SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Even herhalen:quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:52 schreef kree het volgende:
bij deze. moet zeggen het was een leuke tijd en weet ik hoeveel met allemaal gekletst,. maar ik ben het niet eens met de gang van zaken hoe dit topic gaat, dus laat vooral aan jullie als je er plezier in hebt, ga lekker door.
Maar ik ga niet meer in DTS posten. ben er beetje klaar mee eigenlijk, zie jullie wel in andere topics.F.K.A. SuperwormJim![]()
quote:![]()
Ik denk dat er nog wel wat zijn die dit gezegd hebben en dan even vrolijk weer terug komen. Of met een kloon
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
denk wel ja? hoewel weet niet of dat dan later uitwerkt. maar voor nu? sta er voor openquote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 23 juni 2025 13:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm dit klinkt aanlokkelijk.
Al mis ik het bijbehorende gifje wel
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
De gouden tipquote:Op maandag 23 juni 2025 13:07 schreef kree het volgende:
[..]
denk wel ja? hoewel weet niet of dat dan later uitwerkt. maar voor nu? sta er voor open
Klaar nu over naar het volgendeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja was hier toch ff op terug gekomen, want miste jullie dan weer teveelquote:
Do what you love, love what you do!![]()
Ik mis niks.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:09 schreef kree het volgende:
[..]
ja was hier toch ff op terug gekomen, want miste jullie dan weer teveelI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Oeh jij hebt Iron Maiden gezien, jaloers!quote:Op maandag 23 juni 2025 13:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ome Grrrrrrrr heeft besloten om volgend jaar zijn Graspopbeleving te beperken tot één dag.
De sleet zit er aardig op is dit weekend maar weer eens gebleken
Ik vond gister dagje Pinkpop wel prima, was voor het eerst dat ik een dag van een festival ging ipv het hele festival. Viel me niet tegen. Tja misschien worden we toch een jaartje ouder
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
als jullie me zat zijn dan mag je gewoon zeggen he
goed ik snap ook wel ik post vaak drama waar ik me zorgen dan over maak of wat er mee moeten. maarja.Do what you love, love what you do!![]()
Ja moet ik wel in een andere bedrijfstak gaan werken, want in de gezondheidszorg doen ze daar ook niet echt aan. Gelukkig is er ook veel consultancy in mijn werkveldquote:Op maandag 23 juni 2025 13:01 schreef Fogel het volgende: [..] Baas laten betalen genot. * Fogel heeft nog nooit een leasebak gehad, doen ze niet echt aan hier.
Oeh wat een eer, gewoon een gifje van jezelf!quote:![]()
Zijn er toch veel die zeggen weg te willen, account op te willen heffen. Ze zijn het zat, het is niet meer leuk. bla bla
Sommige het ook echt opheffen en dan onder een ander account weer terug komen.
DTS geen zak aan vinden, alleen maar mopperen en klagen en dan toch weer terug komen.
Kree is daar geen uitzondering inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je praat tegen een worm. Eentje met hersens en een ruggengraat. De enige gewervelde worm.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:09 schreef kree het volgende:
[..]
ja was hier toch ff op terug gekomen, want miste jullie dan weer teveel
Dit was de buik van Killemquote:Op maandag 23 juni 2025 13:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oeh wat een eer, gewoon een gifje van jezelf!![]()
Mag ik vragen wat voor werk je doet Amy?quote:Op maandag 23 juni 2025 13:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja moet ik wel in een andere bedrijfstak gaan werken, want in de gezondheidszorg doen ze daar ook niet echt aan. Gelukkig is er ook veel consultancy in mijn werkveldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik vind dts wel leuk. maar er wordt op gemodereerd en weert ik veel. uiteindelijk is t vast groepje users wat post en denk over het algeen is het wel gezellig.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:11 schreef Dotteke het volgende:
Zijn er toch veel die zeggen weg te willen, account op te willen heffen. Ze zijn het zat, het is niet meer leuk. bla bla
Sommige het ook echt opheffen en dan onder een ander account weer terug komen.
DTS geen zak aan vinden, alleen maar mopperen en klagen en dan toch weer terug komen.
Kree is daar geen uitzondering inDo what you love, love what you do!![]()
In de gezondheidszorg .quote:Op maandag 23 juni 2025 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat voor werk je doet Amy?![]()
Een Superwormquote:Op maandag 23 juni 2025 13:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je praat tegen een worm. Eentje met hersens en een ruggengraat. De enige gewervelde worm.
Tuurlijk wordt er op gemodereerd.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:13 schreef kree het volgende:
[..]
ik vind dts wel leuk. maar er wordt op gemodereerd en weert ik veel. uiteindelijk is t vast groepje users wat post en denk over het algeen is het wel gezellig.
En er posten ook mods mee als users.![]()
quote:
ja wat eigenlijk dus niet erg is, maar soms is dan beetje het officiële verstoord met wat halen ze weg of niet. en denk persoonlijk doen mods dat en niet volgens policy. daar kan ik het wel mee oneens zijn soms.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:14 schreef maily het volgende:
[..]
Tuurlijk wordt er op gemodereerd.
En er posten ook mods mee als users.Do what you love, love what you do!![]()
Dat weten we.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:15 schreef kree het volgende:
[..]
ja wat eigenlijk dus niet erg is, maar soms is dan beetje het officiële verstoord met wat halen ze weg of niet. en denk persoonlijk doen mods dat en niet volgens policy. daar kan ik het wel mee oneens zijn soms.![]()
![]()
Somsquote:Op maandag 23 juni 2025 13:15 schreef kree het volgende:
[..]
ja wat eigenlijk dus niet erg is, maar soms is dan beetje het officiële verstoord met wat halen ze weg of niet. en denk persoonlijk doen mods dat en niet volgens policy. daar kan ik het wel mee oneens zijn soms.
klopt. tis ook maar dat ik meelees en post dus krijg niet altijd hele verhalen meequote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik scrol soms ook door omdat ik de verhalen niet weten wil
Voor sappige verhalen had je naar Tilburg moeten komen.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:18 schreef kree het volgende:
[..]
klopt. tis ook maar dat ik meelees en post dus krijg niet altijd hele verhalen meeProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik ben 2 dagen Graspop geweest dus. Donderdag en zaterdag. Mooi Iron Maiden mee gepikt dus jaquote:Op maandag 23 juni 2025 13:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oeh jij hebt Iron Maiden gezien, jaloers!
Ik vond gister dagje Pinkpop wel prima, was voor het eerst dat ik een dag van een festival ging ipv het hele festival. Viel me niet tegen. Tja misschien worden we toch een jaartje ouder
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Je of Bolkquote:Op maandag 23 juni 2025 13:19 schreef gebrokenglas het volgende:
En sommige posten alleen maar
[ afbeelding ]
In de hoop dat dat punten oplevert
Dat was te ver weg.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Voor sappige verhalen had je naar Tilburg moeten komen.How can I make this topic about me?![]()
Top TTDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Bölk
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Heb nog wel wat verhalen voor je die je waarschijnlijk ook niet weten wilquote:Op maandag 23 juni 2025 13:19 schreef Dotteke het volgende:
Ik scrol soms ook door omdat ik de verhalen niet weten wil![]()
![]()
is het weer blue mondayquote:Op maandag 23 juni 2025 13:15 schreef kree het volgende:
[..]
ja wat eigenlijk dus niet erg is, maar soms is dan beetje het officiële verstoord met wat halen ze weg of niet. en denk persoonlijk doen mods dat en niet volgens policy. daar kan ik het wel mee oneens zijn soms.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
oehhquote:Op maandag 23 juni 2025 13:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb nog wel wat verhalen voor je die je waarschijnlijk ook niet weten wil
ik heb nog even voor ik weg moet
vertel
YazooDon't follow me. I am lost too
Dat het maandag is en hij blauwe ballen heeft betekent niet dat het Blue Monday is!quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
na ff geklaag van mij. en moest er ff uit.quote:
maar voel je vrij om een ander onderwerp over te hebben?Do what you love, love what you do!![]()
Wauw, mooi Grrrrrrquote:Op maandag 23 juni 2025 13:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben 2 dagen Graspop geweest dus. Donderdag en zaterdag. Mooi Iron Maiden mee gepikt dus jaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wast maar waarquote:Maandag altijd roostervrij maar morgen weer werken.
die blauwe ballen zijn volgens mij dagelijks een probleemquote:Op maandag 23 juni 2025 13:22 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat het maandag is en hij blauwe ballen heeft betekent niet dat het Blue Monday is!
maar zijn aversie tegen blauw op FOK is ietwat opvallendThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jij was daar toch ook bij die DTS Meet?quote:
Maar of alle verhalen van daar nu zo sappig waren vraag ik mij af
Die ik gehoord heb waren in ieder geval niet sappig
ow maar das ook lekker tochquote:Op maandag 23 juni 2025 13:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wast maar waarMaandag altijd roostervrij maar morgen weer werken.
3 dagen vrij
4 dagen werkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je weet. Dingen met folie, bondage, tape etc. Eigenlijk alles wat hier niet neergezet kan wordenquote:Op maandag 23 juni 2025 13:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
oehh
ik heb nog even voor ik weg moet
vertel![]()
![]()
Dat kan ik pas beoordelen als ik ze leesquote:Op maandag 23 juni 2025 13:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb nog wel wat verhalen voor je die je waarschijnlijk ook niet weten wilWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tis jammer dat mensen er soms mee aan de haal gaanquote:Op maandag 23 juni 2025 13:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Je weet. Dingen met folie, bondage, tape etc. Eigenlijk alles wat hier niet neergezet kan worden
Kree heeft ODD.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
die blauwe ballen zijn volgens mij dagelijks een probleem
maar zijn aversie tegen blauw op FOK is ietwat opvallendProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zie post boven jequote:Op maandag 23 juni 2025 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ik pas beoordelen als ik ze lees![]()
![]()
vertel maar? ik ben wel benieuwd ?quote:Op maandag 23 juni 2025 13:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb nog wel wat verhalen voor je die je waarschijnlijk ook niet weten wilDo what you love, love what you do!![]()
Bolkquote:Op maandag 23 juni 2025 13:22 schreef kree het volgende:
[..]
na ff geklaag van mij. en moest er ff uit.
maar voel je vrij om een ander onderwerp over te hebben?![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juni 2025 13:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis jammer dat mensen er soms mee aan de haal gaan
![]()
![]()
O een enkele keer is niet erg toch om het te lezen. Je verteld af en toe ietsquote:
Maar als het dag in dag uit zou zijn zou ik wel gaan scollenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
lol wat heb ik?quote:Op maandag 23 juni 2025 13:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oppositioneel-opstandige gedragsstoornisDo what you love, love what you do!![]()
Gewoon af en toe wat zeur momentenquote:of te wel je bent af en toe een drammert eerste klas Kree
M.olkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja dat is waar, maar al met al maakte het soms nog wel mooie discussie denk ook.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon af en toe wat zeur momentenof te wel je bent af en toe een drammert eerste klas Kree
Klopt. Alleen nu is niet het goede moment. Kan hele verhalen neer gaan zetten als het moet (in spoiler uiteraard) maar moet over een paar minuten weer verder met cursus.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O een enkele keer is niet erg toch om het te lezen. Je verteld af en toe iets
Maar als het dag in dag uit zou zijn zou ik wel gaan scollen![]()
Ach wat zal ik er van zeggenquote:Op maandag 23 juni 2025 13:28 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat is waar, maar al met al maakte het soms nog wel mooie discussie denk ook.
Nee, het zijn geen discussie's. Een discussie is interactie.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:28 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat is waar, maar al met al maakte het soms nog wel mooie discussie denk ook.
Jij stelt een vraag, er wordt op geantwoord, en dan stel je weer dezelfde vraag (in andere bewoording), zonder te reageren op de al gegeven antwoorden. Wat natuurlijk ook weer dezelfde reacties van de anderen oplevert (omdat je dezelfde vraag stelt).
En zo gaat het maar door.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op maandag 23 juni 2025 13:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, het zijn geen discussie's. Een discussie is interactie.
Jij stelt een vraag, er wordt op geantwoord, en dan stel je weer dezelfde vraag (in andere bewoording), zonder te reageren op de al gegeven antwoorden. En zo gaat het maar door.
niks denk want jij bent wel schatje hier, dus je hoeft er niks over te zeggen.quote:
Ik hier het schatje? Denk dat je je lelijk vergistquote:Op maandag 23 juni 2025 13:31 schreef kree het volgende:
[..]
niks denk want jij bent wel schatje hier, dus je hoeft er niks over te zeggen.
nee hoor vond jou altijd leuk en denk ook niet op persoon ga jij af, maar meer gewoon de lieve vrede houden.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hier het schatje? Denk dat je je lelijk vergist
daarom vind ik je een schatje.Do what you love, love what you do!![]()
O jij vindt mij een schatje. Ja dat weet ik, ik kan ook alles tegen je zeggen.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:32 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor vond jou altijd leuk en denk ook niet op persoon ga jij af, maar meer gewoon de lieve vrede houden.
daarom vind ik je een schatje.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tis compliment he. en ja verder denk ik ook dat wij iig nooit zo snel ruzie krijgen.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jij vindt mij een schatje. Ja dat weet ik, ik kan ook alles tegen je zeggen.Do what you love, love what you do!![]()
Snapte ik, dank je welquote:Op maandag 23 juni 2025 13:34 schreef kree het volgende:
[..]
tis compliment he. en ja verder denk ik ook dat wij iig nooit zo snel ruzie krijgen.
quote:Op maandag 23 juni 2025 13:35 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
heb meerdere soorten
dus je kunt kiezen
Als jij die aandoet naar een volgende meetquote:
kom ik naar de meetThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Tijd om een meet te organiseren.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als jij die aandoet naar een volgende meet
kom ik naar de meetProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
uhuquote:
daar heb je helemaal geen zin in
om mij te ontmoeten![]()
Oooh ik dacht dat je gewoon het hele weekend was en op de camping sliepquote:Op maandag 23 juni 2025 13:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben 2 dagen Graspop geweest dus. Donderdag en zaterdag. Mooi Iron Maiden mee gepikt dus ja
Maar leuk!
Dit is vragen naar de bekende weg natuurlijkquote:Op maandag 23 juni 2025 13:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
uhu
daar heb je helemaal geen zin in
om mij te ontmoeten![]()
Ik zie dat Meelie al geantwoord heeftquote:Op maandag 23 juni 2025 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat voor werk je doet Amy?iets semi technisch in de gezondheidszorg
Denk dat je blij moet zijn dat je het weekend niet in een tentje hoefde te slapenquote:Op maandag 23 juni 2025 13:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh ik dacht dat je gewoon het hele weekend was en op de camping sliep
Maar leuk!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dank je Amyquote:Op maandag 23 juni 2025 13:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zie dat Meelie al geantwoord heeftiets semi technisch in de gezondheidszorg
Hai!quote:
Maar jij doet je best om je dadbod te laten verdwijnen
Maar Amy, wat zeg je nu?quote:Op maandag 23 juni 2025 13:54 schreef MizzezAmy het volgende:
https://www.manify.nl/lifestyle/dad-bod-boven-een-sixpack/
Neukteugels![]()
* Fogel last al zijn afspraken met de PT afquote:Op maandag 23 juni 2025 13:54 schreef MizzezAmy het volgende:
https://www.manify.nl/lifestyle/dad-bod-boven-een-sixpack/
Neukteugels
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja ik niet, staat in het artikel.quote:
Ik noem het gewoon liefkozend lovehandels
daar merk ik zelf anders niks vanquote:Op maandag 23 juni 2025 13:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hai!
Maar jij doet je best om je dadbod te laten verdwijnenReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
quote:Op maandag 23 juni 2025 13:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel last al zijn afspraken met de PT af![]()
Beter niet, gezondheid is ook belangrijk.
Maar is het belangrijker dan seks?
seks is een goede calorie verbranderquote:Op maandag 23 juni 2025 14:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Beter niet, gezondheid is ook belangrijk.
Maar is het belangrijker dan seks?
Misschien dat een weekend bier drinken niet mee helpt?quote:
Ah vandaar dat ik viesdik benquote:Op maandag 23 juni 2025 14:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
seks is een goede calorie verbrander![]()
quote:Op maandag 23 juni 2025 13:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik niet, staat in het artikel.
Ik noem het gewoon liefkozend lovehandels![]()
![]()
Denk dat ik dan op zoek moet naar een speciaal soort PTquote:
* MizzezAmy vraagt zich af wat @Fogel met zn PT doet
Hele dag vastgewrapt zonder eten zekerquote:
Paar uurtjes per dag is genoeg, en dat aantal keer herhalenquote:Op maandag 23 juni 2025 14:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hele dag vastgewrapt zonder eten zeker![]()
![]()
HahaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Jij wil alle vrouwen wel graag wikkelen geloof ikquote:Op maandag 23 juni 2025 14:12 schreef bondage het volgende:
En ja, ik wil je graag keer wikkelen want lijkt me erg leuk @:MizzezAmy
jawel maar ik kan ook niet altijd blijven praten.quote:
gehehe mooi trouwens vliegveld valkenburg weer open voor helikopter.Do what you love, love what you do!![]()
Valt wel mee. Doe dit soort dingen echt niet zomeer met iedereen, moet wel een klik zijn en ik moet zeker weten dat degene er zelf volledig achter staat en graag wil.quote:Op maandag 23 juni 2025 14:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij wil alle vrouwen wel graag wikkelen geloof ik![]()
En dan wel met bijdrage voor de dure hobbyquote:Op maandag 23 juni 2025 14:12 schreef bondage het volgende:
En ja, ik wil je graag keer wikkelen want lijkt me erg leuk @:MizzezAmy![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Niets voor jouquote:Op maandag 23 juni 2025 14:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En dan wel met bijdrage voor de dure hobby![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-06-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Lovely / 1303 / +18 / +9 / 3181 / 3800
2. loveislikeakiss / 887 / +23 / +0 / 2560 / 3077
3. gebrokenglas / 805 / +133 / +18 / 2603 / 3057
4. RedShoe / 767 / +6 / +3 / 3053 / 3390
5. StevenHyde / 638 / +21 / +1 / 508 / 631
6. Fogel / 634 / +0 / +2 / 434 / 555
7. mario390 / 606 / +10 / +44 / 1241 / 1639
8. devzero / 319 / +39 / +5 / 684 / 855
9. greysbones / 312 / +15 / +37 / 1618 / 1770
10. maily / 267 / +28 / +1 / 1177 / 1350
11. hemarookworst / 265 / +15 / +5 / 593 / 787
12. Pinnenmutske / 232 / +35 / +8 / 490 / 645
13. drakin / 224 / +12 / +0 / 817 / 927
14. aeque / 209 / +0 / +0 / 850 / 1041
15. Dr.Mikey / 175 / +28 / +19 / 153 / 226
16. ieniminimuis / 171 / +0 / +0 / 529 / 623
17. marc0871 / 171 / +23 / +0 / 424 / 534
18. Bally-b / 166 / +1 / +0 / 333 / 381
19. Shii / 163 / +11 / +0 / 353 / 463
20. JellyBelly. / 161 / +0 / +0 / 390 / 490SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Eerste keer is gratisquote:Op maandag 23 juni 2025 14:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En dan wel met bijdrage voor de dure hobby![]()
![]()
![]()
Iets met niet kunnen bewegen toch?quote:Op maandag 23 juni 2025 14:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me helemaal niet fijn![]()
nee ik kijk en komödiequote:Op maandag 23 juni 2025 14:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Habe sie nog leuke linkjes naar blote frauen?![]()
Wat vind je van deze:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op maandag 23 juni 2025 14:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat vind je van deze:dat is geen filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou dat zou voor de verandering eens een obscure kink zijn waar ik nog niet eerder van gehoord heb.quote:Op maandag 23 juni 2025 14:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, die heb ik. Alleen niet om subjes in te wikkelen🐙![]()
Zijn vast kinks waar eten centraal staatquote:Op maandag 23 juni 2025 14:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou dat zou voor de verandering eens een obscure kink zijn waar ik nog niet eerder van gehoord heb.![]()
![]()
Juist wel. Dat koelt net zo lekker af als buiten.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat je blij moet zijn dat je het weekend niet in een tentje hoefde te slapen![]()
![]()
Ik ben niet echt bang voor de tandarts,maar toch altijd wel bang dat ik een gaatje hebquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Korter!quote:Op maandag 23 juni 2025 14:51 schreef maily het volgende:
[..]
Deze gezien? Meneer Mand![]()
https://www.ad.nl/show/ma(...)1-000-euro~a6c88c75/🐙![]()
Ik ook maar in de 41 jaar dat ik leef nog nooit een gaatje gehadquote:Op maandag 23 juni 2025 14:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ben niet echt bang voor de tandarts,maar toch altijd wel bang dat ik een gaatje heb![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juni 2025 14:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
30 kilo rijst en vier vierkante meter nori later...![]()
![]()
* ieniminimuis streept regel door op haar kink lijstjeTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Welke?quote:Op maandag 23 juni 2025 14:57 schreef ieniminimuis het volgende:
* ieniminimuis streept regel door op haar kink lijstje![]()
Wowquote:Op maandag 23 juni 2025 14:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ook maar in de 41 jaar dat ik leef nog nooit een gaatje gehad![]()
Ik wel helaas. Vroeger niet altijd goed gepoetst
Geen ieniminisushi?quote:Op maandag 23 juni 2025 14:57 schreef ieniminimuis het volgende:
* ieniminimuis streept regel door op haar kink lijstje🐙![]()
Wat wel betekend dat ik er geen ervaring mee heb en het nog wat gaat worden als ik er wel een keer aan moet geloven...quote:Op maandag 23 juni 2025 14:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wow![]()
Ik wel helaas. Vroeger niet altijd goed gepoetst![]()
quote:Op maandag 23 juni 2025 14:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
30 kilo rijst en vier vierkante meter nori later...
Kleine gaatjes meestal zonder verdoving en grote gaatjes metquote:Op maandag 23 juni 2025 15:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Wat wel betekend dat ik er geen ervaring mee heb en het nog wat gaat worden als ik er wel een keer aan moet geloven...
Ik vind die prikken niet altijd fijn![]()
Prikken wel ervaring mee gezien ik 2x naar de kaakchirurg ben geweest voor het verwijderen van verstandskiezen. Had toen ontsteking dus echt geen pretje...quote:Op maandag 23 juni 2025 15:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kleine gaatjes meestal zonder verdoving en grote gaatjes met
Ik vind die prikken niet altijd fijn![]()
![]()
Iets met eten ofzo, denk ik...quote:Op maandag 23 juni 2025 15:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ik ben nu ook wel nieuwsgierig moet ik bekennen.![]()
Gaatjes zijn tegenwoordig geen ramp. Verdoving erin en de tandarts fixt het in 10 minuten. Pijn heb je nauwelijks.How can I make this topic about me?![]()
Liever even pijn door het vullen van een gaatje dan kiespijn krijgen vrijdagavond 19 uur en dat je pas maandag de tandarts kunt bellen voor het maken van een afspraak.How can I make this topic about me?![]()
Ze laat me flink zweten.quote:Op maandag 23 juni 2025 14:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Denk dat ik dan op zoek moet naar een speciaal soort PT
* MizzezAmy vraagt zich af wat @:Fogel met zn PT doet
bolkjeI'm surrounded by morons!
![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
Verdoving voor een gaatje?quote:Op maandag 23 juni 2025 15:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Gaatjes zijn tegenwoordig geen ramp. Verdoving erin en de tandarts fixt het in 10 minuten. Pijn heb je nauwelijks.Don't follow me. I am lost too
Omo jezelfDon't follow me. I am lost too
Leiderpersoon "we hebben een strategie nodig voor X"... OK, dat kan, wanneer wil je die? "gister".
Zo werkt dat niet he
Jawel hoor. Alsnog zo snel mogelijk opstellen en regelen.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:31 schreef Fogel het volgende:
Leiderpersoon "we hebben een strategie nodig voor X"... OK, dat kan, wanneer wil je die? "gister".
Zo werkt dat niet he
How can I make this topic about me?![]()
Okquote:Don't follow me. I am lost too
How about no.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel hoor. Alsnog zo snel mogelijk opstellen en regelen.
Hij krijgt een kladje voordat ik op vakantie ga. Tis goed.
A kijk, kom net op tijd binnen, er staat koffie klaarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, maar nu ga ik even weg, dus ja je moet het even met dit ene bakkie doen.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A kijk, kom net op tijd binnen, er staat koffie klaarHow can I make this topic about me?![]()
![]()
![]()
![]()
Waait lekker door.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dat is zeker geen pretje neequote:Op maandag 23 juni 2025 15:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Prikken wel ervaring mee gezien ik 2x naar de kaakchirurg ben geweest voor het verwijderen van verstandskiezen. Had toen ontsteking dus echt geen pretje...
![]()
Ja dat kan niet GG. Je hebt het niet aangevraagd of je weg mochtquote:Op maandag 23 juni 2025 15:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, maar nu ga ik even weg, dus ja je moet het even met dit ene bakkie doen.
OlaDon't follow me. I am lost too
Mooie tijd om naar huis te gaan
Die man kan hem niet meer zienquote:
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 juni 2025 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat kan niet GG. Je hebt het niet aangevraagd of je weg mocht
How can I make this topic about me?![]()
Hey Mikey ja dat is lekker, althans het was lekker het ging hier te hard waaien om de boel tegen elkaar open te kunnen hebbenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
Gelijk heb je, morgen weer een dagquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Sportieve Lovely
![]()
![]()
![]()
Zou hem gewoon backdaten naar gister als je hem na je vakantie overhandigt.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:31 schreef Fogel het volgende:
Zo werkt dat niet he🐙![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O laDon't follow me. I am lost too
Giga gratis wekenDon't follow me. I am lost too
Hey Vinoquote:
![]()
Ik gooi even iets in je DM kijk eens als je die er inzetquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Zon
Komt eraanquote:Don't follow me. I am lost too
![]()
![]()
Wil iemand anders nog een dm?Don't follow me. I am lost too
quote:
Yesquote:![]()
Maar maily had het gepost alleen werkte de link niet goed"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Popi jopieDon't follow me. I am lost too
Ahaquote:Op maandag 23 juni 2025 16:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes![]()
Maar maily had het gepost alleen werkte de link niet goed
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Wrappen in volkoren wraps natuurlijkquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Yogo yogoDon't follow me. I am lost too
Hoi muis..quote:Op maandag 23 juni 2025 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wrappen in volkoren wraps natuurlijkDon't follow me. I am lost too
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja goedDon't follow me. I am lost too
It gaat zijn gangetjeDon't follow me. I am lost too
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie ik zieDon't follow me. I am lost too
Hier is alles goed en bij jou?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat jij niet ziet.Don't follow me. I am lost too
En de kleur is blauw..Don't follow me. I am lost too
NeinDon't follow me. I am lost too
Bijna vol..Don't follow me. I am lost too
Deja vuquote:Don't follow me. I am lost too
Ja zeker, iedere dagquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: