StukTV heeft het een paar maanden geleden gedaan voor een youtube video.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:52 schreef spapaars het volgende:
Let's Play Ball: deelnemers
Danny en Maxim Froger en Mike Punt - Friesland.
Fajah Lourens, haar schoonzoon Ruben en vriendin Hamima - Friesland.
Donny Ronny, Sylvana IJsselmuiden en Stuntje (Martijn van Eijzeren) - Den Bosch.
Brace, Ammar Bozoglu en Dennis Foekens - Den Bosch.
Kan het gekker?
Met een reuze bal door NL, en Jan BG Versteegh = presentator.
Aantal z.g BN'ers uit de Allesweter zie je ook daar weer verschijnen.
[ afbeelding ]
Zal best voor geinige situaties zorgen, maar de deelnemers spreken me niet aan. Zo zijn die Frogers mij te gemaakt. Daar zou ik me te veel aan gaan storen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
StukTV heeft het een paar maanden geleden gedaan voor een youtube video.
Ik ga zaterdag wel kijken. Lijkt me leuk
Ik ben daar niet zo gevoelig voor. In mijn hoofd is het gewoon gezellige televisiequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zal best voor geinige situaties zorgen, maar de deelnemers spreken me niet aan. Zo zijn die Frogers mij te gemaakt. Daar zou ik me te veel aan gaan storen.
Beetje zoals met De Bondgenoten, het programma is wel ok, maar weet het nu wel. En ik stoor me inmiddels meer aan enkele deelnemers dan dat ik nog lol heb in het kijken van het geheel, dus dan kijk ik liever niet
Ik vind het met BN'ers zo geforceerd leuk doen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
StukTV heeft het een paar maanden geleden gedaan voor een youtube video.
Ik ga zaterdag wel kijken. Lijkt me leuk
Tja... ik ben niet zo kritischquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik vind het met BN'ers zo geforceerd leuk doen.
Voor de regie wel makkelijk om mee te werken een scene niet goed genoeg? Gewoon weer even overdoen.
Gelijk heb je, ieder z'n dingquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 15:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben daar niet zo gevoelig voor. In mijn hoofd is het gewoon gezellige televisie
Ik krijg alle persberichten en bijbehorende foto en verhalen binnenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:27 schreef KinKiJan het volgende:
14 September gaat ook Special Forces VIPS weer van start.
De deelnemers: Timor Steffens, Famke Louise, Cherry-Ann Person, Kosso (Albert Dervishaj), Jody Bernal, Fajah Lourens, Rachel John, Farja Farvardin, Dylan Hoogerwerf, Djarno Hofland, Matthijs Groenevelt.
Weet zelf niet of ik eraan ga beginnen. Meestal begin ik wel weer steeds aan een seizoen, maar zoek ik het na een paar afleveringen niet meer om te kijken.
Nog meer voorpretquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:27 schreef KinKiJan het volgende:
14 September gaat ook Special Forces VIPS weer van start.
De deelnemers: Timor Steffens, Famke Louise, Cherry-Ann Person, Kosso (Albert Dervishaj), Jody Bernal, Fajah Lourens, Rachel John, Farja Farvardin, Dylan Hoogerwerf, Djarno Hofland, Matthijs Groenevelt.
Weet zelf niet of ik eraan ga beginnen. Meestal begin ik wel weer steeds aan een seizoen, maar zoek ik het na een paar afleveringen niet meer om te kijken.
Zag na mijn post dat er in TV inderdaad ook een topic over het programma is. Weet ook niet waar soortgelijke programma's, zoals Kamp van Koningsbrugge en No Way Back normaal gesproken horen. De lijn is inderdaad dun haha!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik krijg alle persberichten en bijbehorende foto en verhalen binnen
Dan ben ik best een een tijdje druk om alles te down en te uploaden en dan vinden users weer dat het bij TV hoort
Ik vind het moeilijk te onderscheiden wat nu hier hoort of in TV
Ja is nog een topic uit 2021quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zag na mijn post dat er in TV inderdaad ook een topic over het programma is. Weet ook niet waar soortgelijke programma's, zoals Kamp van Koningsbrugge en No Way Back normaal gesproken horen. De lijn is inderdaad dun haha!
Haha! Maar wel extra vervelend als je er veel moeite in steekt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is nog een topic uit 2021![]()
Ja echt, er is ook nog een topic over films en series.
Maakte van de week ook een nieuw bericht over Expoditie Robbison, bleek ook in tv te horen.
Ja, daarom ga ik er ook wat minder moeite in stoppen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha! Maar wel extra vervelend als je er veel moeite in steekt.
Raar spel, 2-0 voor betekent helemaal niets (wat kleine aanwijzingen)quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Let's play ball... eigenlijk ouderwetse familie-televisie voor op de zaterdagavond
Ach, het was toch gewoon gezellig? Op zich met je eens, maar ik kan me er niet druk maken. Misschien hadden ze een voorsprong moeten hebben gekregen... maar soitquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Raar spel, 2-0 voor betekent helemaal niets (wat kleine aanwijzingen)
Met nul punten de finalespel winnen is gewoon de eindwinst.
Zal geen vaste kijker worden, daar is het format veel te mager voor.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach, het was toch gewoon gezellig? Op zich met je eens, maar ik kan me er niet druk maken. Misschien hadden ze een voorsprong moeten hebben gekregen... maar soit
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal geen vaste kijker worden, daar is het format veel te mager voor.
Ja dat dus, je hoeft helemaal je best niet te doen om eerder binnen te zijn, misschien alleen voor de luxe voor de nachtquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Raar spel, 2-0 voor betekent helemaal niets (wat kleine aanwijzingen)
Met nul punten de finalespel winnen is gewoon de eindwinst.
En dan moeten we wel geloven dat ze werkelijk in die tentjes overnachten.quote:Op zondag 17 augustus 2025 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat dus, je hoeft helemaal je best niet te doen om eerder binnen te zijn, misschien alleen voor de luxe voor de nacht
Ja in natte kleding en drijfnatte schoenenquote:Op zondag 17 augustus 2025 13:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dan moeten we wel geloven dat ze werkelijk in die tentjes overnachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |