SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Geen idee, iets van 40 something km Maar morgen is het niet heetquote:Op maandag 23 juni 2025 12:08 schreef gianni61 het volgende: [..] hoeveel stapjes per koekje zijn dat?
quote:Op maandag 23 juni 2025 12:12 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
hier ging het bijna mis hoor
bedoel dat easyjet boven het world forum vliegt, niet dat die twee tegen elkaar aan zouden vliegen. Dat verwacht ik niet zo snel, maar wie weet. Het zal niet de eerste keer zijnquote:
quote:Op maandag 23 juni 2025 12:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor je. Straks denken ze dat die penisfiguur in je gazon is bedoeld als belediging naar Trump en komen ze je oppakken.
moeten ze het dan inhalen of hoezo?quote:Op maandag 23 juni 2025 12:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De vliegbasis ligt bijna praktisch tegen mijn wijk aan![]()
Als ze niet op schema zijn met opstijgen merk je het gelijk.
t.o.v. van dit weekend is het wel beter jaquote:Op maandag 23 juni 2025 12:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Geen idee, iets van 40 something km Maar morgen is het niet heet
never mind....quote:
Ongekend!quote:Op maandag 23 juni 2025 12:14 schreef Recce het volgende:
@:ama er vlogen net twee Amerikaanse legerhelikopters over Emmen!
Kunnen ze kabouter buttplug nog even uitlenen aan den Haag?quote:Op maandag 23 juni 2025 12:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bedoel dat easyjet boven het world forum vliegt, niet dat die twee tegen elkaar aan zouden vliegen. Dat verwacht ik niet zo snel, maar wie weet. Het zal niet de eerste keer zijn
[..]![]()
![]()
wel weer een goed verhaal om te vertellen
[..]
moeten ze het dan inhalen of hoezo?
quote:Op maandag 23 juni 2025 12:14 schreef Recce het volgende:
@:ama er vlogen net twee Amerikaanse legerhelikopters over Emmen!
gelukkig was ik niet de enige die je verkeerd begreepquote:Op maandag 23 juni 2025 12:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bedoel dat easyjet boven het world forum vliegt, niet dat die twee tegen elkaar aan zouden vliegen. Dat verwacht ik niet zo snel, maar wie weet. Het zal niet de eerste keer zijn
quote:Op maandag 23 juni 2025 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]Er zit wel een hoogteverschilletje in van een paar kilometer.
die willen wij nietquote:Op maandag 23 juni 2025 12:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kunnen ze kabouter buttplug nog even uitlenen aan den Haag?
quote:Op maandag 23 juni 2025 12:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig was ik niet de enige die je verkeerd begreep
[..]
Wat een mal ding ook eigenlijk.quote:
holyshitquote:
Wel kleine wieltjes voor de openbare weg ja.quote:
kunnen we niet proberen om deze aan die oranje clown aan te bieden?quote:Op maandag 23 juni 2025 12:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die zijn vet. Ze storten wel aan de lopende band neer.
[ afbeelding ]
echt? waaromquote:Op maandag 23 juni 2025 12:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die zijn vet. Ze storten wel aan de lopende band neer.
[ afbeelding ]
nee, ik vind het niet meer nodigquote:Op maandag 23 juni 2025 12:17 schreef DeZwabber het volgende:
@:Crack_ heb je nog gebeld voor het prikken?
quote:Op maandag 23 juni 2025 12:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zeg ehh. Dat was niet de bedoeling.
Langs die weg in Wassenaar staat ook een hele colonne aan militaire voertuigenquote:Op maandag 23 juni 2025 12:18 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb de code gekraakt denk ik, ze vliegen continu van wassenaar naar den haag en terug
Wanneer moet ik het weer vragen?quote:Op maandag 23 juni 2025 12:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
nee, ik heb 't wel op mn to do lijstje staan voor in de vakantie?
maar dacht, dan kan ik wel even langs voor meer dingen
![]()
ik vind het wel super lief dat je het vraagt, want dat helpt
Volgens mij zitten er wel een paar van dat type in de presidentiële vloot, maar vliegt de president er zelf nooit in.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
kunnen we niet proberen om deze aan die oranje clown aan te bieden?
Prik ontwijkend gedrag is het, die top bijhoudenquote:Op maandag 23 juni 2025 12:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zeg ehh. Dat was niet de bedoeling.
jaquote:
truequote:Op maandag 23 juni 2025 12:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Langs die weg in Wassenaar staat ook een hele colonne aan militaire voertuigen
ehm, na 20 juli?quote:
heb nu al tien minuten geen heli gehoord, snel turbo werkje zettenquote:Op maandag 23 juni 2025 12:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Prik ontwijkend gedrag is het, die top bijhouden
zondequote:Op maandag 23 juni 2025 12:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er wel een paar van dat type in de presidentiële vloot, maar vliegt de president er zelf nooit in.
Krijgen we J.D.Vance, soort van roomblanke Ayatollah.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
kunnen we niet proberen om deze aan die oranje clown aan te bieden?
zE ZULLEN WEL AF EN TOE MOETEN TANKEEN IN vALKENBURG?quote:Op maandag 23 juni 2025 12:18 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb de code gekraakt denk ik, ze vliegen continu van wassenaar naar den haag en terug
ik denk dat je capslock aan staat.....quote:Op maandag 23 juni 2025 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zE ZULLEN WEL AF EN TOE MOETEN TANKEEN IN vALKENBURG?
Dat klinkt best wel eng.quote:Op maandag 23 juni 2025 11:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De windicm een open raam. Want de ramen bij de slaapkamers kunnen alleen 'vrij' open staan, normaal kun je zo'n raam op slot zetten als ie open staat zodat ie niet gaat wapperen. Maar schijnbaar vervang mn woningbouw liever regelmatig ramen dan dat ze dat gaan installeren
Mijn raam heeft er ook al eens uitgelegen
Verschilt een beetje per praktijk natuurlijk, maar mijn ervaring bij de mijne is dat ze wel íets van een aanleiding willen weten, maar verder vooral graag zsm dingen oplossen. Als je daar komt met een "joe, ik merk dit, dit en dit en dat past bij zus en zo, kunnen we dat testen", zal het geen groot issue zijn.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jamaar ik struggle beetje met wat ik moet zeggen. Kun je gewoon bellen en zeggen 'hoi ik wil dit' of moet ik eerst helemaal geen uitleggen waarom ik het wil want ik gok dat laatste maar dan moet ik me even voorbereiden
[..]
true
[..]
ehm, na 20 juli?![]()
Onlangs ook zoiets gehad en je krijgt geheid de vraag waarom je het wil. Dat uitgelegd en ik kreeg in positieve zin meer dan gevraagd, dus dat gaf veel rust.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jamaar ik struggle beetje met wat ik moet zeggen. Kun je gewoon bellen en zeggen 'hoi ik wil dit' of moet ik eerst helemaal geen uitleggen waarom ik het wil want ik gok dat laatste maar dan moet ik me even voorbereiden
Gnorf.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:33 schreef Nizno het volgende:
bij van Eerd stond een crossmotor op de WC..
ja duh... hij kon zo makkelijker aan de race
quote:Op maandag 23 juni 2025 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zE ZULLEN WEL AF EN TOE MOETEN TANKEEN IN vALKENBURG?
godver
Ze zullen wel af en toe moeten tanken in valkenburg
oh valt mee hoorquote:
quote:Op maandag 23 juni 2025 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verschilt een beetje per praktijk natuurlijk, maar mijn ervaring bij de mijne is dat ze wel íets van een aanleiding willen weten, maar verder vooral graag zsm dingen oplossen. Als je daar komt met een "joe, ik merk dit, dit en dit en dat past bij zus en zo, kunnen we dat testen", zal het geen groot issue zijn.
oke ja, jullie hebben gelijkquote:Op maandag 23 juni 2025 12:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onlangs ook zoiets gehad en je krijgt geheid de vraag waarom je het wil. Dat uitgelegd en ik kreeg in positieve zin meer dan gevraagd, dus dat gaf veel rust.
Nou ja klinkt alsnog niet erg prettig eigenlijk.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ben wel benieuwd hoe lang ze op één tank kunnen vliegen eigenlijk? echt geeeen idee
[..]
oh valt mee hoorzo'n raam gaat eerst klapperen en tegen de muur aanknallen voordat ie er definitief uitknalt. Dat hoor je wel, dus het komt alleen voor als mensen hun raam open hebben laten staan als ze niet thuis zijn
en tot nu toe altijd 's nachts
[..]
[..]
oke ja, jullie hebben gelijk
en heb me net weer beetje ingelezen en dan word ik toch weer beetje gespannen. De zekerheid dat er niks is óf er wel iets is en je er vervolgens mij wat kan doen is toch wel fijn
Deze al gezien?quote:Op maandag 23 juni 2025 12:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb nu al tien minuten geen heli gehoord, snel turbo werkje zetten
Nou, lekker dan. Dat schijnen ze in een paar weken op te kunnen werken tot materiaal voor een bom.quote:Iran heeft uranium in veiligheid gebracht voor aanval’. De IAEA-chef en de vicepresident van de VS erkennen dat Iran een hoeveelheid verrijkt uranium heeft weten te redden.
zat er iemand van Iran in de signalgroep?quote:Op maandag 23 juni 2025 12:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, lekker dan. Dat schijnen ze in een paar weken op te kunnen werken tot materiaal voor een bom.
Geen idee. Misschien zitten ze nu op Discord?quote:Op maandag 23 juni 2025 12:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
zat er iemand van Iran in de signalgroep?
cringe. Ik kom niet verder dan 1:20.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:39 schreef Flory- het volgende:
[..]
Deze al gezien?![]()
Manmanman wat een gedoe allemaal
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op maandag 23 juni 2025 12:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja klinkt alsnog niet erg prettig eigenlijk.
quote:Op maandag 23 juni 2025 12:39 schreef Flory- het volgende:
[..]
Deze al gezien?![]()
Manmanman wat een gedoe allemaal
Hekk'n kiek'n ipv brommers kiek'n?quote:Op maandag 23 juni 2025 12:45 schreef Crack_ het volgende:
ik zou ook bijna willen gaan kijken, maarja, zo boeiend is hekwerk nou ook weer niet
What the fuck, bro...quote:
Wat doe jij hier? Kssshttt...quote:
trots op jequote:Op maandag 23 juni 2025 12:49 schreef Crack_ het volgende:
Okeeeee, huisarts kun je bellen tot 12.00 dus had een chat gestart. Doorgestuurd voor e-consult en meteen mn vraag gedroptthanks nog keer foks en @:dezwabber want ja, toch wel belangrijk
quote:Op maandag 23 juni 2025 12:49 schreef Crack_ het volgende:
Okeeeee, huisarts kun je bellen tot 12.00 dus had een chat gestart. Doorgestuurd voor e-consult en meteen mn vraag gedroptthanks nog keer foks en @:dezwabber want ja, toch wel belangrijk
Ze hebben vaste oefentijden.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
wel weer een goed verhaal om te vertellen
[..]
moeten ze het dan inhalen of hoezo?
Jou stalken, even checken hoe vaak je hier om tetten pics vraagtquote:
Hoop maar dat niemand ze een goede aanleiding geeft om er daadwerkelijk een te maken.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, lekker dan. Dat schijnen ze in een paar weken op te kunnen werken tot materiaal voor een bom.
De 'keeping AirwiN on a leash'-SC.quote:
Daar is deze SC te braaf voor. ik blijf voor de koffie.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jou stalken, even checken hoe vaak je hier om tetten pics vraagt
quote:Op maandag 23 juni 2025 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
cringe. Ik kom niet verder dan 1:20.
Echt hoor, was dit bij Obama ook?quote:Op maandag 23 juni 2025 12:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]dat klopt wel
[..]ik zou ook bijna willen gaan kijken, maarja, zo boeiend is hekwerk nou ook weer niet
Uh-huh.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar is deze SC te braaf voor. ik blijf voor de koffie.
Het gaat hier vaker over kinky shit dan in de spicy sc.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar is deze SC te braaf voor. ik blijf voor de koffie.
*cocks shotgun*quote:
Is er een Spicy SC? Waar?quote:Op maandag 23 juni 2025 12:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het gaat hier vaker over kinky shit dan in de spicy sc.![]()
Een dagje strand geeft wel een nieuwe dimensie.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:57 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
Echt hoor, was dit bij Obama ook?
Beveiligde pad naar de strandtent
[ afbeelding ]
Duinen vol prikkeldraad
[ afbeelding ]
euh het is niet alleen die clown die komt he... heel de navo topquote:Op maandag 23 juni 2025 12:57 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Duinen vol prikkeldraad
[ afbeelding ]
Ai pappi!quote:
Dat je er überhaupt foto's van mag makenquote:Op maandag 23 juni 2025 12:57 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Duinen vol prikkeldraad
[ afbeelding ]
Het is ook niet alleen voor Trump, maar voor de tientallen andere wereldleiders die samen een heel aantrekkekijk doelwit zijn?quote:Op maandag 23 juni 2025 12:57 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Duinen vol prikkeldraad
[ afbeelding ]
Als ze het ook maar weer opruimenquote:Op maandag 23 juni 2025 12:57 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Duinen vol prikkeldraad
[ afbeelding ]
Het geeft mij covid vibes. Toen hadden ze ook het hele strand afgezet.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Een dagje strand geeft wel een nieuwe dimensie.
quote:
quote:
Nee dat was niet zo maar schijnbaar is dat bezoek niet te vergelijken met dit bezoekquote:Op maandag 23 juni 2025 12:57 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Duinen vol prikkeldraad
[ afbeelding ]
klinkt aannemelijkquote:Op maandag 23 juni 2025 13:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
wist je dat mensen zonder partner om deze reden eerder doodgaan. Mensen met partner maken sneller een afspraka omdat de partner zegt 'doe nou'
ja wissik,quote:Op maandag 23 juni 2025 13:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
wist je dat mensen zonder partner om deze reden eerder doodgaan. Mensen met partner maken sneller een afspraka omdat de partner zegt 'doe nou'
Dus, mocht je een partner hebben die zegt 'is vast niks, gaat vanzelf over' dan weet je dat diegene ergens anders op hoopt.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:00 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op maandag 23 juni 2025 12:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Een dagje strand geeft wel een nieuwe dimensie.
quote:Op maandag 23 juni 2025 12:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh het is niet alleen die clown die komt he... heel de navo top
quote:Op maandag 23 juni 2025 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat je er überhaupt foto's van mag maken
Jajaja, maar Trump gaat daar slapen en op een handoekje op het bewaakte strand liggen enzoquote:Op maandag 23 juni 2025 12:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is ook niet alleen voor Trump, maar voor de tientallen andere wereldleiders die samen een heel aantrekkekijk doelwit zijn?
Game of Thrones toch?quote:
Da fuk?quote:Op maandag 23 juni 2025 13:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja wissik,
ex heeft ook heel lang gelopen met een opgezette buik... bleek een cyste formaatje 9maand gedragen baby
Weet ik veel, ik kijk geen films.quote:
GoT is een serie.quote:
uhuh... ik vroeg de chirurg of het een blauw of roze rompertje moest worden...quote:
quote:Op maandag 23 juni 2025 13:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja wissik,
ex heeft ook heel lang gelopen met een opgezette buik... bleek een cyste formaatje 9maand gedragen baby
quote:Op maandag 23 juni 2025 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus, mocht je een partner hebben die zegt 'is vast niks, gaat vanzelf over' dan weet je dat diegene ergens anders op hoopt.
quote:Op maandag 23 juni 2025 13:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh... ik vroeg de chirurg of het een blauw of roze rompertje moest worden...
hij gaf aan een zwarte...
En op vraag van ex heeft hij ook 3 foto's gemaakt.
Je ziet gewoon echt zo'n vruchtzak achtige blob alsof er een kind in zit.
don't worry. ik ga het niet showen...quote:
Ik ben de serie opnieuw kijken, omdat youtube shorts werd overspoeld met GOT filmpjes.quote:
Onlangs twijfelde ik of ik het opnieuw zou kijken. is het de moeite waard of is het verhaal toch net te dun ervoor?quote:Op maandag 23 juni 2025 13:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben de serie opnieuw kijken, omdat youtube shorts werd overspoeld met GOT filmpjes.
algoritme heeft zn werk weer gedaan.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben de serie opnieuw kijken, omdat youtube shorts werd overspoeld met GOT filmpjes.
Je ziet wel duidelijk verschil tussen seizoenen 1 t/m 5 en seizoenen 6 t/m 8.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onlangs twijfelde ik of ik het opnieuw zou kijken. is het de moeite waard of is het verhaal toch net te dun ervoor?
I know, seizoen 6 en 7 ging nog net. Seizoen 8 was ronduit jammer.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je ziet wel duidelijk verschil tussen seizoenen 1 t/m 5 en seizoenen 6 t/m 8.
De laatste 3 seizoen kunnen ze niet gebruik maken van de niet bestaande boeken.
Ik had het laatste de The Hunger Games trilogie (ook al zijn het 4 films) opnieuw gekeken.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
algoritme heeft zn werk weer gedaan.
Zo heeft insta mij aan Lucifer gekregen. Heb ik the mentalist opnieuw gekeken vanaf seizoen 1.
En zit ik helemaal in de Bananaball hype
Daar kan ik me wat bij voorstellen ja.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
quote:
Gathering of Tweakers?quote:Op maandag 23 juni 2025 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar jullie denken dus dat mijn groene kerk uit GoT komt
ik ook niet, voel de behoefte ook niet.quote:
quote:
Ik wist hetquote:
ik heb 1,5 aflevering gezien geloof ikquote:
Misschien ook dit jaar weer eens opnieuw kijkenquote:Op maandag 23 juni 2025 13:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
GoT kijkers snappen dit.
Shame shame shame!quote:Op maandag 23 juni 2025 13:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
GoT kijkers snappen dit.
Gelukkig heeft Trump beloofd dat Amerika zich niet meer in allerlei oorlogen gaat storten.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoop maar dat niemand ze een goede aanleiding geeft om er daadwerkelijk een te maken.
Hadden we maar een soort verdrag met ze gehad over of ze atoombommen mogen maken of niet.
Ach ja.
quote:It’s not politically correct to use the term, “Regime Change,” but if the current Iranian Regime is unable to MAKE IRAN GREAT AGAIN, why wouldn’t there be a Regime change??? MIGA!!!
Wat gek. Normaalgesproken doet hij altijd wat hij heeft beloofd.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:23 schreef Recce het volgende:
Gelukkig heeft Trump beloofd dat Amerika zich niet meer in allerlei oorlogen gaat storten.
Deze al eens gezien/geluisterd?quote:Op maandag 23 juni 2025 13:26 schreef Ama het volgende:
Zoveel goede muziek ook.
Deze hele scene met de muziek erbij was echt zo epic.
Hmm nee maar ik vind het bij GoT orgineel toch mooier. Het hoort gewoon bij de serie op dat moment.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze al eens gezien/geluisterd?
Ja eens. En tegelijk vind ik het juist wel tof dat de componisten van de tune samen met een aantal bekende gitaargoden ff een live jam doen met diezelfde tune.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Hmm nee maar ik vind het bij GoT orgineel toch mooier. Het hoort gewoon bij de serie op dat moment.
je verwacht het niet.quote:
Neuh, felle flits en dan niks meer.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Merken we dan hopelijk niet al teveel van.
quote:Op de grens van Lisse en Abbenes proberen zo’n twintig demonstranten van Extinction Rebellion richting de A44 te lopen voor een blokkade van de snelweg.
Een busje van de politie surveilleerde daarvoor al enige tijd in de buurt. Om 13.09 uur stopten een personenauto, huurbusje en een verhuiswagen naast een weiland. Na zo’n honderd meter lopen door het weiland werden ze tegengehouden door enkele agenten. ‘U bevindt zich op 250 meter van de snelweg. Dit is een veiligheidsrisicogebied. U mag hier helemaal niet komen’, zegt een agent tegen de groep.
De demonstranten trekken zich daar niks van aan en proberen om de agenten heen te rennen. Enkelen van hen banjeren zelfs door de sloot die het weiland van de snelweg scheidt.
De politie is met veel mankracht aanwezig. Op de weg staan veel busjes geparkeerd. In de lucht cirkelt een politiehelikopter. De A44 is volledig afgesloten voor normaal verkeer, omdat die is gereserveerd voor delegatieleden die naar de top gaan.
Straight to jail!quote:
Die hadden ook het advies om thuis te werken, maar thuis op de oprit zitten is ook niet leukquote:Op maandag 23 juni 2025 13:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Is het weer zover... Blijkbaar niets beters te doen die irritante gasten.
Toch minder gezelligquote:Op maandag 23 juni 2025 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die hadden ook het advies om thuis te werken, maar thuis op de oprit zitten is ook niet leuk
en je kraakpand moet ook maar net een oprit hebbenquote:
Ook dat. Anders zit je op de stoepquote:Op maandag 23 juni 2025 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en je kraakpand moet ook maar net een oprit hebben
En dan nog proberen om agenten heen te rennen. Naar de best bewaakte omgeving van het land op dit momentquote:Op maandag 23 juni 2025 13:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Is het weer zover... Blijkbaar niets beters te doen die irritante gasten.
Tja, alsof dat iets gaat doen tegen klimaatverandering... Ze kunnen de tijd beter besteden door op zoek te gaan naar echte oplossingen ipv anderen lastigvallen.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dan nog proberen om agenten heen te rennen. Naar de best bewaakte omgeving van het land op dit moment
Vlagje veroverenquote:Op maandag 23 juni 2025 13:54 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
verstoppertje met een vlag is lastig
geen tegenliggers gewend, normaal zijn de wegen geheel autovrij voor ze er op rijden natuurlijkquote:Op maandag 23 juni 2025 14:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze hebben al een beetje geoefend...
https://www.omroepwest.nl(...)iren-bij-world-forum
Grenfell?quote:Op maandag 23 juni 2025 14:02 schreef Ama het volgende:
Oeh een nieuwe documentaire op Netflix over die enorme flatbrand toen in Londen.
Binnenkort Project X op netflix. Ik kreeg toen de verhalen te horen van mijn medestudenten die er heen waren gegaan.quote:Op maandag 23 juni 2025 14:02 schreef Ama het volgende:
Oeh een nieuwe documentaire op Netflix over die enorme flatbrand toen in Londen.
Ik denk het van wel.quote:
Over dat feestje in Haren neem ik aan? Want het is ook een film namelijk.quote:Op maandag 23 juni 2025 14:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Binnenkort Project X op netflix. Ik kreeg toen de verhalen te horen van mijn medestudenten die er heen waren gegaan.
Straks ook een Netflix documentaire.quote:Op maandag 23 juni 2025 14:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Over dat feestje in Haren neem ik aan? Want het is ook een film namelijk.
Oké ik had StukTV al verwacht maar niet in de eerste seconde al.quote:
Het is eigenlijk bizar dat die verkoolde toren er nog steeds staat. Alleen met een doekje er overheen voor de sier.quote:
Serieus?quote:Op maandag 23 juni 2025 14:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is eigenlijk bizar dat die verkoolde toren er nog steeds staat. Alleen met een doekje er overheen voor de sier.
Pas eerder dit jaar hebben ze een contract uitgegeven voor de sloop.
Gelukkig deden de Twin Towers aan zelfdistructiequote:Op maandag 23 juni 2025 14:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vond het altijd bizar dat ze daar zo over treuzelden.
Damnquote:Op maandag 23 juni 2025 14:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vond het altijd bizar dat ze daar zo over treuzelden.
quote:Op maandag 23 juni 2025 14:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is eigenlijk bizar dat die verkoolde toren er nog steeds staat. Alleen met een doekje er overheen voor de sier.
Zelfs die puinhoop hadden ze daar ruim binnen een jaar opgeruimd.quote:Op maandag 23 juni 2025 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gelukkig deden de Twin Towers aan zelfdistructie
Maar dat was ook om bewijs dat het een inside job was te verdoezelenquote:Op maandag 23 juni 2025 14:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zelfs die puinhoop hadden ze daar ruim binnen een jaar opgeruimd.
Vind een hartjessticker er op plakken en er acht jaar niets aan doen wel tekenend voor de houding richting het probleem.quote:
Ja dat hebben ze best wel snel gedaan.quote:Op maandag 23 juni 2025 14:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zelfs die puinhoop hadden ze daar ruim binnen een jaar opgeruimd.
Ach, duitsers doen ook jaren over om de spoorbrug tussen nederland en duitsland te repareren.quote:Op maandag 23 juni 2025 14:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vind een hartjessricker er op plakken en er acht jaar niets aan doen wel tekenend voor de houding richting het probleem.
jaquote:Op maandag 23 juni 2025 14:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Grote blijquote:Op maandag 23 juni 2025 14:30 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb 'm. Want ze hadden hem wel.. dusssss.. ja
Ik heb het idee dat ik een deel van een verhaal gemist heb hier.quote:Op maandag 23 juni 2025 14:30 schreef Crack_ het volgende:
Ze zijn bij deze Hema gewoon echt niet aardig. Gisteren waren ze al niet zo aardig, vandaag waren ze nog onaardiger. Inclusief iemand die van de roltrap naar me ging schreeuwen 'BLIJF VAN DIE BAKKEN AF', ja prima, maar kun je dat ook gewoon vriendelijk zeggen of wat?
Het verhaal 'nee ken het niet, hebben wij niet, nooit gezien' deden ze vandaag weer maar dan nog onaardiger.
Nou, nog even frustrie blij want ze waren echt niet aardig en ik snap niet waarom je niet gewoon vriendelijk of op zn minst neutraal zou doen naar je medemens?quote:
quote:Op maandag 23 juni 2025 14:30 schreef Crack_ het volgende:
Ook dat is...quote:Op maandag 23 juni 2025 14:30 schreef Crack_ het volgende:
Ze zijn bij deze Hema gewoon echt niet aardig. Gisteren waren ze al niet zo aardig, vandaag waren ze nog onaardiger. Inclusief iemand die van de roltrap naar me ging schreeuwen 'BLIJF VAN DIE BAKKEN AF', ja prima, maar kun je dat ook gewoon vriendelijk zeggen of wat?
Het verhaal 'nee ken het niet, hebben wij niet, nooit gezien' deden ze vandaag weer maar dan nog onaardiger.
precies, zitten er hier genoeg dus hoeft niet. Maar gewoon oprecht jammer, ik vond de hema zo'n winkel waar altijd iedereen aardig isquote:
echt nietquote:
wél boven! wel verstopt trouwens, tussen de dameskleding zo super random één haakje met tassenquote:Op maandag 23 juni 2025 14:36 schreef ieniminimuis het volgende:
ja ze heeft de tas![]()
Waar lag hij nou?
quote:Op maandag 23 juni 2025 14:41 schreef Crack_ het volgende:
Maar ik heb de tas inderdaad!!!Hij is wel echt mooi
![]()
en wat ik ook heb om alle frustratie weg te eten![]()
[ afbeelding ]
No shame
De tering, hoeveel chocola kan een mens in huis hebben? Zou hier nooit werken, met mijn discipline is dat binnen één week op.quote:Op maandag 23 juni 2025 14:41 schreef Crack_ het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
No shame
pics van je tas?quote:Op maandag 23 juni 2025 14:41 schreef Crack_ het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
No shame
Verkeerde account @CherryLipsquote:Op maandag 23 juni 2025 14:41 schreef Crack_ het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
No shame
bij haar ookquote:Op maandag 23 juni 2025 14:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]Zou hier nooit werken, met mijn discipline is dat binnen één week op.
Is het nieuwe normaal.quote:Op maandag 23 juni 2025 14:25 schreef Nattekat het volgende:
In Berlijn is er met Talibanvlaggen gezwaaid
Net als je denkt dat ze niet dieper kunnen zinken @:haags
hier zijn we chocoladefanquote:Op maandag 23 juni 2025 14:45 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik at zojuist Ritter Sport Knusperkeks
Echt? Ik heb zo'n beeld van Krek dat die een week lang kan genieten van een enkel stukje chocola en zo minstens een jaar kan doen met deze repen.quote:
Een vreetbui kan iedereen overkomen.quote:Op maandag 23 juni 2025 14:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Echt? Ik heb zo'n beeld van Krek dat die een week lang kan genieten van een enkel stukje chocola en zo minstens een jaar kan doen met deze repen.
Ieder deelblokje is 1 hapjequote:Op maandag 23 juni 2025 14:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier zijn we chocoladefan
vertel. de hele reep in 1 hap naar binnen of in deelblokjes?
Wat zei oma?quote:Op maandag 23 juni 2025 14:41 schreef essnhills het volgende:
Lol, oma die in de familieapp per ongeluk een spraakchat begint
Hoe vaak heb je dat al tegen jezelf gezegd afgelopen maand?quote:Op maandag 23 juni 2025 14:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een vreetbui kan iedereen overkomen.
Ik las eet essiequote:Op maandag 23 juni 2025 14:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ieder deelblokje is 1 hapje
Maar 1 eetsessie bestaat uit vele hapjes
wel handig, dan kan iedereen haar er aan herinneren wat de pincode isquote:Op maandag 23 juni 2025 14:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat zei oma?
Ik heb een tante die dement begint te worden, en steeds haar pincodes in de familiepp schrijft![]()
Die had niet door dat ze iets had gestart, dus niks eigenlijkquote:Op maandag 23 juni 2025 14:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat zei oma?
Ik heb een tante die dement begint te worden, en steeds haar pincodes in de familieapp schrijft![]()
Jaquote:Op maandag 23 juni 2025 14:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je dat al tegen jezelf gezegd afgelopen maand?
quote:
Goh, waar zou ie zitten.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:54 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
verstoppertje met een vlag is lastig
pocky is beterquote:Op maandag 23 juni 2025 14:54 schreef LTVDK het volgende:
Ik had net ook nog deze meegenomen bij de AH, zijn die lekker?
[ afbeelding ]
Deed je dan steeds 1 stapje en dan weer 1 hapje?quote:Op maandag 23 juni 2025 14:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik was te laat in de sportschool dus ik was te laat met lunch dus ik was met honger in de supermarkt
maar ik ben braaf geweest en heb een pak runderrookvlees gekocht en die al terug wandelend opgegeten
gekookt ei en daar de rookvlees om heen...quote:Op maandag 23 juni 2025 14:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik was te laat in de sportschool dus ik was te laat met lunch dus ik was met honger in de supermarkt
maar ik ben braaf geweest en heb een pak runderrookvlees gekocht en die al terug wandelend opgegeten
ik zie um niequote:
nee was al op voor ik bij het kruispunt wasquote:Op maandag 23 juni 2025 14:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deed je dan steeds 1 stapje en dan weer 1 hapje?
Dat ken ik niet, en deze was goedkoopquote:
Wel apart dat hier een random vlag staat te wapperen.quote:
50 procent naar binnen gebeukt, toch weer ongeveer 250 kcal.quote:Op maandag 23 juni 2025 14:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier zijn we chocoladefan
vertel. de hele reep in 1 hap naar binnen of in deelblokjes?
maar wel te krijgen hier? want heb deze nog nooit gezienquote:Op maandag 23 juni 2025 15:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
zijn de OG
maar is een japans merk dus wat duur hier
goed bezig. ook stapjes gehad?quote:Op maandag 23 juni 2025 15:01 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
50 procent naar binnen gebeukt, toch weer ongeveer 250 kcal.
in grotere steden is er vaak wel ergens een zaakje dat ze heeft, of onlinequote:Op maandag 23 juni 2025 15:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar wel te krijgen hier? want heb deze nog nooit gezien
Maar Milka is nu maar 1,49 voor een reep van 300 gram bij de kruidvatquote:Op maandag 23 juni 2025 15:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee was al op voor ik bij het kruispunt was
maar is beter dan dat ik een reep milka inhaleer
plus beetje rood vlees kan handig zijn voor de komende dagen
iew, grote steden.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
in grotere steden is er vaak wel ergens een zaakje dat ze heeft, of online
deze was een moet vandaag op gevalletje dus was maar een euroquote:Op maandag 23 juni 2025 15:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar Milka is nu maar 1,49 voor een reep van 300 gram bij de kruidvat
Zou eigenlijk niet eens weten of ik die mikado al ooit eens op hebquote:Op maandag 23 juni 2025 15:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
zijn de OG
maar is een japans merk dus wat duur hier
Maar goed dan dat je hem vandaag gelijk op hebt, zonde om weg te moeten gooienquote:Op maandag 23 juni 2025 15:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
deze was een moet vandaag op gevalletje dus was maar een euro
ik help graagquote:Op maandag 23 juni 2025 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar goed dan dat je hem vandaag gelijk op hebt, zonde om weg te moeten gooien
Immer behulpzaamquote:
Ik ging laatst naar de verjaardag van een Chinees, gaf ik hem mie kado @Haagsquote:Op maandag 23 juni 2025 15:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou eigenlijk niet eens weten of ik die mikado al ooit eens op heb
quote:Op maandag 23 juni 2025 15:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ging laatst naar de verjaardag van een Chinees, gaf ik hem mie kado @:haags
quote:Op maandag 23 juni 2025 15:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ging laatst naar de verjaardag van een Chinees, gaf ik hem mie kado @:haags
Op de achtergrond begint REM te spelenquote:
quote:Op maandag 23 juni 2025 15:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Op de achtergrond begint REM te spelen
That's mie in the corner
quote:Op maandag 23 juni 2025 14:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De tering, hoeveel chocola kan een mens in huis hebben? Zou hier nooit werken, met mijn discipline is dat binnen één week op.
Meteen ff mijn sister from another mister @:CherryLips taggen.
quote:
quote:
een laptoptas, het gaat mn nieuwe werktas worden want heb nu twee losse tassen. Een laptop en één rugzak, dat hoeft nietquote:
Vliegt af en toe toch wel wat mooi spul over de regio hoor.quote:Op maandag 23 juni 2025 14:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De tering, hoeveel chocola kan een mens in huis hebben? Zou hier nooit werken, met mijn discipline is dat binnen één week op.
ik ga morgen nog een andere kruidvat checken voor andere smaken. Had jij andere smaken?quote:
ze zullen niet vies zijn maar of ze heel boeiend zijn vraag ik me afquote:Op maandag 23 juni 2025 14:54 schreef LTVDK het volgende:
Ik had net ook nog deze meegenomen bij de AH, zijn die lekker?
[ afbeelding ]
De Apaches kwamen een half uur geleden weer ff langs.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Vliegt af en toe toch wel wat mooi spul over de regio hoor.
ik heb trouwens gewoon eerst gecheckt of ze inderdaad 1,49 waren, toen tegen kruidvatvrouw gezegd 'hee sorry ik wil veel meer halen, kun je deze voor mij verwijderen uit?' en done @CherryLips kan gewoon, die mensen geven daar echt niks om johquote:Op maandag 23 juni 2025 15:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar Milka is nu maar 1,49 voor een reep van 300 gram bij de kruidvat
als je in omgeving tilburg woont dan is dit wekelijkse kostquote:Op maandag 23 juni 2025 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De Apaches kwamen een half uur geleden weer ff langs.
Ah, je hebt em gescoord?quote:Op maandag 23 juni 2025 15:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
een laptoptas, het gaat mn nieuwe werktas worden want heb nu twee losse tassen. Een laptop en één rugzak, dat hoeft niet
https://www.hema.nl/dames(...)aptop--34410089.html
this one
Ja ik heb geen zelfdiscipline, ik vreet me in een diabetescoma.quote:Op maandag 23 juni 2025 14:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verbaasd mij niks met die criminele bende daar.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als je in omgeving tilburg woont dan is dit wekelijkse kost
Yes ik zag ze ookquote:Op maandag 23 juni 2025 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De Apaches kwamen een half uur geleden weer ff langs.
Eehm, volgens mij die oreo, peanut butter en met hazelnootquote:Op maandag 23 juni 2025 15:31 schreef Crack_ het volgende:
ik ga morgen nog een andere kruidvat checken voor andere smaken. Had jij andere smaken?![]()
Even geproefd, niet heel denderend neequote:Op maandag 23 juni 2025 15:31 schreef Crack_ het volgende:
ze zullen niet vies zijn maar of ze heel boeiend zijn vraag ik me af
Nice!quote:Op maandag 23 juni 2025 15:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
een laptoptas, het gaat mn nieuwe werktas worden want heb nu twee losse tassen. Een laptop en één rugzak, dat hoeft niet
https://www.hema.nl/dames(...)aptop--34410089.html
this one
quote:Op maandag 23 juni 2025 15:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verbaasd mij niks met die criminele bende daar.
Hier nietquote:Op maandag 23 juni 2025 15:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Vliegt af en toe toch wel wat mooi spul over de regio hoor.
Ik was vandaag naar de supermarkt en heb alleen fruit als lekkers gekocht. Geen chocola of dropjesquote:Op maandag 23 juni 2025 15:33 schreef CherryLips het volgende:
Die peanut caramel hadden ze hier niet anders was hier ook wel het hek van de dam geweest.
hou op met me, ik heb nog steeds trauma's aan mijn 'regenjas'quote:Op maandag 23 juni 2025 15:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Spatwaterdicht. Denk dat als je ermee de plomp in gaat je laptop alsnog nat is
Ohquote:Op maandag 23 juni 2025 15:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Spatwaterdicht. Denk dat als je ermee de plomp in gaat je laptop alsnog nat is
Ik had het eerst ook even bij de zelfscan gechecktquote:Op maandag 23 juni 2025 15:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb trouwens gewoon eerst gecheckt of ze inderdaad 1,49 waren, toen tegen kruidvatvrouw gezegd 'hee sorry ik wil veel meer halen, kun je deze voor mij verwijderen uit?' en done @:cherrylips kan gewoon, die mensen geven daar echt niks om joh
Heb je al geprobeerd de jas dicht te doen?quote:Op maandag 23 juni 2025 15:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hou op met me, ik heb nog steeds trauma's aan mijn 'regenjas'
had m laatst weer eens getest op een zaterdag, na 10 minuten kwamen de eerste druppels binnen
ik zit te kijken naar de ahead snoepjes en ergens is het heel interessant want ze beloven een hoop, goede smaak weinig suiker veel vezelsquote:Op maandag 23 juni 2025 15:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was vandaag naar de supermarkt en heb alleen fruit als lekkers gekocht. Geen chocola of dropjes
Daar lagen er hier nog stapels van in meerdere schappenquote:Op maandag 23 juni 2025 15:33 schreef CherryLips het volgende:
Die peanut caramel hadden ze hier niet anders was hier ook wel het hek van de dam geweest.
Rode draad in het leven van NK.quote:
Raarquote:Op maandag 23 juni 2025 15:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was vandaag naar de supermarkt en heb alleen fruit als lekkers gekocht. Geen chocola of dropjes
Misschien dat de jas behandeld moet worden met een goedje welke het weer waterdicht maakt?quote:Op maandag 23 juni 2025 15:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hou op met me, ik heb nog steeds trauma's aan mijn 'regenjas'
had m laatst weer eens getest op een zaterdag, na 10 minuten kwamen de eerste druppels binnen
Alleen maar pleuriswind.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Geen onweer, geen mooi spul. Jij treft het niet.
quote:Op maandag 23 juni 2025 15:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd de jas dicht te doen?
Ik heb wel eens gehad dat ik iets wilde kopen en dat was ¤10. Op het laatste moment een kassakoopje erbij gedaan en toen was het totaal ¤9 oidquote:Op maandag 23 juni 2025 15:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had het eerst ook even bij de zelfscan gechecktEn dat is wel het voordeel bij Kruidvat personeel, als een product scant voor 1 cent dan zal het ze een reet roesten
Wat een rust dan zeker?quote:Op maandag 23 juni 2025 15:36 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs geen normale vliegtuigen omdat dit een no-fly zone is, dat is wel fijn.
Hoe groot is de zak?quote:Op maandag 23 juni 2025 15:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik zit te kijken naar de ahead snoepjes en ergens is het heel interessant want ze beloven een hoop, goede smaak weinig suiker veel vezels
maar 33 euro voor een zak snoep...
jaquote:Op maandag 23 juni 2025 15:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd de jas dicht te doen?
Kun je 22 repen Milka van kopen, 6,6 kilo chocoladequote:Op maandag 23 juni 2025 15:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik zit te kijken naar de ahead snoepjes en ergens is het heel interessant want ze beloven een hoop, goede smaak weinig suiker veel vezels
maar 33 euro voor een zak snoep...
Ja!!!quote:
Dit kan geen verrassing zijnquote:
ik heb geklaagd bij het bedrijf en toen was het ook zo van onze REGENJAS van het merk RAINSISTERS is niet waterdicht maar spatwaterdichtquote:Op maandag 23 juni 2025 15:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Misschien dat de jas behandeld moet worden met een goedje welke het weer waterdicht maakt?
Of was het altijd al prut?
dat doe ik normaliter ook wel, maar nu scheelt het geldquote:Op maandag 23 juni 2025 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik heb geen zelfdiscipline, ik vreet me in een diabetescoma.
ik nietquote:
ohhh die hazelnoot wil ik ookquote:Op maandag 23 juni 2025 15:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm, volgens mij die oreo, peanut butter en met hazelnoot
[..]
Even geproefd, niet heel denderend nee
En die kon je meenemen want je had een tasquote:Op maandag 23 juni 2025 15:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja!!!Maar ze waren beweerden (weer) dat ze hem niet hadden en deden onaardiger dan gisteren, ik snap niet waarom
dat vond ik jammer. Heb 'm gevonden omdat ik eigenwijs ben en de overtuiging had dat ze hem wel hadden, dat klopte
en vervolgens 15 repen chocolade gekocht
18 portiesquote:
Ik woon hemelsbreed eigenlijk helemaal niet zo ver van dat pest pokken circus af.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat doe ik normaliter ook wel, maar nu scheelt het geld
[..]
ik niet![]()
zal nog wel voorbij komen
[..]
ohhh die hazelnoot wil ik ook
en waar ga je die laten? je keukenkastjes zijn al volquote:Op maandag 23 juni 2025 15:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja!!!Maar ze waren beweerden (weer) dat ze hem niet hadden en deden onaardiger dan gisteren, ik snap niet waarom
dat vond ik jammer. Heb 'm gevonden omdat ik eigenwijs ben en de overtuiging had dat ze hem wel hadden, dat klopte
en vervolgens 15 repen chocolade gekocht
Die rainsisters zie ik veel reclame van voorbij komen. Die jassen zijn ook nog eens haske duur?quote:Op maandag 23 juni 2025 15:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb geklaagd bij het bedrijf en toen was het ook zo van onze REGENJAS van het merk RAINSISTERS is niet waterdicht maar spatwaterdicht
claim ingediend toen bij met creditcard van joh ze werken niet mee en ze zijn niet eerlijk in hun advertenties
Jaquote:Op maandag 23 juni 2025 15:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
18 porties
blijkbaar iets minder dan een kilo
maar om te proberen is dat gewoon een boel ook
en dat prijsjequote:
Preciesquote:Op maandag 23 juni 2025 15:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had het eerst ook even bij de zelfscan gechecktEn dat is wel het voordeel bij Kruidvat personeel, als een product scant voor 1 cent dan zal het ze een reet roesten
die van mij is uiteindelijk gratisquote:Op maandag 23 juni 2025 15:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die rainsisters zie ik veel reclame van voorbij komen. Die jassen zijn ook nog eens haske duur?
Ik kan niet doorwaaien in dit huis. Dit is de enige manier om het niet 25 graden te laten worden.quote:
bij deze kruidvat lagen er ook nog heeeeeeel veel, bij mn 'eigen' kruidvat lag niksquote:Op maandag 23 juni 2025 15:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar lagen er hier nog stapels van in meerdere schappen![]()
ik heb eens een wintersporthelm gekocht voor 2,50 bij de aldiquote:Op maandag 23 juni 2025 15:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat ik iets wilde kopen en dat was ¤10. Op het laatste moment een kassakoopje erbij gedaan en toen was het totaal ¤9 oid
"Oh blijkbaar is er een combi korting, heeft u geluk!"
Het boeit ze echt niet
Had vorige week nog dat bij de Dove douchegel een fout zat, die waren 2+2 maar de grootverpakkingen uitgesloten. Maar in de winkel scande die wel gewoon de korting terwijl het al was afgeprijsd dat die flessen van 700 ml goedkoper waren dan die van 250 mlquote:Op maandag 23 juni 2025 15:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat ik iets wilde kopen en dat was ¤10. Op het laatste moment een kassakoopje erbij gedaan en toen was het totaal ¤9 oid
"Oh blijkbaar is er een combi korting, heeft u geluk!"
Het boeit ze echt niet
En dat is nou precies waar je hem voor kocht neem ik aanquote:Op maandag 23 juni 2025 15:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die van mij is uiteindelijk gratis![]()
maar ik kan m niet aandoen als het regent want het kreng is al zwaar en na 15 minuten in de regen is hij 2x zo zwaar want water gewicht erbij
ik had een boodschappentas mee, zo'n stevigequote:Op maandag 23 juni 2025 15:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
En die kon je meenemen want je had een tas
Ik heb zondagochtend de airco uitgezet, zaterdag was te warm ook in huis. Maar zondagochtend daalde de temperaturen hier erg rap. Vanaf toen alles tegen elkaar open de hele dag en dat heeft goed geholpen. Ik kom binnen nu niet meer boven de 22.5 eigenlijkquote:Op maandag 23 juni 2025 15:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan niet doorwaaien in dit huis. Dit is de enige manier om het niet 25 graden te laten worden.
Gratis krachttraining.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die van mij is uiteindelijk gratis![]()
maar ik kan m niet aandoen als het regent want het kreng is al zwaar en na 15 minuten in de regen is hij 2x zo zwaar want water gewicht erbij
nouja was wel de gedachte in nederland op de fiets, lange jas, beetje style, leukquote:Op maandag 23 juni 2025 15:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dat is nou precies waar je hem voor kocht neem ik aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |