SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet normaal dat ze dit zomaar mogen kopen in de supermarkt
zo die heb ik lang niet opquote:Op maandag 23 juni 2025 18:51 schreef ToT het volgende:
Laatst een filmpje gezien van een Amerikaanse die kats over de zeik ging dat dit hier in Nederland te koop was voor kinderen:
[ afbeelding ]
is ver wegquote:
op wat?quote:
wil jij soms een muilpeer?quote:
Oh, je dus je kàn je zin wel afmaken? Raar.quote:
zo even je zusje afmaken in de slaapkamerquote:Op maandag 23 juni 2025 19:44 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Oh, je dus je kàn je zin wel afmaken? Raar.
Hoezo moet die nou weer dood?quote:Op maandag 23 juni 2025 19:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zo even je zusje afmaken in de slaapkamer
huhquote:
Afmaken klinkt wat drastisch mijn vriend. Gebruik dan “kapot neuken” of zoquote:
quote:Op maandag 23 juni 2025 23:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Afmaken klinkt wat drastisch mijn vriend. Gebruik dan “kapot neuken” of zo
Dat was bij het ontstaan in 1880 ook het geval, Amerika loopt achter:quote:Op maandag 23 juni 2025 18:51 schreef ToT het volgende:
Laatst een filmpje gezien van een Amerikaanse die kats over de zeik ging dat dit hier in Nederland te koop was voor kinderen:
[ afbeelding ]
bedoelde niet vermoorden hoorquote:Op maandag 23 juni 2025 23:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Afmaken klinkt wat drastisch mijn vriend. Gebruik dan “kapot neuken” of zo
Bedoelde je afwerken?quote:
Haribo is lekkerder.quote:
Marco Borsato doet dat nietquote:Op maandag 23 juni 2025 23:17 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Haribo is lekkerder.
En macht Kinder froh.
huhquote:Op maandag 23 juni 2025 23:14 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Bedoelde je afwerken?
Nederlands valt ook helemaal niet mee voor zo'n Belg als jij.
ja veel haribo is wel goed ja, wel trek in die banaantjes of zoquote:Op maandag 23 juni 2025 23:17 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Haribo is lekkerder.
En macht Kinder froh.
Ik vind die kersjes belachelijk lekker. Kan ik me echt misselijk aan eten.quote:Op maandag 23 juni 2025 23:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja veel haribo is wel goed ja, wel trek in die banaantjes of zo
Ik was laatst in de Haribo winkel naast de fabriek in duitsland. Het spul dat ze daar hebben, Jezus... Was wel echt mooi, zoveel soorten zakken maar ook voor te scheppen, was wel echt leuk.quote:Op maandag 23 juni 2025 23:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik vind die kersjes belachelijk lekker. Kan ik me echt misselijk aan eten.
ja die zijn ook goedquote:Op maandag 23 juni 2025 23:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik vind die kersjes belachelijk lekker. Kan ik me echt misselijk aan eten.
Kikkertjesquote:Op maandag 23 juni 2025 23:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja die zijn ook goed![]()
en classic colaflesjes
Waar slaat dit nu weer op ? Fok is geen brave Disney ofzo?quote:Op maandag 23 juni 2025 23:57 schreef marretak het volgende:
-doe even normaal man-
[ Bericht 95% gewijzigd door Lenny77 op 23-06-2025 18:43:22 ]
quote:Op maandag 23 juni 2025 23:57 schreef marretak het volgende:
-doe even normaal man-
[ Bericht 95% gewijzigd door Lenny77 op 23-06-2025 18:43:22 ]
Je weet dat iedereen kan zien dat dit nep is?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:52 schreef marretak het volgende:
[..]
Waar slaat dit nu weer op ? Fok is geen brave Disney ofzo?
ja, lastig hè... gelukkig hou je je fijn bij het stereotype.quote:
ben je weer bezopen?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:39 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
ja, lastig hè... gelukkig hou je je fijn bij het stereotype.
nee, maar mensen die "dat heb ik wel eens op" zeggen, komen van onder de rivieren en zijn dus Belgen.quote:
oh okequote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:06 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
nee, maar mensen die "dat heb ik wel eens op" zeggen, komen van onder de rivieren en zijn dus Belgen.
Dat zei je moeder gisteren ook toen ze mijn broek opende.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |