En dan de stad uit moeten verhuizen omdat het onbetaalbaar is, nooit meer uit eten kunnen en geen biertje kunnen doen na een dagje stappen? nee, bedankt.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:50 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Gewoon uitkering voor mekaar maken, dan heb je iets meer rust
Ik maak tegenwoordig hooguit 8 toppa's forumbreed op een dag op de hoogtepuntenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:53 schreef Plompzakker het volgende:
Wat is het verschil tussen 22 mails en de 22 topics de je normaal maakt?
de mails zijn waarschijnlijk ook gefaket
Wordt je vooral moe van, niet hardquote:
huh`quote:
Ook netjes gesorteerd?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb vandaag wel 33 europalleten uit de diepvriezer getrokken en op een vrachtwagen gezet
kapot
Met toeslagen 2k netto en sociale huurwoningquote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:52 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
En dan de stad uit moeten verhuizen omdat het onbetaalbaar is, nooit meer uit eten kunnen en geen biertje kunnen doen na een dagje stappen? nee, bedankt.
Uitkering is heftig. 2000 bruto voor al je vaste lasten + tijdsbesteding... zou ik nie kunnen.
Van 10 tot 4, maar met weinig pauzes tussendoorquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:20 schreef Managarm het volgende:
Jeetje, je hebt een uurtje moeten werken?
En dan ,oet je nog 45 jaarquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Van 10 tot 4, maar met weinig pauzes tussendoor
Nouja, bij een collega was het wel zo ver gekomen. Die werkte structureel 30 minuten-1 uur langer dan de normale werktijden.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:18 schreef Näsenbar het volgende:
Ohnee dat kan echt niet @:mikeytt. Als je nog een keer zo'n dag hebt moet je naar HR gaan, die zijn daar gewoon voor!
En dan maar 22 e-mails verstuurd? Tijd voor een typecursusquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
In die mails staan ook nog vragen wat je uit moet zoeken héquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:59 schreef Managarm het volgende:
[..]
En dan maar 22 e-mails verstuurd? Tijd voor een typecursus.
Joh, zeur niet zo. Mietje.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:48 schreef Mikeytt het volgende:
pffff, weet niet wat men vandaag bezielde, maar het was echt tantoedruk op kantoor...
Maarliefst 22 (!) mails uitgestuurd vandaag, helemaal kapot. Bijna heel de dag geen me time gehad, man man man.
De mens is niet gemaakt voor zoveel onzintaken. Elke keer als ik weer een paar minuutjes op Netflix zat weer het volgende berichtje "kan je me me assisteren met xyz?"M'n status maar op offline gezet om 2 uur... helemaal klaar mee.
Ik wilde die post die je quote liken maar ik zie hem niet ???quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik maak tegenwoordig hooguit 8 toppa's forumbreed op een dag op de hoogtepunten
Nou... Ik krijg bijna compassie met jequote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 juni 2025 07:13 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou... Ik krijg bijna compassie met je
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |