SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Geen idee, iets van 40 something km Maar morgen is het niet heetquote:Op maandag 23 juni 2025 12:08 schreef gianni61 het volgende: [..] hoeveel stapjes per koekje zijn dat?
quote:Op maandag 23 juni 2025 12:12 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
hier ging het bijna mis hoor
bedoel dat easyjet boven het world forum vliegt, niet dat die twee tegen elkaar aan zouden vliegen. Dat verwacht ik niet zo snel, maar wie weet. Het zal niet de eerste keer zijnquote:
quote:Op maandag 23 juni 2025 12:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor je. Straks denken ze dat die penisfiguur in je gazon is bedoeld als belediging naar Trump en komen ze je oppakken.
moeten ze het dan inhalen of hoezo?quote:Op maandag 23 juni 2025 12:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De vliegbasis ligt bijna praktisch tegen mijn wijk aan![]()
Als ze niet op schema zijn met opstijgen merk je het gelijk.
t.o.v. van dit weekend is het wel beter jaquote:Op maandag 23 juni 2025 12:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Geen idee, iets van 40 something km Maar morgen is het niet heet
never mind....quote:
Ongekend!quote:Op maandag 23 juni 2025 12:14 schreef Recce het volgende:
@:ama er vlogen net twee Amerikaanse legerhelikopters over Emmen!
Kunnen ze kabouter buttplug nog even uitlenen aan den Haag?quote:Op maandag 23 juni 2025 12:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bedoel dat easyjet boven het world forum vliegt, niet dat die twee tegen elkaar aan zouden vliegen. Dat verwacht ik niet zo snel, maar wie weet. Het zal niet de eerste keer zijn
[..]![]()
![]()
wel weer een goed verhaal om te vertellen
[..]
moeten ze het dan inhalen of hoezo?
quote:Op maandag 23 juni 2025 12:14 schreef Recce het volgende:
@:ama er vlogen net twee Amerikaanse legerhelikopters over Emmen!
gelukkig was ik niet de enige die je verkeerd begreepquote:Op maandag 23 juni 2025 12:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bedoel dat easyjet boven het world forum vliegt, niet dat die twee tegen elkaar aan zouden vliegen. Dat verwacht ik niet zo snel, maar wie weet. Het zal niet de eerste keer zijn
quote:Op maandag 23 juni 2025 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]Er zit wel een hoogteverschilletje in van een paar kilometer.
die willen wij nietquote:Op maandag 23 juni 2025 12:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kunnen ze kabouter buttplug nog even uitlenen aan den Haag?
quote:Op maandag 23 juni 2025 12:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig was ik niet de enige die je verkeerd begreep
[..]
Wat een mal ding ook eigenlijk.quote:
holyshitquote:
Wel kleine wieltjes voor de openbare weg ja.quote:
kunnen we niet proberen om deze aan die oranje clown aan te bieden?quote:Op maandag 23 juni 2025 12:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die zijn vet. Ze storten wel aan de lopende band neer.
[ afbeelding ]
echt? waaromquote:Op maandag 23 juni 2025 12:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die zijn vet. Ze storten wel aan de lopende band neer.
[ afbeelding ]
nee, ik vind het niet meer nodigquote:Op maandag 23 juni 2025 12:17 schreef DeZwabber het volgende:
@:Crack_ heb je nog gebeld voor het prikken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |