Dat is ook genieten ja.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zekers
Vanavond zodra het donker is nog even een wandeling maken door de oude binnenstad
Ben jij dat?quote:
Neequote:
JA IK DOE NIET ANDERS HOOR.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
GENIETEN ZAL JE
GENIET
GENIETEN VAN DE WARMTE
Dat hoeft ook nietquote:
De voorspelling is voor het oosten van het land, maar beter het zekere voor het onzekere.quote:
Oeh lekkerquote:Op woensdag 2 juli 2025 13:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*zet grote beker cola zonder ijsklontjes buiten*
Volgens mij valt het wel mee.quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:58 schreef DrMarten het volgende:
Alsnik de buienradar zo zie worden wij zometeen van de kaart geveegd.
Wel blij dat ik iets eerder naar huis ben gegaan anders had ik noodweer gehad op de snelweg
Nou nee. Net appje van collega die later was vertrokken. Die had een beste plens water gehad onderweg.quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij valt het wel mee.
Stuur wat deze kant opquote:Op woensdag 2 juli 2025 17:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nou nee. Net appje van collega die later was vertrokken. Die had een beste plens water gehad onderweg.
Is een en al rood wat hier straks over de stad trekt. Het waait al stevig. Rommelt aan alle kanten.
Oh dat klinkt hemels!!quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:07 schreef DrMarten het volgende:
Ik mis op deze dagen wel mijn oude huis. Lekker in de vensterbank of op het dakterras zitten en kijken hoe het noodweer er aan komt in de verte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |