Hoe is het op jouw werk vandaag? Is de koffie al op? Is je vaste flexwerkplek bezet? Hebben je collega’s nog iets achterlijks gedaan? Je bent zo mild.quote:
Taffesdruk. Gevalletje 6 dingen te doen waar ik geen zin in heb, dus zit ik auto's te kijkenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hoe is het op jouw werk vandaag? Is de koffie al op? Is je vaste flexwerkplek bezet? Hebben je collega’s nog iets achterlijks gedaan? Je bent zo mild.
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Taffesdruk. Gevalletje 6 dingen te doen waar ik geen zin in heb, dus zit ik auto's te kijken
Is ook belangrijk. Verlekkeren aan dingen die je niet kunt betalenquote:
Oh, qua filmsmaak komt dat wel goed geloof ikquote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee jij zou zwabber echt heel leuk vinden irl. Behave.
Sugarmommy zoekenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Is ook belangrijk. Verlekkeren aan dingen die je niet kunt betalen
Je doet zwab echt tekort nuquote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, qua filmsmaak komt dat wel goed geloof ik
Artisjokquote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:34 schreef Barbusse het volgende:
Omeletje met champignons, artisjok, lente uitjes en gorgonzola gemacht
Ook niet bijna?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Is ook belangrijk. Verlekkeren aan dingen die je niet kunt betalen
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:34 schreef Barbusse het volgende:
Omeletje met champignons, artisjok, lente uitjes en gorgonzola gemacht
Het ei en de lenteuitjes delen en dan neem ik de champignons en gorgonzolaquote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Champignons, artisjokken en gorgonzola zijn 3 dingen die echt enorm goor vind
Nog ff doorsparen....quote:
Verstandig. Daarom mijn nieuwe motor ook naar volgend jaar verplaatstquote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nog ff doorsparen....
Als ik alles bij elkaar schraap kan ik betalen wat ik wil hebben, maar dan moet niet ineens de koelkast kapot gaan.
Stadskanaal is te ver weg?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:45 schreef DrMarten het volgende:
Wel verleidelijk om een proefrit in te plannen, ware het niet dat de auto die ik wil hebben in fucking Stadskanaal staat.
Just do itquote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:45 schreef DrMarten het volgende:
Wel verleidelijk om een proefrit in te plannen, ware het niet dat de auto die ik wil hebben in fucking Stadskanaal staat.
quote:
Jullie zijn echt heel raar.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Champignons, artisjokken en gorgonzola zijn 3 dingen die echt enorm goor vind
Wel voor een proefritje voor de lol.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stadskanaal is te ver weg?
Over smaak valt niet te twistenquote:
Echt?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Voor een proefrit ben ik helemaal naar Echt gereden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |