quote:De Amerikaanse president Trump slaapt vannacht op Huis ten Bosch, het woonpaleis van de koning en zijn gezin in Den Haag. Gedacht werd dat Trump in hotel Huis ter Duin in Noordwijk zou overnachten, waar vandaag ook Amerikaanse vlaggen wapperen, maar dat blijkt dus niet zo te zijn.
Het was al wel bekend dat Trump zou gaan ontbijten bij het koningspaar. Vanavond maakt hij al zijn opwachting bij het diner in het paleis, waar alle regeringsleiders inclusief de Oekraïense president Zelensky aanschuiven.
Trump staat bekend als royalty-fan, maar het is voor zover bekend de eerste keer dat hij op een internationale reis blijft overnachten in een koninklijk paleis. Zo was hij tijdens zijn Midden-Oostenreis van dit jaar niet de huisgast van de Saudische koning of de emir van Qatar, maar verbleef hij in luxehotels. Ook de Britse koninklijke familie liet hem tijdens bezoeken in 2018 en 2019 niet op Buckingham Palace slapen, vanwege renovatiewerkzaamheden. Bij een bezoek aan een NAVO-top in België werd niet bekendgemaakt waar Trump sliep, maar Belgische media gingen toen uit van de ambtswoning van de Amerikaanse ambassadeur, niet het Kasteel van Laken, de residentie van koning Filip.
Het paleis in het Haagse Bos uit 1645 werd na de verhuizing van Beatrix in 2014 grondig gerenoveerd en is sinds 2019 weer het woonpaleis van de koning en zijn gezin. Hoewel het geregeld wordt gebruikt voor officiële ontvangsten, zijn overnachtingen er zeldzaam, omdat ook de privévertrekken van de Oranjes er gevestigd zijn. De koning woont in de Wassenaarse vleugel, de Haagse vleugel geldt als het gastenverblijf.
Niet weten dat hij alle royals al gehad heeftquote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:59 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Alleen als @:Cockwhale bij Wimlex ging pitten.
Misschien kan WimLex meteen even vragen waar de Epstein files blijven.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:05 schreef Jojoke het volgende:
Volgens mij is Willem best een gezellige man, dus die praat Trump wel onder de tafel. Hopelijk zijn de prinsessen niet thuis en kan Máxima de deur op slot doen.
Zuid-Korea en Japan komen niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:55 schreef Moonversion het volgende:
sleepoverparty
https://nos.nl/liveblog/2(...)pt-in-huis-ten-bosch
[..]
alle regeringsleiders
Hij gaat waarschijnlijk voor het eerst in zijn leven de Mac Kroket proeven, en daarna meteen boos op social media vragen waarom ze die niet in de VS hebben.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:59 schreef thedeedster het volgende:
Gezellig. Pyjama aan. Warme chocolademelk en één colaatje en dan allemaal zingen om de open haard.
dumpert gelezen?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:05 schreef Jojoke het volgende:
Volgens mij is Willem best een gezellige man, dus die praat Trump wel onder de tafel. Hopelijk zijn de prinsessen niet thuis en kan Máxima de deur op slot doen.
Ik zie Donnie echt wel als een liefhebber van de bitterbal.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hij gaat waarschijnlijk voor het eerst in zijn leven de Mac Kroket proeven, en daarna meteen boos op social media vragen waarom ze die niet in de VS hebben.
Verkrachter.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:08 schreef xpompompomx het volgende:
Zou vrouw en kinderen toch liever niet bij zo'n verkrachter in de buurt willen hebben eigenlijk.
De balletjes van de koningin.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:20 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik zie Donnie echt wel als een liefhebber van de bitterbal.
Bij gebrek aan een betere versie:quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:20 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik zie Donnie echt wel als een liefhebber van de bitterbal.
Ik ken de video. Nee ik draai hem niet af.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:46 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een betere versie:
Bekijk deze YouTube-video
Asha is zelf een klap in het gezicht van de zorgquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:20 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Whahahahahahahahahaha @:nattekat @:wereldgozer
Compleet over de zeik weerquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:20 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Whahahahahahahahahaha @:nattekat @:wereldgozer
RIP @lenny_leonardquote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Asha is zelf een klap in het gezicht van de zorg
@:lenny_leonard
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:29 schreef Wereldgozer het volgende:
Als we alle Linkse verontwaardiging konden omzetten in energie, dan was het hele energievraagstuk in één keer opgelost.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ze kunnen toch mooi lobbyen?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
Zo heeft het koningshuis ook direct in één beslissing compleet bij me afgedaan.
Keep your friends close but your enemies closer...quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:31 schreef PzKpfw het volgende:
Na alles wat deze man gedaan/gezegd heeft ga je hem nog 'belonen' met een overnachting in een paleis.
Jeetje, Willen Alexander zal wel slecht slapen vannacht als dit bericht hem bereikt.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
Zo heeft het koningshuis ook direct in één beslissing compleet bij me afgedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |