Ja het ( fok ) keldertje is weg,
er zou plek geweest zijn voor dingen waar men op bg te snel gesjokeerd van zou raken? Ik vroeg een keer mag ik binnen maar ze lieten mij niet niet toe, Ik dacht toen nog en scandeerde dan en publiek : Ja jullie laten mij niet toe in het keldertje omdat jullie mij niet gaaf vinden en ik ben juist WEL gaaf ik haat jullie!!? Maar ok nee was nee en nee bleef nee,
Ja wat ik wel eens gezien heb in jaren 80 dat wij Hollanders zoooo rijk waren dat ze besloten : ja we gieten heel het ding vol met beton? Lekker snel snel snel en je hoeft weinig na te denken enzo ? Ja dat kan natuurlijk ook duur worden dus ok dan stutten ze vaak eerst een stukje met planken waardoor je dan minder beton hoeft te gieten?
Ik had wel een onderzoekende geest toen ik jong was dus ik zag in een bedrijf op een dag een permanent gesloten kelder dus dacht gelijk hey gaaf? Stel je voor dat je juist het keldertje open hakt? En kijken wat er zich daar bevind? Stel je voor je vind opeens een monnikken object of zo of een stukje zwaaaaar waardevol antiek?
Ook soms zie je dat keldertjes van binnen voor de helft zijn dichtgemetseld met een muurtje dus, veelal lelijk slordig metselwerk want ok is toch een cheap ass kelder?
[ Bericht 0% gewijzigd door marretak op 23-06-2025 18:34:17 ]