mexicaanse peper in koreaans gerechtquote:Op maandag 23 juni 2025 13:52 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het een (veganistische) Koreaanse groentenpannenkoek, een yachaejeon.
Sterker nog: ik maak het (uit luiheid) met voorgesneden Chinese wokgroentenmix.quote:
China is veelvuldig actief geweest in Korea dus dat is niet zo'n gekke oplossing.quote:Op maandag 23 juni 2025 14:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Sterker nog: ik maak het (uit luiheid) met voorgesneden Chinese wokgroentenmix.
Wat eet jij zoal vandaag?quote:Op maandag 23 juni 2025 14:10 schreef Jeroboam het volgende:
China is veelvuldig actief geweest in Korea dus dat is niet zo'n gekke oplossing.
Ken ik niet. Wat is dat? Iets Duits?quote:
Ik heb wel eens van Ritter Sport gehoord, maar weet niet wat Knusperkeks is.quote:
Lijkt me een lekker recept, ga ik bewaren!quote:Op maandag 23 juni 2025 13:52 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het een (veganistische) Koreaanse groentenpannenkoek, een yachaejeon.
Knapperige koekjesquote:Op maandag 23 juni 2025 15:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb wel eens van Ritter Sport gehoord, maar weet niet wat Knusperkeks is.
Ik vind het niet lekker. Mij te melig. Heb liever pannenkoeken met ei gemaakt.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:52 schreef golfer het volgende:
quote:Op maandag 23 juni 2025 13:52 schreef golfer het volgende:
Met genoeg peper zout en dip eroverheen heb ik anderhalf pannenkoekje weggekregenquote:Op maandag 23 juni 2025 18:06 schreef golfer het volgende:
Ik vind het niet lekker. Mij te melig. Heb liever pannenkoeken met ei gemaakt.
Daarom de shoarmaboer maar laten komen om een schotel lamsshoarma te bezorgen.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:06 schreef golfer het volgende:
Ik vind het niet lekker. Mij te melig. Heb liever pannenkoeken met ei gemaakt.
De verhouding beslag/groente is verkeerd voor dit soort pannenkoeken. Het beslag is eigenlijk enkel om de de groente bij elkaar te houden, en knapperig mondgevoel. En niet als pannenkoek met groentevulling.quote:Op maandag 23 juni 2025 18:32 schreef Blues het volgende:
[..]
[..]
Met genoeg peper zout en dip eroverheen heb ik anderhalf pannenkoekje weggekregen![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 23 juni 2025 20:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarom de shoarmaboer maar laten komen om een schotel lamsshoarma te bezorgen.
Ok thanks. Als ik em ga maken zal ik meer groente gebruiken. Ook meer volume gelijkquote:Op maandag 23 juni 2025 20:37 schreef z80 het volgende:
[..]
De verhouding beslag/groente is verkeerd voor dit soort pannenkoeken. Het beslag is eigenlijk enkel om de de groente bij elkaar te houden, en knapperig mondgevoel. En niet als pannenkoek met groentevulling.
Leuke twist, golfer!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:37 schreef golfer het volgende:
Vanavond deze Salade Niçoise met garnalen. (ipv snijbonen maak ik het met tuinerwten.)
Bohhhhhhhquote:
Was goed geslaagd:quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:37 schreef golfer het volgende:
Vanavond deze Salade Niçoise met garnalen. (ipv snijbonen maak ik het met tuinerwten.)
Deze foto kan zo in een kookboek.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Was goed geslaagd:
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:39 schreef foodlover het volgende:
Straks verse friet met eigengemaakte bitterballen a la Holtkamp.
Vette bamischijvenquote:Op woensdag 25 juni 2025 13:50 schreef Molo het volgende:
Bamischijf voor in de frituurpan, uit de Airfryer.
Dat laatste bleek geen succes want dat ding flikkerde helemaal uit elkaar
Wel lekker overigens, #fatforlife
Lijkt eerder op een sausje dan een omelet. Maar ziet er wel heel smakelijk uit.quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Had als lunch een boerenomelet. Heel lekker maar ben nu vooral aan het drinken.
[ link | afbeelding ]
Dat is denk ik kaas over de omelet heen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:20 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Lijkt eerder op een sausje dan een omelet. Maar ziet er wel heel smakelijk uit.
Heb je de pistache berliner van de AH al op?quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Had als lunch een boerenomelet. Heel lekker maar ben nu vooral aan het drinken.
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:20 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Lijkt eerder op een sausje dan een omelet. Maar ziet er wel heel smakelijk uit.
Yepquote:Op woensdag 25 juni 2025 19:46 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Dat is denk ik kaas over de omelet heen.
Wat?!! Ik wist alleen popcorn. Ik ga zoeken en sowieso zaterdag naar een XL (voor popcorn). Berliner is grotere kans op aaaanwezigheid in een XL denk dus yeaah, dank je!quote:Op woensdag 25 juni 2025 20:01 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Heb je de pistache berliner van de AH al op?
Nu 5 halen 2 betalen.
Dit is alsof je een junk een gratis shot aanbiedtquote:Op woensdag 25 juni 2025 20:01 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Heb je de pistache berliner van de AH al op?
Nu 5 halen 2 betalen.
🤣🤣quote:Op woensdag 25 juni 2025 20:32 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Dit is alsof je een junk een gratis shot aanbiedt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |