Huh? Landen innemen?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:36 schreef Beathoven het volgende:
en het door Amerikanen inpikken van de landen waar Bin Laden en zijn team voor vocht tegen de Sovjets.
Letterlijk 100% van Amerika is zichzelf toegeëigend. Jij weet ook helemaal niets blijkbaar, zoals er in de op gerept wordtquote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Huh? Landen innemen?
Heb ik wat gemist?
Voor zover ik weet heeft Amerika geen enkel land zichzelf toegeëigend.
Heel huidig Amerika bestaat uit Europees tuig van de richel dat destijds als geluks- of asielzoeker het land van de indianen bezette.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Huh? Landen innemen?
Heb ik wat gemist?
Voor zover ik weet heeft Amerika geen enkel land zichzelf toegeëigend.
En jij kan niet lezen, want hij had het over landen 'waar Bin Laden en zijn team voor vocht tegen de Sovjets'.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Letterlijk 100% van Amerika is zichzelf toegeëigend. Jij weet ook helemaal niets blijkbaar, zoals er in de op gerept wordt
Ik ben niet de woordvoerder van LXIV, maar je hoeft alleen maar te zoeken naar Operatie Cyclone.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:07 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En jij kan niet lezen, want hij had het over landen 'waar Bin Laden en zijn team voor vocht tegen de Sovjets'.
Dus vertel maar: hoe link jij dat met jouw reactie??
Waar staat in die link het gedeelte dat Amerika zichzelf land heeft toegeëigend?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:13 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik ben niet de woordvoerder van LXIV, maar je hoeft alleen maar te zoeken naar Operatie Cyclone.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Operatie_Cyclone
Ik had het woord 'grondgebied binnen bepaalde landen' moeten gebruiken wellicht.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:53 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Waar staat in die link het gedeelte dat Amerika zichzelf land heeft toegeëigend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerika had Osama en z'n anti-sovjetteam een mooie bonus en een bedankje moeten geven en met ze in dialoog moeten gaan over de nazorg en ze wellicht in belangrijke vraagstukken moeten betrekken. Dan hadden ze zich gehoord gevoeld ipv bij het grofvuil gezet.
Jeffrey Sachs gaf het ook al aan. Je kunt beter geen vrienden worden met de VS. En die heeft tussen de VS en vele partijen onderhandelt.
Hij zegt dat Amerika zich geen enkel land heeft toegeëigend. Heel Amerika is toegeëigend. Dat waren geen lege gebieden toen ze bij Amerika kwamenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:07 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En jij kan niet lezen, want hij had het over landen 'waar Bin Laden en zijn team voor vocht tegen de Sovjets'.
Dus vertel maar: hoe link jij dat met jouw reactie??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |