Stond.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:36 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ik durf te zweren dat dit topic in JUI stond wtf
sorry maar wil je rommel zelf daar in JUI houden aubquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:37 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Stond.
Vond het wel een terechte klacht
Vannacht logeert zo'n Amerikaan in mijn stulpje. Het is dat mijn vrouw hem wel charismatische vond.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:24 schreef Cockwhale het volgende:
Krijgen we dat gezeik over Amerikanen in Barcelona weer, oftewel verkapte 'kijk mij in Spanje zitten' treurnis.
In Spanje is het heel normaal om daarover te praten hoor.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:24 schreef Cockwhale het volgende:
Krijgen we dat gezeik over Amerikanen in Barcelona weer, oftewel verkapte 'kijk mij in Spanje zitten' treurnis.
Pics van je vrouw pleasequote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:27 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Vannacht logeert zo'n Amerikaan in mijn stulpje. Het is dat mijn vrouw hem wel charismatische vond.
Ach ja we hebben er ook een die dat doet met Berlijn, het blijft aandoenlijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:24 schreef Cockwhale het volgende:
Of over inlegkruisjes en z'n harige ster...quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:24 schreef Cockwhale het volgende:
quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:25 schreef Fushia2 het volgende:
Zou ik een inlegkruisje gebruiken met warm weer?mijn reet scheren heb ik 1x gedaan en is fucking veel werk en na een dag jeukt het als de tering
quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:06 schreef Fushia2 het volgende:
Ik heb maar inlegkruisjes gekocht en tussen mijn bilnaad gestopt.
Maar ik recycleer ze wel, wanneer ze te vochtig worden wring ik ze uit, spuit er wat deo op en laat ze drogen op de radiotor.
Barcelonaquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:24 schreef Cockwhale het volgende:
quote:Op woensdag 25 juni 2025 09:59 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Of over inlegkruisjes en z'n harige ster...
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:36 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ik durf te zweren dat dit topic in JUI stond wtf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |