quote:De Amerikaanse president Trump slaapt vannacht op Huis ten Bosch, het woonpaleis van de koning en zijn gezin in Den Haag. Gedacht werd dat Trump in hotel Huis ter Duin in Noordwijk zou overnachten, waar vandaag ook Amerikaanse vlaggen wapperen, maar dat blijkt dus niet zo te zijn.
Het was al wel bekend dat Trump zou gaan ontbijten bij het koningspaar. Vanavond maakt hij al zijn opwachting bij het diner in het paleis, waar alle regeringsleiders inclusief de Oekraïense president Zelensky aanschuiven.
Trump staat bekend als royalty-fan, maar het is voor zover bekend de eerste keer dat hij op een internationale reis blijft overnachten in een koninklijk paleis. Zo was hij tijdens zijn Midden-Oostenreis van dit jaar niet de huisgast van de Saudische koning of de emir van Qatar, maar verbleef hij in luxehotels. Ook de Britse koninklijke familie liet hem tijdens bezoeken in 2018 en 2019 niet op Buckingham Palace slapen, vanwege renovatiewerkzaamheden. Bij een bezoek aan een NAVO-top in België werd niet bekendgemaakt waar Trump sliep, maar Belgische media gingen toen uit van de ambtswoning van de Amerikaanse ambassadeur, niet het Kasteel van Laken, de residentie van koning Filip.
Het paleis in het Haagse Bos uit 1645 werd na de verhuizing van Beatrix in 2014 grondig gerenoveerd en is sinds 2019 weer het woonpaleis van de koning en zijn gezin. Hoewel het geregeld wordt gebruikt voor officiële ontvangsten, zijn overnachtingen er zeldzaam, omdat ook de privévertrekken van de Oranjes er gevestigd zijn. De koning woont in de Wassenaarse vleugel, de Haagse vleugel geldt als het gastenverblijf.
Niet weten dat hij alle royals al gehad heeftquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:59 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Alleen als @:Cockwhale bij Wimlex ging pitten.
Misschien kan WimLex meteen even vragen waar de Epstein files blijven.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:05 schreef Jojoke het volgende:
Volgens mij is Willem best een gezellige man, dus die praat Trump wel onder de tafel. Hopelijk zijn de prinsessen niet thuis en kan Máxima de deur op slot doen.
Zuid-Korea en Japan komen niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:55 schreef Moonversion het volgende:
sleepoverparty
https://nos.nl/liveblog/2(...)pt-in-huis-ten-bosch
[..]
alle regeringsleiders
Hij gaat waarschijnlijk voor het eerst in zijn leven de Mac Kroket proeven, en daarna meteen boos op social media vragen waarom ze die niet in de VS hebben.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:59 schreef thedeedster het volgende:
Gezellig. Pyjama aan. Warme chocolademelk en één colaatje en dan allemaal zingen om de open haard.
dumpert gelezen?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:05 schreef Jojoke het volgende:
Volgens mij is Willem best een gezellige man, dus die praat Trump wel onder de tafel. Hopelijk zijn de prinsessen niet thuis en kan Máxima de deur op slot doen.
Ik zie Donnie echt wel als een liefhebber van de bitterbal.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hij gaat waarschijnlijk voor het eerst in zijn leven de Mac Kroket proeven, en daarna meteen boos op social media vragen waarom ze die niet in de VS hebben.
Verkrachter.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:08 schreef xpompompomx het volgende:
Zou vrouw en kinderen toch liever niet bij zo'n verkrachter in de buurt willen hebben eigenlijk.
De balletjes van de koningin.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:20 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik zie Donnie echt wel als een liefhebber van de bitterbal.
Bij gebrek aan een betere versie:quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:20 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik zie Donnie echt wel als een liefhebber van de bitterbal.
Ik ken de video. Nee ik draai hem niet af.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:46 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een betere versie:
Bekijk deze YouTube-video
Asha is zelf een klap in het gezicht van de zorgquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:20 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Whahahahahahahahahaha @:nattekat @:wereldgozer
Compleet over de zeik weerquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:20 schreef Haags het volgende:
[ x ]
RIP @lenny_leonardquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Asha is zelf een klap in het gezicht van de zorg
@:lenny_leonard
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:29 schreef Wereldgozer het volgende:
Als we alle Linkse verontwaardiging konden omzetten in energie, dan was het hele energievraagstuk in één keer opgelost.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ze kunnen toch mooi lobbyen?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
Zo heeft het koningshuis ook direct in één beslissing compleet bij me afgedaan.
Keep your friends close but your enemies closer...quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:31 schreef PzKpfw het volgende:
Na alles wat deze man gedaan/gezegd heeft ga je hem nog 'belonen' met een overnachting in een paleis.
Jeetje, Willen Alexander zal wel slecht slapen vannacht als dit bericht hem bereikt.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
Zo heeft het koningshuis ook direct in één beslissing compleet bij me afgedaan.
Hij vond het niet voor niets nodig om te benadrukken wat voor fijn land Nederland toch isquote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Jeetje, Willen Alexander zal wel slecht slapen vannacht als dit bericht hem bereikt.
En wat stelt dat hele koningshuis dan voor? Is ook een stel boeven.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:37 schreef Lenny77 het volgende:
Dit moet je toch niet willen als koningshuis joh![]()
Welk signaal stuur je dan uit naar de wereld?
Die paljas kon er bij mij naar fluiten, hij slaapt maar in zijn vliegtuig ofzo..
“Het is een impuls voor de internationale handel!”quote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En wat stelt dat hele koningshuis dan voor? Is ook een stel boeven.
Je zou verwachten dat ze die tafelkleden wel even hadden gestreken voordat ze op de tafels werden gelegdquote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:42 schreef Momo het volgende:
https://nos.nl/video/2572(...)sbanket-plaatsvinden
Een beetje te chique voor Donald
quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:56 schreef Hathor het volgende:
Trouwens veel succes met het schoon krijgen van je kussenslopen de volgende dag. Hij baggert ze helemaal oranje in zijn slaap.
Juist. Huize Oranje is een groot nazibolwerk. Maxima komt uit Argentinië, vrijplaats voor nazi's.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En wat stelt dat hele koningshuis dan voor? Is ook een stel boeven.
Waarom gooien we dat tuig niet meteen in de kerkers?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Moet het hele gezin nu naar het bordes voor een peuk?
Of uit het vliegtuig - Maxima weet wel hoe dat in zijn werk gaatquote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:32 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Waarom gooien we dat tuig niet meteen in de kerkers?
Alle moslims zijn haatbaardenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:30 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Juist. Huize Oranje is een groot nazibolwerk. Maxima komt uit Argentinië, vrijplaats voor nazi's.
Ik heb het niet over een bevolkingsgroep, ik heb het over een familie van omhooggevallen rovers en moordenaars.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:39 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Alle moslims zijn haatbaarden
alle oostenrijkers zijn pedofielen
alle belgen trouwens ook
en ga zo maar door?
Claus is in 1944 opgeroepen voor de Wehrnacht en ik denk niet dat je dat kon weigeren.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:07 schreef RAVW het volgende:
Lekker zootje bij elkaar ....
Willem Alex zijn vader ( dus zijn roots)
Maxima haar Vader ( Haar roots)
Nu dus even Trump er bij in een huis
Kunnen ze mee wapperen op Koningsdagquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:56 schreef Hathor het volgende:
Trouwens veel succes met het schoon krijgen van je kussenslopen de volgende dag. Hij baggert ze helemaal oranje in zijn slaap.
En wat kan maxima daar aan doen dan? of willem zelf?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:40 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een bevolkingsgroep, ik heb het over een familie van omhooggevallen rovers en moordenaars.
Hamasha is vies madquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:20 schreef Haags het volgende:
[ x ]
wat is dat nou weer voor hysterische werkelozequote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:20 schreef Haags het volgende:
[ x ]
De elite heeft met al die pedofeesten wel verstand van goed schoonmaken.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:56 schreef Hathor het volgende:
Maxima is een ordinaire golddigger die W-A destijds moeiteloos om haar fraaie pink wist te winden.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:48 schreef Moonversion het volgende:
[..]
En wat kan maxima daar aan doen dan? of willem zelf?
Lekker bekrompen van je weer schatjequote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:00 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Maxima is een ordinaire golddigger die W-A destijds moeiteloos om haar fraaie pink wist te winden.
En Willem zelf is meer Duits dan Nederlands. Op zich zegt dat niet zo veel. Maar ga je even verdiepen in de geschiedenis van dit geslacht.
Prima hoor. Als jij moeite hebt met bepaalde feiten is dat helemaal jouw probleemquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:23 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Lekker bekrompen van je weer schatje
De kindertjes van die vent van Ruinerwold zijn ook monsters omdat hun pa een lul was
Zo erg is het toch niet? Ik denk dat het fijne mensen zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:26 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Prima hoor. Als jij moeite hebt met bepaalde feiten is dat helemaal jouw probleem
Ga jij volgend jaar toch zeker weer lekker onnozel met je vlaggetje lopen zwaaien langs de kant van de weg terwijl die koningshoofden jou vanachter hun glazen koetsen in je gezicht uitlachen.
Boeit me niet. Dat hele koningshuis is een grote poppenkast op kosten van het volk.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zo erg is het toch niet? Ik denk dat het fijne mensen zijn.
Kijk, als je dat over Prins Bernhard had gezegd, dan was ik het met je eens geweest. Dat was een oplichter. Maar Beatrix, Willem en Maxima zijn uit een ander hout gesneden.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:35 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Boeit me niet. Dat hele koningshuis is een grote poppenkast op kosten van het volk.
Maxima is vanmiddag even naar de Zeeman gegaan om een paar goedkope kussenslopen te kopen, kunnen ze gewoon in de prullenbak morgen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:56 schreef Hathor het volgende:
Grote kans dat die kinderen als gevolg van hun opvoeding en de door pa doorgegeven genen op latere leeftijd afwijkend gedrag gaan vertonen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:23 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Lekker bekrompen van je weer schatje
De kindertjes van die vent van Ruinerwold zijn ook monsters omdat hun pa een lul was
Ik denk dat hij dat sowieso niet kan halen als hij nog niet geland is, hij is net ten Oosten van Engeland.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:42 schreef Momo het volgende:
https://nos.nl/video/2572(...)sbanket-plaatsvinden
Een beetje te chique voor Donald
Bestaat er ook adel zonder massamoordenaars in hun stamboom?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:26 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Prima hoor. Als jij moeite hebt met bepaalde feiten is dat helemaal jouw probleem
Ga jij volgend jaar toch zeker weer lekker onnozel met je vlaggetje lopen zwaaien langs de kant van de weg terwijl die koningshoofden jou vanachter hun glazen koetsen in je gezicht uitlachen.
Hoe weet je dat? Je ziet ze alleen maar in geënsceneerde situaties. Staatsieportretten, leuke vakantiekiekjes.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:38 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Kijk, als je dat over Prins Bernhard had gezegd, dan was ik het met je eens geweest. Dat was een oplichter. Maar Beatrix, Willem en Maxima zijn uit een ander hout gesneden.
Nou, je krijgt toch een indruk van mensen ook al ontmoet je ze niet in levende lijve?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Je ziet ze alleen maar in geënsceneerde situaties. Staatsieportretten, leuke vakantiekiekjes.
Jawel, maar wel de indruk die zij willen dat jij krijgt en niet zoals ze werkelijk zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:30 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, je krijgt toch een indruk van mensen ook al ontmoet je ze niet in levende lijve?
Da’s jouw indruk. Jij kent ze ook niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:33 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Jawel, maar wel de indruk die zij willen dat jij krijgt en niet zoals ze werkelijk zijn.
Ik zou maxima niet alleen laten.quote:
Dat klopt op zich wel, maar dat is niet het punt. Jij laat je verblinden door die perfecte plaatjes, door die perfecte momentopnames.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Da’s jouw indruk. Jij kent ze ook niet.
Ik heb niet het gevoel dat ik naar ogenschijnlijk leuke mensen zit te kijken al jaren lang, terwijl het vuige figuren zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:43 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dat klopt op zich wel, maar dat is niet het punt. Jij laat je verblinden door die perfecte plaatjes, door die perfecte momentopnames.
Neem als voorbeeld een koninklijk huwelijk. Waarom wordt er bij zoiets altijd zo groots uitgepakt? Om het gewone volk het gevoel te geven dat sprookjes nog steeds bestaan.
Toch ben ik oprecht benieuwd hoe dat nou gaat, zo na het eten en alles. Nog even een beetje onderling slap ouwehoeren voor het slapen gaan, nog even een filmpje kijken?quote:
Gezellig samen Fox News kijken.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toch ben ik oprecht benieuwd hoe dat nou gaat, zo na het eten en alles. Nog even een beetje onderling slap ouwehoeren voor het slapen gaan, nog even een filmpje kijken?
Dan hebben ze hun doel bereikt. En als jij dat wilt blijven geloven mag dat. Ik vind het alleen jammer dat je zo kritiekloos accepteert dat ze jou (en vele anderen) zand in je ogen strooien.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:45 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb niet het gevoel dat ik naar ogenschijnlijk leuke mensen zit te kijken al jaren lang, terwijl het vuige figuren zijn.
Jij hebt een andere overtuiging dan ik. Dat kan!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:53 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dan hebben ze hun doel bereikt. En als jij dat wilt blijven geloven mag dat. Ik vind het alleen jammer dat je zo kritiekloos accepteert dat ze jou (en vele anderen) zand in je ogen strooien.
Dit is vrij normaal voor een president hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:00 schreef Hiddendoe het volgende:
"Ik ben D. Trump en ik neem mee..."
Air Force One: vliegende bunker met 85 telefoons
The Beast: een tank met WiFi en traangas
Een karavaan van vijftig auto’s en koffer met nucleaire codes
Een gevolg van duizend man, inclusief zijn eigen kok
https://www.msn.com/nl-nl(...)Xq?ocid=BingNewsVerp
2 VH-3Dsquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:00 schreef Hiddendoe het volgende:
"Ik ben D. Trump en ik neem mee..."
Air Force One: vliegende bunker met 85 telefoons
The Beast: een tank met WiFi en traangas
Een karavaan van vijftig auto’s en koffer met nucleaire codes
Een gevolg van duizend man, inclusief zijn eigen kok
https://www.msn.com/nl-nl(...)Xq?ocid=BingNewsVerp
Van mij hoeft het koningshuis ook niet zo. Als de meerderheid het graag wil prima, geen probleem, maar waar ik vooral moeite mee heb is dat een familie op basis van erfopvolging automatisch zoveel macht krijgt en behoudt.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:35 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Boeit me niet. Dat hele koningshuis is een grote poppenkast op kosten van het volk.
Dit is zeker geil!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wacht liever op het oordeel van @:de_boswachter
Sterke post. Precies mijn gevoel: sympathie voor de mensen, maar het systeem is gewoon niet eerlijk. Die ceremoniële rol is onzin, de koning heeft wél macht en invloed.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:18 schreef Repentless het volgende:
[..]
Van mij hoeft het koningshuis ook niet zo. Als de meerderheid het graag wil prima, geen probleem, maar waar ik vooral moeite mee heb is dat een familie op basis van erfopvolging automatisch zoveel macht krijgt en behoudt.
Er wordt dan wel vaak gezegd dat het koningshuis puur 'ceremonieel' is en ze geen echte macht bezitten, maar dat is natuurlijk klinkklare onzin. De koning is het hoofd van de regering, ze gaan op bezoek bij allerlei wereldleiders, etc. Daar hebben ze het echt niet alleen over hoe leuk de folkloristische dansjes zijn die voor ze worden opgevoerd bij hun bezoeken.
Daarnaast, iets heel simpels: er is bij mijn weten geen enkele puber van 14/15 die met "u" wordt aangesproken door volwassen mensen. Echter, bij interviews met de prinsessen zag je dat steevast toen ze die leeftijd hadden. Het creëert (in mijn ogen) een zeer ongemakkelijk gevoel van afstand tussen die mensen en het "gewone" volk. Leuk tot pak-hem-beet eind 19e/begin 20e eeuw, nu hopeloos achterhaald en wat mij betreft zelfs behoorlijk ongepast.
Laten we het al helemaal niet hebben over Wilhelmina die na WOI doodleuk hoogstpersoonlijk, buiten de regering om, vrind Kaiser Wilhelm naar Nederland haalde en een landgoed verschafte. Dit terwijl deze man een keiharde oorlogsmisdadiger was die zelfs de doodstraf boven het hoofd hing als hij in Geallieerde handen was gevallen.
Of drie dagen na de Duitse inval al vluchten naar Londen, terwijl de capitulatie nog niet eens getekend was en het NL leger met beperkte middelen nog kei- en keihard weerstand bood. En dan ook nog eens vanuit het relatief veilige Londen schaamteloos eisen/verwachten dat je schoonzoontje Bernhard Opperbevelhebber der Nederlandse Strijdkrachten zou worden, zonder enige ervaring of capaciteiten.
En zo kun je nog wel even doorgaan. Maar al dat gezegd hebbende: Willem-Alexander en Maxima lijken mij ook prima mensen, die hier verder zelf niks aan kunnen doen en die je dit ook niet kunt verwijten.
Kan wel zo zijn, maar ons Max ziet er wel weer botertjegeil uitquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sterke post. Precies mijn gevoel: sympathie voor de mensen, maar het systeem is gewoon niet eerlijk. Die ceremoniële rol is onzin, de koning heeft wél macht en invloed.
Dat ze zichzelf van Oranje noemen? Daar is helemaal geen recht op. Sinds de 19e eeuw is “Oranje” vooral een historische merknaam, omdat de huidige familie via huwelijk en politieke machinaties aan die naam is gekomen, niet door directe erfopvolging. Er is nauwelijks echte familieband met de oorspronkelijke Oranjes. Máxima’s familie is trouwens ook geen onbesproken verleden: haar vader had stevige connecties met controversiële regimes.
En dan Bernhard: die had nauwe banden met IG Farben, de oorlogsmisdadigers achter onder andere de productie van gifgas en dwangarbeid in de Tweede Wereldoorlog. Zijn nazi-verleden en Lockheed-schandalen zijn lang niet vergeten, maar worden keurig weggemoffeld.
En ja, één keer per jaar een feestje en alle schandalen zijn weer vergeten. Maar dat verandert niks aan dit achterhaalde, onrechtvaardige systeem.
Eens. Als je denkt dat die familie alleen lintjes doorknipt, koekhapt en een leuk sprookje is dat het goed doet in het buitenland als uithangbord voor de BV Nederland, prima. Dat doen ze overigens ook goed hoor, maar laten we wel wezen: je moet ook wel flink je best doen om dat te verpesten of 'verkeerd' te doen. Dan moet je wel op Prince Andrew-niveau episch falenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sterke post. Precies mijn gevoel: sympathie voor de mensen, maar het systeem is gewoon niet eerlijk. Die ceremoniële rol is onzin, de koning heeft wél macht en invloed.
Dat ze zichzelf van Oranje noemen? Daar is helemaal geen recht op. Sinds de 19e eeuw is “Oranje” vooral een historische merknaam, omdat de huidige familie via huwelijk en politieke machinaties aan die naam is gekomen, niet door directe erfopvolging. Er is nauwelijks echte familieband met de oorspronkelijke Oranjes. Máxima’s familie is trouwens ook geen onbesproken verleden: haar vader had stevige connecties met controversiële regimes.
En dan Bernhard: die had nauwe banden met IG Farben, de oorlogsmisdadigers achter onder andere de productie van gifgas en dwangarbeid in de Tweede Wereldoorlog. Zijn nazi-verleden en Lockheed-schandalen zijn lang niet vergeten, maar worden keurig weggemoffeld.
En ja, één keer per jaar een feestje en alle schandalen zijn weer vergeten. Maar dat verandert niks aan dit achterhaalde, onrechtvaardige systeem.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toch ben ik oprecht benieuwd hoe dat nou gaat, zo na het eten en alles. Nog even een beetje onderling slap ouwehoeren voor het slapen gaan, nog even een filmpje kijken?
Hema is altijd zo cringe met zijn SM inhakers, echt een suf bedrijf dat compleet de boot gemist heeft.quote:
Hier hebben we een koningshuis juist voor.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 15:37 schreef Lenny77 het volgende:
Dit moet je toch niet willen als koningshuis joh![]()
Welk signaal stuur je dan uit naar de wereld?
Die paljas kon er bij mij naar fluiten, hij slaapt maar in zijn vliegtuig ofzo..
Beetje overdreven. Zo tussen ruim drie en half jaar nog, in die tijd zal ie niet om de haverklap NL verblijven en bovendien zijn die zo voorbij.quote:Op woensdag 25 juni 2025 06:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hier hebben we een koningshuis juist voor.
Linksom of rechtsom moeten we met die oranjeman dealen de komende jaren. Als je dingen van hem gedaan krijgt door hem een beetje sprookje te geven, dan is dat makkelijk verdiend.
Maar de NAVO vergadering is nu, dus we willen nu wat van hem gedaan krijgen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 06:59 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Beetje overdreven. Zo tussen ruim drie en half jaar nog, in die tijd zal ie niet om de haverklap NL verblijven en bovendien zijn die zo voorbij.
Je was me voor. Kijk maar eens naar de hele karavaan aan personeel van de koning van Verenigd Koninkrijk. Of toen Obama president was en op buitenlandreis ging gebeurde het precies hetzelfde als nu met Trump.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit is vrij normaal voor een president hoor
Jezus wat creepyquote:
Die promoot liever cbdc van haar wef vriendjes.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:15 schreef Bargehassus het volgende:
Vooral Maxima staat er bij als of ze daar helemaal niet wil zijn.
Jawel de centjes en de woonruimtequote:Op woensdag 25 juni 2025 01:18 schreef tjoptjop het volgende:
Wimlex heeft thuis echt níks in te brengen
Wat een afgunst en jaloezie weerquote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:26 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wat een gebrek aan inhoudelijke argumenten. Beetje zielig wel.quote:Op donderdag 26 juni 2025 08:32 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Wat een afgunst en jaloezie weerbeetje zielig wel
en om op deel 2 in te gaan: totaal niet, je slaat de plank finaal mis
Och, die van jou staan vol met verkeerde aannames gebaseerd on je eigen ontwetende onderbuikgevoelquote:Op donderdag 26 juni 2025 08:35 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wat een gebrek aan inhoudelijke argumenten. Beetje zielig wel.
Weet je, je wordt met de minuut zieliger. Omdat je blijkbaar ook nog trots bent op de hardnekkigheid om met de moed der wanhoop wilt blijven vasthouden in sprookjes. Wie ben ik nu helemaal om zoiets van een simpel zieltje te willen afnemen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 08:39 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Och, die van jou staan vol met verkeerde aannames gebaseerd on je eigen ontwetende onderbuikgevoel
Als jij denkt dat het zo is dan mag dat, je zit er faliekant naast, blijf vooral hangen in je bekrompen gedachtesquote:Op donderdag 26 juni 2025 08:45 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Weet je, je wordt met de minuut zieliger. Omdat je blijkbaar ook nog trots bent op de hardnekkigheid om met de moed der wanhoop wilt blijven vasthouden in sprookjes. Wie ben ik nu helemaal om zoiets van een simpel zieltje te willen afnemen.
Ik denk dat niet, jij bevestigt steeds opnieuw mijn gelijk.quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:04 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Als jij denkt dat het zo is dan mag dat, je zit er faliekant naast, blijf vooral hangen in je bekrompen gedachtes
toedels schatje
"Alles is weg".quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:34 schreef StateOfMind het volgende:
Ben benieuwd of Maxima het tafelzilver al geteld heeft.
Hij schijnt er nogal een handje van te hebben om spullen mee te nemen.
Daar heb je vast bewijs van?quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:34 schreef StateOfMind het volgende:
Ben benieuwd of Maxima het tafelzilver al geteld heeft.
Hij schijnt er nogal een handje van te hebben om spullen mee te nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |