van AI wetenquote:
wat heb je eingegeven?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://designer.microsoft.com/image-creator
deze is ook wel grappig
[ afbeelding ]
vond het heel waardevolquote:
Mario 48 jaar woont in Oostenrijk met zijn moederquote:
O jij hebt je servers echt in een datacenter staan. Ik dacht gewoon thuis.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, op het moment is dit het enige. Ik kan niet naar het datacenter, is paar uur rijden van hier naar Amsterdam en dan nog kan ik het waarschijnlijk niet meteen oplossen. Lijkt iets met de storage, helaas heeft verplaatsen van de disken naar andere box niet geholpen.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mario 48 jaar woont in Oostenrijk met zijn moeder
Lijkt mij eng,je wel alles kan horen en begrijpen maar niet terug kan reageren. Ik vind 2 weken wel langquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is heel naar om te zien, zijn gezicht was helemaal verkrampt en een arm ook
Kon amper meer praten maar begreep alles nog. Gelukkig heeft het voor hem maar 2 weken geduurd, de nacht voor h ij naar de hospice ging is hij overleden. Alleen was niemand bij
o?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:22 schreef mario390 het volgende:
[..]dat heb je o niet eingegeven en leefteit is fout
Trump is bijna bij Schiphol, hij zit boven de Noordzee.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:22 schreef Dotteke het volgende:
Der zit voor een heel kapitaal bij elkaar in het huis van Alexander
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:11 schreef mario390 het volgende:
ik will me niet uitkennen met kunstelige inteligenz dat is alles fake
quote:
ff de drone in de lucht gooien hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Trump is bijna bij Schiphol, hij zit boven de Noordzee.
Bijna iedereen is al binnen en hij moet nog landenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Trump is bijna bij Schiphol, hij zit boven de Noordzee.
Nog 10 minuten.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bijna iedereen is al binnen en hij moet nog landen
Ja, en dan moet hij er nog heen rijden, zal zich nog wel op willen frissen lijkt mijquote:
helikopterquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nog 10 minuten.
En dan moet hij nog naar Den Haag.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn opa en oma beide tot het laatst verzorgt met mijn moeder
mijn oma is overleden met een aantal van ons erbij
mijn opa heeft er voor gezorgd dat er niemand was
Zou dat ook héél moeilijk vinden.quote:
eeh Dotquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en dan moet hij er nog heen rijden, zal zich nog wel op willen frissen lijkt mij
Dat is wel fijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
vond het heel waardevol
heb met mijn oma hele mooie gesprekken gehad in haar laatste week
terwijl ze bijna niet meer kon praten
Nee, dat opfrissen hoeft niet. Hij zit in de Air Force One. Niet zoals wij als sardientjes op elkaar gepakt in coach.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en dan moet hij er nog heen rijden, zal zich nog wel op willen frissen lijkt mij
KRAIquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |