SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Geen idee, iets van 40 something km Maar morgen is het niet heetquote:Op maandag 23 juni 2025 12:08 schreef gianni61 het volgende: [..] hoeveel stapjes per koekje zijn dat?
quote:Op maandag 23 juni 2025 12:12 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
hier ging het bijna mis hoor
bedoel dat easyjet boven het world forum vliegt, niet dat die twee tegen elkaar aan zouden vliegen. Dat verwacht ik niet zo snel, maar wie weet. Het zal niet de eerste keer zijnquote:
quote:Op maandag 23 juni 2025 12:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor je. Straks denken ze dat die penisfiguur in je gazon is bedoeld als belediging naar Trump en komen ze je oppakken.
moeten ze het dan inhalen of hoezo?quote:Op maandag 23 juni 2025 12:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De vliegbasis ligt bijna praktisch tegen mijn wijk aan![]()
Als ze niet op schema zijn met opstijgen merk je het gelijk.
t.o.v. van dit weekend is het wel beter jaquote:Op maandag 23 juni 2025 12:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Geen idee, iets van 40 something km Maar morgen is het niet heet
never mind....quote:
Ongekend!quote:Op maandag 23 juni 2025 12:14 schreef Recce het volgende:
@:ama er vlogen net twee Amerikaanse legerhelikopters over Emmen!
Kunnen ze kabouter buttplug nog even uitlenen aan den Haag?quote:Op maandag 23 juni 2025 12:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bedoel dat easyjet boven het world forum vliegt, niet dat die twee tegen elkaar aan zouden vliegen. Dat verwacht ik niet zo snel, maar wie weet. Het zal niet de eerste keer zijn
[..]![]()
![]()
wel weer een goed verhaal om te vertellen
[..]
moeten ze het dan inhalen of hoezo?
quote:Op maandag 23 juni 2025 12:14 schreef Recce het volgende:
@:ama er vlogen net twee Amerikaanse legerhelikopters over Emmen!
gelukkig was ik niet de enige die je verkeerd begreepquote:Op maandag 23 juni 2025 12:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bedoel dat easyjet boven het world forum vliegt, niet dat die twee tegen elkaar aan zouden vliegen. Dat verwacht ik niet zo snel, maar wie weet. Het zal niet de eerste keer zijn
quote:Op maandag 23 juni 2025 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]Er zit wel een hoogteverschilletje in van een paar kilometer.
die willen wij nietquote:Op maandag 23 juni 2025 12:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kunnen ze kabouter buttplug nog even uitlenen aan den Haag?
quote:Op maandag 23 juni 2025 12:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig was ik niet de enige die je verkeerd begreep
[..]
Wat een mal ding ook eigenlijk.quote:
holyshitquote:
Wel kleine wieltjes voor de openbare weg ja.quote:
kunnen we niet proberen om deze aan die oranje clown aan te bieden?quote:Op maandag 23 juni 2025 12:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die zijn vet. Ze storten wel aan de lopende band neer.
[ afbeelding ]
echt? waaromquote:Op maandag 23 juni 2025 12:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die zijn vet. Ze storten wel aan de lopende band neer.
[ afbeelding ]
nee, ik vind het niet meer nodigquote:Op maandag 23 juni 2025 12:17 schreef DeZwabber het volgende:
@:Crack_ heb je nog gebeld voor het prikken?
quote:Op maandag 23 juni 2025 12:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zeg ehh. Dat was niet de bedoeling.
Langs die weg in Wassenaar staat ook een hele colonne aan militaire voertuigenquote:Op maandag 23 juni 2025 12:18 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb de code gekraakt denk ik, ze vliegen continu van wassenaar naar den haag en terug
Wanneer moet ik het weer vragen?quote:Op maandag 23 juni 2025 12:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
nee, ik heb 't wel op mn to do lijstje staan voor in de vakantie?
maar dacht, dan kan ik wel even langs voor meer dingen
![]()
ik vind het wel super lief dat je het vraagt, want dat helpt
Volgens mij zitten er wel een paar van dat type in de presidentiële vloot, maar vliegt de president er zelf nooit in.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
kunnen we niet proberen om deze aan die oranje clown aan te bieden?
Prik ontwijkend gedrag is het, die top bijhoudenquote:Op maandag 23 juni 2025 12:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zeg ehh. Dat was niet de bedoeling.
jaquote:
truequote:Op maandag 23 juni 2025 12:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Langs die weg in Wassenaar staat ook een hele colonne aan militaire voertuigen
ehm, na 20 juli?quote:
heb nu al tien minuten geen heli gehoord, snel turbo werkje zettenquote:Op maandag 23 juni 2025 12:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Prik ontwijkend gedrag is het, die top bijhouden
zondequote:Op maandag 23 juni 2025 12:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er wel een paar van dat type in de presidentiële vloot, maar vliegt de president er zelf nooit in.
Krijgen we J.D.Vance, soort van roomblanke Ayatollah.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
kunnen we niet proberen om deze aan die oranje clown aan te bieden?
zE ZULLEN WEL AF EN TOE MOETEN TANKEEN IN vALKENBURG?quote:Op maandag 23 juni 2025 12:18 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb de code gekraakt denk ik, ze vliegen continu van wassenaar naar den haag en terug
ik denk dat je capslock aan staat.....quote:Op maandag 23 juni 2025 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zE ZULLEN WEL AF EN TOE MOETEN TANKEEN IN vALKENBURG?
Dat klinkt best wel eng.quote:Op maandag 23 juni 2025 11:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De windicm een open raam. Want de ramen bij de slaapkamers kunnen alleen 'vrij' open staan, normaal kun je zo'n raam op slot zetten als ie open staat zodat ie niet gaat wapperen. Maar schijnbaar vervang mn woningbouw liever regelmatig ramen dan dat ze dat gaan installeren
Mijn raam heeft er ook al eens uitgelegen
Verschilt een beetje per praktijk natuurlijk, maar mijn ervaring bij de mijne is dat ze wel íets van een aanleiding willen weten, maar verder vooral graag zsm dingen oplossen. Als je daar komt met een "joe, ik merk dit, dit en dit en dat past bij zus en zo, kunnen we dat testen", zal het geen groot issue zijn.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jamaar ik struggle beetje met wat ik moet zeggen. Kun je gewoon bellen en zeggen 'hoi ik wil dit' of moet ik eerst helemaal geen uitleggen waarom ik het wil want ik gok dat laatste maar dan moet ik me even voorbereiden
[..]
true
[..]
ehm, na 20 juli?![]()
Onlangs ook zoiets gehad en je krijgt geheid de vraag waarom je het wil. Dat uitgelegd en ik kreeg in positieve zin meer dan gevraagd, dus dat gaf veel rust.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jamaar ik struggle beetje met wat ik moet zeggen. Kun je gewoon bellen en zeggen 'hoi ik wil dit' of moet ik eerst helemaal geen uitleggen waarom ik het wil want ik gok dat laatste maar dan moet ik me even voorbereiden
Gnorf.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:33 schreef Nizno het volgende:
bij van Eerd stond een crossmotor op de WC..
ja duh... hij kon zo makkelijker aan de race
quote:Op maandag 23 juni 2025 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zE ZULLEN WEL AF EN TOE MOETEN TANKEEN IN vALKENBURG?
godver
Ze zullen wel af en toe moeten tanken in valkenburg
oh valt mee hoorquote:
quote:Op maandag 23 juni 2025 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verschilt een beetje per praktijk natuurlijk, maar mijn ervaring bij de mijne is dat ze wel íets van een aanleiding willen weten, maar verder vooral graag zsm dingen oplossen. Als je daar komt met een "joe, ik merk dit, dit en dit en dat past bij zus en zo, kunnen we dat testen", zal het geen groot issue zijn.
oke ja, jullie hebben gelijkquote:Op maandag 23 juni 2025 12:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onlangs ook zoiets gehad en je krijgt geheid de vraag waarom je het wil. Dat uitgelegd en ik kreeg in positieve zin meer dan gevraagd, dus dat gaf veel rust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |