Zijn gangetje, en met jou?quote:
Ga je nog een paar dagen weg?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zelfde eigenlijk
Zo even lekker de stad in en verder vakantie
Nee... houd niet zo van op vakantie gaan. Gewoon lekker thuis lummelen. Alleen geen verplichtingenquote:
Ik hou ook niet van op vakantie gaan hoor, blijf ook liever thuis heb ik alle gemakken om mij voort te bewegen en om dingen te doen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee... houd niet zo van op vakantie gaan. Gewoon lekker thuis lummelen. Alleen geen verplichtingen
Ga nog wel drie augustus met mijn bestie naar de Deventer Boekenmarkt. Wil misschien nog een keertje naar de IKEA wandelen, maar daar houdt het wel op
En jij dan?
Hetzelfde denk ik over vakantie. Boel stress tav plezierquote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van op vakantie gaan hoor, blijf ook liever thuis heb ik alle gemakken om mij voort te bewegen en om dingen te doen.
Ik woon daar redelijk dicht bij maar ben er n og nooit geweest. Wel langs gereden het is altijd knetterdruk.
Hier in Zutphen is er binnenkort ook een dacht ik
Met de scoot in die drukte is een hel. I kzie dan geen boeken maar alleen reten, konten in allerlei formaten en modellenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hetzelfde denk ik over vakantie. Boel stress tav plezier
Haha, ik vind het fantastisch. Ja, heel druk, maar dat weet je van te voren. Alleen snuffelen en scoren vind ik zo fijn !
Één boekenmarkt per jaar is voldoende voor mij
Dat snap ik!quote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met de scoot in die drukte is een hel. I kzie dan geen boeken maar alleen reten, konten in allerlei formaten en modellen
Ja en die zitten nog lager dan ikquote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat snap ik!
Ik vind die kinderen in kinderwagens ook altijd zo zielig... ouders plezier en zij reet-staren
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en die zitten nog lager dan ik
Weet je wat ik ook zo irrie vind.
ALs ik op het fietspad rijd en er komt in tegenovergestelde richting een vrouw aan fietsen met een jurk of een rok, vooral de korte? Je kijkt ze altijd in het kruis.
Dat gebeurd alleen als je op een drukke markt of zomermarkt loopt zit in ingeklemd als een sardientje in een blikjequote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:09 schreef spapaars het volgende:
Al die scootmobiels in de supermarkt, rijdend in het midden door de gangpaden zodat je geen doorgang hebt, en dan ook nog naar je reet staren
Terror Jaap wordt als mogelijke deelnemer genoemd. Benieuwd wanneer we er meer over horen en of streams van zullen komen.quote:In House of villains, het van oorsprong Amerikaanse tv-programma - bij ons te zien op streamingdienst Prime Video - gaan beruchte deelnemers uit eerdere realityseries met elkaar de strijd aan in een Big Brother-achtige villa. De kandidaten moeten fysiek en mentaal pittige opdrachten uitvoeren, stemmen elkaar weg en dingen uiteindelijk mee naar een geldprijs en de titel ‘Ultieme Superschurk’.
Dit klinkt ernstig vermakelijk en super slechtquote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:56 schreef KinKiJan het volgende:
‘Realityschurken’ strijden tegen elkaar in nieuwe serie op Videoland
[..]
Terror Jaap wordt als mogelijke deelnemer genoemd. Benieuwd wanneer we er meer over horen en of streams van zullen komen.
Haha yup!quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dit klinkt ernstig vermakelijk en super slecht
Benieuwd, een 17 jaar oudere Jaap.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:56 schreef KinKiJan het volgende:
‘Realityschurken’ strijden tegen elkaar in nieuwe serie op Videoland
[..]
Terror Jaap wordt als mogelijke deelnemer genoemd. Benieuwd wanneer we er meer over horen en of streams van zullen komen.
Sowieso wel benieuwd naar wie er allemaal aan mee gaan doen. Zie BB Ashley zich hier ook wel voor inschrijven. Denk dat ik dan oversla trouwensquote:Op woensdag 13 augustus 2025 23:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Benieuwd, een 17 jaar oudere Jaap.
Weer zo'n programma waar bijna vergeten BN'ers graag aan meewerken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:27 schreef KinKiJan het volgende:
14 September gaat ook Special Forces VIPS weer van start.
De deelnemers: Timor Steffens, Famke Louise, Cherry-Ann Person, Kosso (Albert Dervishaj), Jody Bernal, Fajah Lourens, Rachel John, Farja Farvardin, Dylan Hoogerwerf, Djarno Hofland, Matthijs Groenevelt.
Weet zelf niet of ik eraan ga beginnen. Meestal begin ik wel weer steeds aan een seizoen, maar zoek ik het na een paar afleveringen niet meer om te kijken.
Ook zoiets ja, zelfde namen ook. Waarschijnlijk zie je de meesten ook terug in Allesweter Vips. Zelfs in de zomertijd met al die herhalingen overal heb ik het nog niet gezocht dat te kijken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:52 schreef spapaars het volgende:
Let's Play Ball: deelnemers
Danny en Maxim Froger en Mike Punt - Friesland.
Fajah Lourens, haar schoonzoon Ruben en vriendin Hamima - Friesland.
Donny Ronny, Sylvana IJsselmuiden en Stuntje (Martijn van Eijzeren) - Den Bosch.
Brace, Ammar Bozoglu en Dennis Foekens - Den Bosch.
Kan het gekker?
Met een reuze bal door NL, en Jan BG Versteegh = presentator.
Aantal z.g BN'ers uit de Allesweter zie je ook daar weer verschijnen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook zoiets ja, zelfde namen ook. Waarschijnlijk zie je de meesten ook terug in Allesweter Vips. Zelfs in de zomertijd met al die herhalingen overal heb ik het nog niet gezocht dat te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |