SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
stuur ze hierheenquote:Op maandag 23 juni 2025 15:46 schreef AirwiN het volgende:
Alweer Apaches die langsvliegen. Het lijkt wel Tilburg hier.@:loveislikeakiss
mijn snackkast staat in de woonkamerquote:Op maandag 23 juni 2025 15:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en waar ga je die laten? je keukenkastjes zijn al vol
Ik heb me nog nooit zo veilig gevoeld in m'n eigen stad.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:46 schreef AirwiN het volgende:
Alweer Apaches die langsvliegen. Het lijkt wel Tilburg hier.@:loveislikeakiss
niet met etenquote:Op maandag 23 juni 2025 15:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
stuur ze hierheen
[..]
mijn snackkast staat in de woonkameren heb ook nog een berging
jouw kastjes zijn voller
Heb ze getipt om hun radar in te stellen op chocola.quote:
volgens mij vliegt ie hier nu in de verte maar hij staat niet op de radarquote:Op maandag 23 juni 2025 15:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb ze getipt om hun radar in te stellen op chocola.
Gelukkig geven wij live updates over hun locatie op een openbaar forum. Kwestie van tijd voor we door een arrestatieteam uit huis worden gesleurd.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
volgens mij vliegt ie hier nu in de verte maar hij staat niet op de radar![]()
![]()
ik heb het ook nog een tijd gecomment op hun socials steeds, denk niet dat ze blij waren met me want er zullen mensen de conclusie hebben getrokken die jij nu maaktquote:Op maandag 23 juni 2025 15:47 schreef essnhills het volgende:
@:loveislikeakiss
Ja ik vind ze er ook heel leuk uitzien die jassen, maar met hoe weinig ik naar buiten hoef als het regent vond ik ze veel te duur. Dus niet gekocht. Maar dat ga ik dan ook niet meer doen
Misschien hebben ze wel lekkere snacks op het verborgen complex waar je dan de komende dagen in wordt opgesloten?quote:Op maandag 23 juni 2025 15:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig geven wij live updates over hun locatie op een openbaar forum. Kwestie van tijd voor we door een arrestatieteam uit huis worden gesleurd.
Dan volgen ze @CherryLipsquote:Op maandag 23 juni 2025 15:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb ze getipt om hun radar in te stellen op chocola.
22,5 is precies de temperatuur in m'n woonkamer met airco, om even een idee te geven van hoe kansloos het is hier.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb zondagochtend de airco uitgezet, zaterdag was te warm ook in huis. Maar zondagochtend daalde de temperaturen hier erg rap. Vanaf toen alles tegen elkaar open de hele dag en dat heeft goed geholpen. Ik kom binnen nu niet meer boven de 22.5 eigenlijk
En gaan ze die tergend langzaam opeten voor mijn ogen als martelmethode.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel lekkere snacks op het verborgen complex waar je dan de komende dagen in wordt opgesloten?
Graag gedaanquote:
Ja dat denk ik ook welquote:Op maandag 23 juni 2025 15:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb het ook nog een tijd gecomment op hun socials steeds, denk niet dat ze blij waren met me want er zullen mensen de conclusie hebben getrokken die jij nu maakt
Hier is het ook 22,5 in de woonkamerquote:Op maandag 23 juni 2025 15:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
22,5 is precies de temperatuur in m'n woonkamer met airco, om even een idee te geven van hoe kansloos het is hier.
quote:Een flinke deuk in de deur van de bijrijder, krassen en een autoruit die afgeplakt was met karton en tape.Ze reed niet alleen rond in een voertuig met forse schade. De auto was ook onverzekerd en niet gekeurd. Zelf was de vrouw niet in het bezit van een geldig rijbewijs. Bovendien was ze onder invloed van drugs.
https://www.bndestem.nl/g(...)-rijbewijs~a9fbbbc9/
Wat een bagger...quote:Op maandag 23 juni 2025 15:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die van mij is uiteindelijk gratis![]()
maar ik kan m niet aandoen als het regent want het kreng is al zwaar en na 15 minuten in de regen is hij 2x zo zwaar want water gewicht erbij
Ja, het was leuk je gekend te hebben.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hij vliegt zelfs rondjes![]()
komen ze hierheen?!!?!?!?!?
Vast mooie kleuren enzo, zo ging dat vroeger. Geen idee waarom maar vind het mooi.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
zit net te denken maar ik heb nog duurdere jassen, maar die heb ik stuk voor stuk ook al zeeeeeer lang
eentje is nog van de gulden tijd, toch handig als je niet meer groeit na je 12e
als je het doet moet je het ook goed doenquote:
zwart.... bijna al mijn kleding is zwartquote:Op maandag 23 juni 2025 15:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Vast mooie kleuren enzo, zo ging dat vroeger. Geen idee waarom maar vind het mooi.
Tevens was de motor drie hondsdolle wasberen in een hamsterrad. Was de motorkap voorzien van spikes waar nog twee voetgangers aankleefden. En ook deed haar remlicht het niet meer.quote:
Niets mis met zwart maar als het op dat soort dingen aankomt vind ik het mooi als het kleuren heeftquote:Op maandag 23 juni 2025 15:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zwart.... bijna al mijn kleding is zwart
de zwarte leren jas is geleidelijk aan paars geworden
Doet die van jou ook bonk, bonk, bonk?quote:Op maandag 23 juni 2025 15:58 schreef Nattekat het volgende:
De vaatwasser heeft een goede beat momenteel.
Kleurige kledingquote:Op maandag 23 juni 2025 16:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Niets mis met zwart maar als het op dat soort dingen aankomt vind ik het mooi als het kleuren heeft
Dudududutss du-du-tssduquote:Op maandag 23 juni 2025 16:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Doet die van jou ook bonk, bonk, bonk?
ik vraag me wel oprecht af of het morgen te merken is als trump hier isquote:
quote:Op maandag 23 juni 2025 16:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
oke misschien is mijn geheugen niet geweldig
[ link | afbeelding ]
dit is de 'zwarte leren jas' 18 jaar geleden
hij is alleen maar lichter geworden
moet m een keer opnieuw laten voeren
Rebel, achter het touw gekropen.quote:Op maandag 23 juni 2025 16:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Werd ze ook nog gezocht voor terrorisme met uitleveringverdrag aan Tuvalu en gezocht voor winkeldiefstal van tandenstokers?quote:Op maandag 23 juni 2025 16:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tevens was de motor drie hondsdolle wasberen in een hamsterrad. Was de motorkap voorzien van spikes waar nog twee voetgangers aankleefden. En ook deed haar remlicht het niet meer.
Daww. Minililak.quote:Op maandag 23 juni 2025 16:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik ben immer vipquote:Op maandag 23 juni 2025 16:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rebel, achter het touw gekropen.
ik was al volwassen hier, groter was ik al 6 jaar niet meer toenquote:
Ik verwacht dan nog wat meer vliegverkeer in de lucht. Vannacht trouwens ook al met de andere regeringsleiders die inmiddels zijn gearriveerd.quote:Op maandag 23 juni 2025 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vraag me wel oprecht af of het morgen te merken is als trump hier is
of dat ze aan het eten zijn bij de koning
zou Mark gewoon weer op de fiets komen?quote:Op maandag 23 juni 2025 16:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik verwacht dan nog wat meer vliegverkeer in de lucht. Vannacht trouwens ook al met de andere regeringsleiders die inmiddels zijn gearriveerd.
Hang je nog met je drones boven het naaktstrand.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Vliegt af en toe toch wel wat mooi spul over de regio hoor.
Die was er vandaag al. Geen fietsfoto's gezien dus ik denk dat hij met de auto is gebracht.quote:Op maandag 23 juni 2025 16:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zou Mark gewoon weer op de fiets komen?
Ik ga vanavond deze makenquote:Op maandag 23 juni 2025 16:19 schreef Nizno het volgende:
strakkies asperges met aardappelgratin en zalm....
![]()
![]()
![]()
ziet er ook goed uitquote:Op maandag 23 juni 2025 16:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga vanavond deze maken
[ afbeelding ]
https://www.ah.nl/product(...)ise-stijl-verspakket
flip flopquote:Op maandag 23 juni 2025 16:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
ivm het weer is de kat trouwens veranderd van naam
de kat die voorheen fluffy heette is de komende maanden bekend onder de naam floppy
want hij loopt steeds een beetje en flopt dan neer op een koude tegel
einde mededeling
spannend!quote:Op maandag 23 juni 2025 16:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik verwacht dan nog wat meer vliegverkeer in de lucht. Vannacht trouwens ook al met de andere regeringsleiders die inmiddels zijn gearriveerd.
oehhhhh wat heerliedepeerliequote:Op maandag 23 juni 2025 16:19 schreef Nizno het volgende:
strakkies asperges met aardappelgratin en zalm....
![]()
![]()
![]()
klinkt ook erg gezondquote:Op maandag 23 juni 2025 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oehhhhh wat heerliedepeerlie
ik heb macaronisalade met kip krockant (oid). Ik heb ook cordon blij gekochteindelijk
en toch hebben ze die uitgebracht van de aussie birthday van Ikeaquote:Op maandag 23 juni 2025 16:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
in australie noemen ze dat een thong
Zal blij zijn als het achter de rug is al die poppenkast.quote:Op maandag 23 juni 2025 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
spannend!
Ik las dat Trump misschien niet ging eten bij huis ten Bosch omdat ze moeite hadden om hem daar te krijgen
maar ze kunnen toch gewoon met de heli gaan en op dat weiland er naast landen?als het echt zou moeten
al zullen er wel echt zoveel aspecten meespelen die ik uberhaupt niet kan bedenken
hmmm, kokosbowl...quote:Op maandag 23 juni 2025 16:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 juni 2025 16:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
ivm het weer is de kat trouwens veranderd van naam
de kat die voorheen fluffy heette is de komende maanden bekend onder de naam floppy
want hij loopt steeds een beetje en flopt dan neer op een koude tegel
einde mededeling
Ja, dat dus. Na het inkijkje dat ik heb gehad afgelopen maanden kun je je als buitenstaander echt geen voorstelling maken hoever die voorbereiding gaat.quote:Op maandag 23 juni 2025 16:23 schreef Crack_ het volgende:
al zullen er wel echt zoveel aspecten meespelen die ik uberhaupt niet kan bedenken
ik heb vandaag een gezonde dagquote:
merk jij er uberhaupt iets van?quote:Op maandag 23 juni 2025 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal blij zijn als het achter de rug is al die poppenkast.
@:ettovanbelgie
Nou moet u eens goed naar me luisteren. U betaalt de rekening en u sodemietert als de bliksem op. Begrepen??!
die maaltijdpakketten zijn eigenlijk allemaal wel goed te nassenquote:Op maandag 23 juni 2025 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hmmm, kokosbowl...
ik wil die teriyaki kopen en curry madras want zijn 1 + 1 gratis, heb je die wel eens geprobeerd?
Sowieso veel goede aanbiedingen deze week bij de appie joh
[..]hehehe, toepasselijk
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 23 juni 2025 16:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
in australie noemen ze dat een thong
Nee. Behalve dat ik veel meer zin had in een foto van jouw nieuwe tas dan in de alomtegenwoordige onvermijdbare informatiewolk rondom Mr. T.quote:
Ja die zijn allebei lekkerquote:Op maandag 23 juni 2025 16:25 schreef Crack_ het volgende:
hmmm, kokosbowl...
ik wil die teriyaki kopen en curry madras want zijn 1 + 1 gratis, heb je die wel eens geprobeerd?
Sowieso veel goede aanbiedingen deze week bij de appie joh![]()
Waarom lig je er wakker van? Ben je bang dat Nederland direct betrokken raakt in een oorlog, o.i.d.?quote:Op maandag 23 juni 2025 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Behalve dat ik veel meer zin had in een foto van jouw nieuwe tas dan in de alomtegenwoordige onvermijdbare informatiewolk rondom Mr. T.
Is me in 52 jaar nog niet eerder gebeurd dat ik 's nachts wakker lig van de wereldproblematiek. Ik zou het graag over andere dingen hebben
De sajoer boontjes en piri piri zijn denk ik mijn favorieten. Van de winter hadden ze ook een stamppot met zoete aardappel en spinazie met uienchutney, die was zeer smakelijkquote:Op maandag 23 juni 2025 16:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
die maaltijdpakketten zijn eigenlijk allemaal wel goed te nassen
Ik voel me oud.quote:
Niet alleen met m'n dronesquote:Op maandag 23 juni 2025 16:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hang je nog met je drones boven het naaktstrand.
Nou ja niet eens dat ik me direct ergens zorgen om maak, maar het gaat gewoon de hele dag alleen maar over Trump trump trump navotop trump trump poetin is ook een lul trump gaza ellende trump wat een mongool israel kan ook niet ellende gaza poetin lul trump lul poetin gaza trump lul idioot mongoolquote:Op maandag 23 juni 2025 16:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom lig je er wakker van? Ben je bang dat Nederland direct betrokken raakt in een oorlog, o.i.d.?
quote:Op maandag 23 juni 2025 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee. Behalve dat ik veel meer zin had in een foto van jouw nieuwe tas dan in de alomtegenwoordige onvermijdbare informatiewolk rondom Mr. T.
Ik ga noodles maken, bijna hetzelfde.quote:Op maandag 23 juni 2025 16:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toen zat jij nog in de kittenluiers.quote:
Ik ben dan ook niet oudquote:Op maandag 23 juni 2025 16:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Toen zat jij nog in de kittenluiers.
vond die pastinaak-kerriesoep beetje meh, maar niet vies ofzoquote:Op maandag 23 juni 2025 16:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
die maaltijdpakketten zijn eigenlijk allemaal wel goed te nassen
ik hou je niet tegenquote:Op maandag 23 juni 2025 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is me in 52 jaar nog niet eerder gebeurd dat ik 's nachts wakker lig van de wereldproblematiek. Ik zou het graag over andere dingen hebben
Hoezo? Dat nummer is toch pas ... oh 25 jaar oud alquote:
Oh op die manier. Ja dat is wel zo. Persoonlijk negeer ik het zoveel mogelijk, en 's avonds kijk ik een leuke serie op tv voor het slapen of lees een boek.quote:Op maandag 23 juni 2025 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja niet eens dat ik me direct ergens zorgen om maak, maar het gaat gewoon de hele dag alleen maar over Trump trump trump navotop trump trump poetin is ook een lul trump gaza ellende trump wat een mongool israel kan ook niet ellende gaza poetin lul trump lul poetin gaza trump lul idioot mongool
dus zo draait mijn hoofd nog wel een tijdje door als ik ga liggen ja.
Heb ik die foto van je tas gemist?quote:Op maandag 23 juni 2025 16:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vond die pastinaak-kerriesoep beetje meh, maar niet vies ofzo
[..]
ik hou je niet tegen
Oh ja, toen was ik 11 jaar oud. Nu voel ik me weer jong.quote:Op maandag 23 juni 2025 16:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo? Dat nummer is toch pas ... oh 25 jaar oud al
Ik begin ook steeds meer de talkshows te skippen.quote:Op maandag 23 juni 2025 16:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh op die manier. Ja dat is wel zo. Persoonlijk negeer ik het zoveel mogelijk, en 's avonds kijk ik een leuke serie op tv voor het slapen of lees een boek.
we hebben het de hele tijd moeten doen met linkje van hema...quote:Op maandag 23 juni 2025 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik die foto van je tas gemist?Kan hoor, ik was druk met werkjes werken (slurpt OOK energie vandaag
) Of had je nog niet gepost?
Gewoon naar de zoveelste rerun van Wheeler Dealers op Discovery kijken en dan halverwege tijdens een reclameblok in slaap vallen omdat je die aflevering toch al kentquote:Op maandag 23 juni 2025 16:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh op die manier. Ja dat is wel zo. Persoonlijk negeer ik het zoveel mogelijk, en 's avonds kijk ik een leuke serie op tv voor het slapen of lees een boek.
eerder keek ik nog wel naar Tan, maar dat was eigenlijk meer omdat het shownieuwsachtig was en geen wereldnieuws.quote:Op maandag 23 juni 2025 16:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik begin ook steeds meer de talkshows te skippen.
Beste manier idd. Slecht nieuws scoort, zenders buitelen over elkaar heen om er het grootste drama van te maken. Wordt geen mens gelukkiger van. Behalve degenen die hun zakken vullen met de tussentijdse reclameblokken.quote:Op maandag 23 juni 2025 16:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 juni 2025 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik die foto van je tas gemist?Kan hoor, ik was druk met werkjes werken (slurpt OOK energie vandaag
) Of had je nog niet gepost?
quote:Op maandag 23 juni 2025 15:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
een laptoptas, het gaat mn nieuwe werktas worden want heb nu twee losse tassen. Een laptop en één rugzak, dat hoeft niet
https://www.hema.nl/dames(...)aptop--34410089.html
this one
ik ben laatst in slaap gevallen met een UK zender er op... die hadden blijkbaar ook in de nacht een tell sell achtige... en dat was me toch een rare droom met 1 of ander tuingereedschap dat steeds weer aangegeven werdquote:Op maandag 23 juni 2025 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon naar de zoveelste rerun van Wheeler Dealers op Discovery kijken en dan halverwege tijdens een reclameblok in slaap vallen omdat je die aflevering toch al kent
je had niet gezegd dat je die wildequote:Op maandag 23 juni 2025 16:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
we hebben het de hele tijd moeten doen met linkje van hema...
ze durft niet eens een eigen foto te maken
jah heuj een foto op hema is ander dan een echte tassefoto hequote:Op maandag 23 juni 2025 16:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je had niet gezegd dat je die wildeik ben echt verlegen met foto's ja, sta ik om bekend
![]()
![]()
Veel foto's van jezelf delen dan maar om te oefenen.quote:Op maandag 23 juni 2025 16:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je had niet gezegd dat je die wildeik ben echt verlegen met foto's ja, sta ik om bekend
![]()
![]()
Ik kijk Lubach wel voor de satire op het nieuws.quote:Op maandag 23 juni 2025 16:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
eerder keek ik nog wel naar Tan, maar dat was eigenlijk meer omdat het shownieuwsachtig was en geen wereldnieuws.
tegenwoordig skip ik alles
Een cordon blijquote:Op maandag 23 juni 2025 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oehhhhh wat heerliedepeerlie
ik heb macaronisalade met kip krockant (oid). Ik heb ook cordon blij gekochteindelijk
Potverquote:Op maandag 23 juni 2025 16:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
we hebben het de hele tijd moeten doen met linkje van hema...
ze durft niet eens een eigen foto te maken
neh met lubach had ik niets meer sinds hij algemeen op TV kwam... kweenie... met die underground nababbels van widm kon ik hem wel waarderen maar met zn eigen shows... nehquote:Op maandag 23 juni 2025 16:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kijk Lubach wel voor de satire op het nieuws.
Tan en Renze waren ook leuk met iets meer showbizz, maar sinds gedoe rond Isreal, Iran en VS is dat ook niks meer aan.
Ik kijk af en toe oranjezomer voor slap geouwehoer.
ik hoor zequote:Op maandag 23 juni 2025 16:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veel foto's van jezelf delen dan maar om te oefenen.
Tevens, de heli's komen er weer aan hoor. Tweede keer overvliegen hier in 10 minuten.
Was het niet de Samurai Slicer?quote:Op maandag 23 juni 2025 16:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben laatst in slaap gevallen met een UK zender er op... die hadden blijkbaar ook in de nacht een tell sell achtige... en dat was me toch een rare droom met 1 of ander tuingereedschap dat steeds weer aangegeven werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |