Kom eens met bewijzen ipv ‘het is aannemelijk’.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is aannemelijk dat Amerikanen zich momenteel juist een stuk veiliger voelen met een regering die illegale migratie keihard aanpakt en waardering heeft voor de politie. De vorige regering hield er min of meer een open grenzen beleid op na en had binnen de partij nogal wat voorstanders van een 'defund the police' beleid. Daar wordt een land niet veiliger van.
Ja, tenzij je een kleurtje hebt. Voor je het weet pakken de facisten van ICE je dan om niks op.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:25 schreef HowardRoark het volgende:
Het is aannemelijk dat Amerikanen zich momenteel juist een stuk veiliger voelen
Perceptie en werkelijkheid zijn twee verschillende dingen.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is aannemelijk dat Amerikanen zich momenteel juist een stuk veiliger voelen met een regering die illegale migratie keihard aanpakt en waardering heeft voor de politie. De vorige regering hield er min of meer een open grenzen beleid op na en had binnen de partij nogal wat voorstanders van een 'defund the police' beleid. Daar wordt een land niet veiliger van.
Denk je? Als er nog iets gaat gebeuren komt ie niet hoor.quote:
Mensen worden niet opgepakt op basis van huidskleur maar op basis van verblijfsstatus.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, tenzij je een kleurtje hebt. Voor je het weet pakken de facisten van ICE je dan om niks op.
Ik denk dat jullie allebei een beetje gelijk hebben. Amerikanen met een blanke huidskleur zullen zich prettiger en veiliger voelen en Amerikanen met een donkere huidskleur dan weer iets minder.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Kom eens met bewijzen ipv ‘het is aannemelijk’.
Als je zag hoeveel mensen de straat opgingen tijden de verjaardag van Trump om te demonstreren tegen zijn regering betwijfel ik dat toch.
Ik wist niet eens dat dat ding bestond.quote:
Bommetje op de Raad van Experts dan maar.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:21 schreef MissButterflyy het volgende:
Ze zijn niet van plan zomaar op te stappen:
[..]
Nu.nl
Ik ben er er rechtstreek bij betrokken, ik kan je er niet meer over vertellen anders moet ik je laten arresteren helaas.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Denk je? Als er nog iets gaat gebeuren komt ie niet hoor.
Of hij kan als smoes snel weggaan, net als met die top vorige week.
Hard gelachen.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mensen worden niet opgepakt op basis van huidskleur maar op basis van verblijfsstatus.
Hee collega.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben er er rechtstreek bij betrokken, ik kan je er niet meer over vertellen anders moet ik je laten arresteren helaas.
Raad van Hoeders.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:31 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Bommetje op de Raad van Experts dan maar.
Ja dit is waar maar ja mensen zonder verblijfsstatus hebben nu eenmaal vaak die kleur, toevallig? Nee dat niet, de andere kleur is gewoon goed in staten opbouwen waar het erg goed vertoeven en leven is.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mensen worden niet opgepakt op basis van huidskleur maar op basis van verblijfsstatus.
De 40 Svetlana's staan klaar, ik herhaal. de 40 ongescreende Svetlana's liggen klaar.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:33 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hee collega.
Is de oranje arend al gevoerd? Ik herhaal, is de oranje arend al gevoerd?
Strength 3, strength 3, i repeat strength 3.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:33 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hee collega.
Is de oranje arend al gevoerd? Ik herhaal, is de oranje arend al gevoerd?
Ow serieus? Ik kende alleen die andere, thx.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:38 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
De Raad van Experts stelt een opvolger aan.
Ach weet je, laat beide raden maar een raketje koppen.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:38 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
De Raad van Experts stelt een opvolger aan.
Het systeem is in feite nog best ingewikkeld, daarom is het voor een dictatuur nog vrij stabiel en adaptief.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ow serieus? Ik kende alleen die andere, thx.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |