Hahaha jaquote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik word er altijd geïrriteerd van, die krijsvrouwen en zeker die ja hoe zeg ik dat nu netjes.............. beter zeg ik het maar niet
Ja en zo overdreven allemaal.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha ja
Vrij ordinair gegil vaak...
Ja van veel mensen vraag ik me ook af waarom ze "bekend" zijn...quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en zo overdreven allemaal.
Het zijn ook vaak allemaal het zelfde soort typetjes
Onder de jeugd waarschijnlijk. Ik heb niets met al die influenzersquote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja van veel mensen vraag ik me ook af waarom ze "bekend" zijn...
Ik volg er wel een paar. Alleen zeg dat ik 5% van de deelnemers maximaal herkenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onder de jeugd waarschijnlijk. Ik heb niets met al die influenzers
Na een paar van die programma's te kijken ga je ze van zelf wel herkennen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik volg er wel een paar. Alleen zeg dat ik 5% van de deelnemers maximaal herken
Ja de meesten zijn denk ik bekend van spelletjes spelenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Na een paar van die programma's te kijken ga je ze van zelf wel herkennen.
Ze zitten overal in
Ergens ook wel een mooi circulerend systeem. Beginnen bij zo'n 'normale mensen' Alleskunner, daarna via de kaartenbak door naar andere programma's (LLDL, Bondgenoten, Million Dollar -Middle of nowhere-, Marble Mania, Etc.) en dan gewoon weer terug naar het begin; De Alleskunner maar dan nu als VIPquote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Na een paar van die programma's te kijken ga je ze van zelf wel herkennen.
Ze zitten overal in
NOu ik ga niet alles meer kijken hoor. Begin er een beetje verzadigd door te raken. Je ziet ook vaak veel dezelfde gezichten in al die programma's terug keren.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ergens ook wel een mooi circulerend systeem. Beginnen bij zo'n 'normale mensen' Alleskunner, daarna via de kaartenbak door naar andere programma's (LLDL, Bondgenoten, Million Dollar -Middle of nowhere-, Marble Mania, Etc.) en dan gewoon weer terug naar het begin; De Alleskunner maar dan nu als VIP
Das waar. Ook veel dezelfde concepten steeds, maar met nieuwe gezichten. Bondgenoten ben ik deze cyclus voorlopig afgehaakt; meer spoelen dan daadwerkelijk kijken slaat nergens opquote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NOu ik ga niet alles meer kijken hoor. Begin er een beetje verzadigd door te raken. Je ziet ook vaak veel dezelfde gezichten in al die programma's terug keren.
BG blijf ik nog wel even volgen.
SPOILER: KiKa SpecialOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ik mis prachtig gemaakte series, alles is nu goedkoop gemaakte spelletjes of quizzen met bijna vergeten beroemdheden, en wat realiteiten.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NOu ik ga niet alles meer kijken hoor. Begin er een beetje verzadigd door te raken. Je ziet ook vaak veel dezelfde gezichten in al die programma's terug keren.
BG blijf ik nog wel even volgen.
Heb jij even geluk! Baantjer krijgt een reboot!quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik mis prachtig gemaakte series, alles is nu goedkoop gemaakte spelletjes of quizzen met bijna vergeten beroemdheden, en wat realiteiten.
Ik had het over prachtig gemaakte series, Baantjer is er niet 1 van.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb jij even geluk! Baantjer krijgt een reboot!
Ja echt jammer. Je bent haast verplicht om Videoland of Netflix te nemen. Oor een film of een seriequote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik mis prachtig gemaakte series, alles is nu goedkoop gemaakte spelletjes of quizzen met bijna vergeten beroemdheden, en wat realiteiten.
Haha, nee dat begreep ik. Maar je hebt wel gelijk, het is maar summier tegenwoordig.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik had het over prachtig gemaakte series, Baantjer is er niet 1 van.
Voor dat ben je afhankelijk van de publieke omroepen, maar die geven de laatste jaren weinig thuis.
Onherkenbare Martin overigens.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:50 schreef KinKiJan het volgende:
Had nooit verwacht dat Martin en Mexx uit EJVJL lang bij elkaar zouden blijven na hun loodstijd.
Maar er is inmiddels gewoon al een 2e kleine op komst![]()
[ afbeelding ]
Je bedoelt dat ie bovenkleding aan heeft?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Onherkenbare Martin overigens.
Hij heeft een nieuwe haartransplantatie laten doen..quote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ie bovenkleding aan heeft?
Heb een link van het filmpje waar de screen vandaan komt aan m'n post toegevoegd
Nu je het zegtquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij heeft een nieuwe haartransplantatie laten doen..
Hij is nu 35, maar vond 'm sowieso al best een oude kop hebben toen ie in de loods zat.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nu nog de rest, hij lijkt wel 15 jaar ouder.
Wie welquote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:50 schreef KinKiJan het volgende:
Had nooit verwacht dat Martin en Mexx uit EJVJL lang bij elkaar zouden blijven na hun loodstijd.
Maar er is inmiddels gewoon al een 2e kleine op komst![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |