Israel zelf heeft andere belangen dan die oranje clown.quote:
Nou je denkt dat Iran zich anders netjes aan de regels had gehouden? En dat ze dan geen kernwapen hadden proberen te maken?quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is toch gewoon simpelweg extreem stompzinnig om eenzijdig een deal te doorscheuren terwijl je op alle fronten op de eerste rij zit qua informatie. Je wist letterlijk precies wat ze deden en daarna ben je ze gewoon kwijtgeraakt tot het punt dat je er maar een paar bommen op flikkert?
Dat is speculeren. Wat niet speculeren is is dat je tot 2018 een deal had waarbij je ze verrassend goed in de gaten kon houden. Men kon veel monitoren en doormeten. Zo grondig zelfs dat de Amerikaanse inlichtingendiensten 3 maanden geleden nog tot de conclusie kwam dat ze geen reden hadden om aan te nemen dat de situatie substantieel anders en gevaarlijker zou zijn. Het is gewoon een oerstomme beslissing geweest om dat ding te verscheuren, maar zo kennen we die padvinder in het Witte Huis weer.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:48 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nou je denkt dat Iran zich anders netjes aan de regels had gehouden? En dat ze dan geen kernwapen hadden proberen te maken?
Het is een narcist. Natuurlijk vindt-ie dat. En de rest van de wereld is matig.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:24 schreef Ali_boo het volgende:
TRUMP IS VAN MENING DAT DIE HET FANTASTISCH HEEFT GEDAAN
[ x ]
DOnald Trump en klaasweetalles is het beste wat deze planeet te bieden heeft op dit moment.quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:57 schreef damsco het volgende:
Wat zijn we allemaal gezegend dat we in de tijd van Donald J Trump mogen leven en samen met hem op deze aarde mogen rondlopen
Ik kan dit beamen. Je bent mijn favoriete user.quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
DOnald Trump en klaasweetalles is het beste wat deze planeet te bieden heeft op dit moment.![]()
Lekker geloofwaardig. Dus de partijen die dit het liefst als waarheid willen zien claimen dit zonder enig bewijs daarvoor te tonen. Vervolgens geloven mensen die het graag willen geloven het meteen. Want wat boeit bewijs als je geloof hebt.quote:
ik vind dit net zo geloofwaardig als de claims dat er niets beschadigd is en Iran volgende week weer vrolijk verder gaat met het verrijken van uranium.quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:42 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Lekker geloofwaardig. Dus de partijen die dit het liefst als waarheid willen zien claimen dit zonder enig bewijs daarvoor te tonen. Vervolgens geloven mensen die het graag willen geloven het meteen. Want wat boeit bewijs als je geloof hebt.
Ja precies, er zal zeker wat beschadigd zijn. De bommen en impact daarvan is niet gelogen. Maar zo'n berichtje van de veiligheidsdienst dat alle doelen zijn behaald, tja als het de AIVD was zou ik er nog wat aan hechten maar die buitenlandse diensten mwah.quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind dit net zo geloofwaardig als de claims dat er niets beschadigd is en Iran volgende week weer vrolijk verder gaat met het verrijken van uranium.
De waarheid zal een beetje in het midden liggen, tot we meer weten over een maand of 6 of zo.
Het is Trump: als ze niet op hun knieën om een deal komen vragen, zijn ze nog niet genoeg onder druk gezet.quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:48 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja precies, er zal zeker wat beschadigd zijn. De bommen en impact daarvan is niet gelogen. Maar zo'n berichtje van de veiligheidsdienst dat alle doelen zijn behaald, tja als het de AIVD was zou ik er nog wat aan hechten maar die buitenlandse diensten mwah.
nou die Iraanse kerngeleerden zullen best wel erg dood zijnquote:Op woensdag 25 juni 2025 18:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind dit net zo geloofwaardig als de claims dat er niets beschadigd is en Iran volgende week weer vrolijk verder gaat met het verrijken van uranium.
De waarheid zal een beetje in het midden liggen, tot we meer weten over een maand of 6 of zo.
Maakt het iets uit wat ze zeggen?quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:26 schreef capricia het volgende:
Iran laat toch helemaal geen inspecties toe?
We weten niets.
Iran kan gewoon zeggen 'alles is kapot' en ondertussen verder gaan.
Of kan dat niet?
Het Queers for Palestine effect.quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:52 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Jeetje, daarnet iemand op een ander forum gelezen die probeert te gaslighten dat Amerikaanse vrouwen het even zwaar of zelfs zwaarder hebben (wat betreft rechten) ten op zichte van Iraanse vrouwen![]()
Hoe krijg je het ook uit je toetsenbord
Het begint echt de vijand van mijn vijand is mijn vriend aan het worden.
Ja man want de veiligheidsdiensten van een land komen als vluchtelingen binnen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:37 schreef Alpha0 het volgende:
Iran zet dus dit soort criminele groeperingen in om sabotages en aanslagen te plegen in het Westen:
Sanctioning the Foxtrot Network
Misschien moeten we nog harder "jij bent welkom in mijn land" zingen.
De Foxtrot leden wel natuurlijk.quote:Op woensdag 25 juni 2025 22:14 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja man want de veiligheidsdiensten van een land komen als vluchtelingen binnen.
Die hebben natuurlijk ook allemaal een visitekaartje waarop dat staat.quote:Op woensdag 25 juni 2025 22:14 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Staat immers in hun paspoort en je kunt het ook zien aan hun wenkbrauwen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 22:14 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Kan je dat uitsluiten?quote:Op woensdag 25 juni 2025 22:14 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |