Had ik ook niet verwacht eerlijk gezegd net als Wanda en Jasperquote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:50 schreef KinKiJan het volgende:
Had nooit verwacht dat Martin en Mexx uit EJVJL lang bij elkaar zouden blijven na hun loodstijd.
Maar er is inmiddels gewoon al een 2e kleine op komst![]()
[ afbeelding ]
Ja die Wanda hobbelt nog steeds mee met de sport van Jasper, of het nou Heerenveen of Skújuüülefjål is maakt ook niet meer uit.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ik ook niet verwacht eerlijk gezegd net als Wanda en Jasper
Had nooit verwacht dat die twee zolang zouden samen blijven jij wel?quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja die Wanda hobbelt nog steeds mee met de sport van Jasper, of het nou Heerenveen of Skújuüülefjål is maakt ook niet meer uit.
Neuh, maar gaf ze wel meer kans dan Mexx en Martinquote:Op vrijdag 5 september 2025 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had nooit verwacht dat die twee zolang zouden samen blijven jij wel?
Ik vrees dat het jeugdsentiment verpest wordt als ik kijk...quote:Op zaterdag 6 september 2025 08:54 schreef Dotteke het volgende:
Voor de liefhebbers F&S / [Videoland]Kees Flodder. Nieuwe generatie, zelfde chaos
quote:Op zaterdag 6 september 2025 08:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vrees dat het jeugdsentiment verpest wordt als ik kijk...
Er is genoeg anders te kijken het ene na het andere komt er aan.quote:Op zaterdag 6 september 2025 08:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vrees dat het jeugdsentiment verpest wordt als ik kijk...
Daarom, als kind vond ik het geweldig. Denk dat ik het nu niet meer leuk zou vindenquote:Op zaterdag 6 september 2025 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Er is genoeg anders te kijken het ene na het andere komt er aan.
Is vaak met series van vroeger, als er een vervolg op komt is het niet meer zo leuk.quote:Op zaterdag 6 september 2025 10:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daarom, als kind vond ik het geweldig. Denk dat ik het nu niet meer leuk zou vinden
Datquote:Op zaterdag 6 september 2025 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is vaak met series van vroeger, als er een vervolg op komt is het niet meer zo leuk.
Het was toch voor alle leeftijden.quote:Op zaterdag 6 september 2025 11:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat
En ik ben geen kind meer
Mijn humor heeft zich hopelijk in de loop der jaren zich ontwikkeld
Ik houd het bij de goede herinneringenquote:Op zaterdag 6 september 2025 11:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het was toch voor alle leeftijden.
Afwachten dus.
Sjakie (Lou Landré) is nu 85 (Wikipedia)
Maar je gaat het vast bekijken.quote:Op zaterdag 6 september 2025 11:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik houd het bij de goede herinneringen
Denk dat ik het nu veel te flauw zou vinden
Misschien plaats ik ook wel niets meerquote:Op zondag 7 september 2025 09:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, álles is ook wel erg veel.. alles wat samenwoond in een tv studio moet blijven?
Ik zie het probleem al, er is gewoon veel teveel RLSquote:Op zondag 7 september 2025 09:52 schreef Dotteke het volgende:
Doe het even hier 5th anders is het zo offtopic
[..]
Misschien plaats ik ook wel niets meer![]()
Heb gisteren ook wel wat in films en serie geplaatst.
Er zijn drie topics tv, maar ook nog eens films en series, en dan de RLS we kunnen er ook Reallive spel/streams/soaps van maken.
Maar als men steeds moeilijk gaat doen waar iets staat dan ga ik alle moeite niet meer doen van het plaatsen van een nieuw iets. Ben daar best even mee bezig.
te veel spelletjes in een soap waar mensen samen wonenquote:Op zondag 7 september 2025 09:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie het probleem al, er is gewoon veel teveel RLS
Als ik die lijst in rls&stream afloop ...komt geen eind aan, wat niet levensvatbaar is zakt gelukkig snel uit beeldquote:Op zondag 7 september 2025 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
te veel spelletjes in een soap waar mensen samen wonen
Nee die niet las ik toevallig vanmorgen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 11:05 schreef spapaars het volgende:
Probeer het eens. Floddertjes zijn nu jaren ouder.
Benieuwd hoe het nu eruit zal zien.
Keert Stevan de Walle (Wat een naam) terug?
Dotteke in F&S / Flodders keren in spin-off terugquote:Op zaterdag 6 september 2025 11:05 schreef spapaars het volgende:
Probeer het eens. Floddertjes zijn nu jaren ouder.
Benieuwd hoe het nu eruit zal zien.
Keert Stevan de Walle (Wat een naam) terug?
Ja er is teveel, ik kijk ook niet alles hoor. Dat van Linda kijk ik ook niet ik mag haar niet zo. ALs ik haar in de aankondigingen voor bij zie komen is dat al linda genoeg voor mijquote:Op zondag 7 september 2025 10:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als ik die lijst in rls&stream afloop ...komt geen eind aan, wat niet levensvatbaar is zakt gelukkig snel uit beeld
Hey Enginequote:Op zondag 7 september 2025 10:04 schreef engine het volgende:
[..]
Nee die niet las ik toevallig vanmorgen.
Verder vind ik het ook wel leuk. Ik ga zeker kijken.
Haar spelletjesshow is regelrechte Linda zelfverheerlijking ,, die sukkels urenlang naar Gooise vrouwen laten kijken is gewoon beschamendquote:Op zondag 7 september 2025 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er is teveel, ik kijk ook niet alles hoor. Dat van Linda kijk ik ook niet ik mag haar niet zo. ALs ik haar in de aankondigingen voor bij zie komen is dat al linda genoeg voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |