Zat al rond te kijken er is nog nergens leven op FOK!quote:Op maandag 23 juni 2025 05:55 schreef Frummelie het volgende:
@:Dotteke WAKKER WORDEN... EFFE LEKKER ROEPTOETEREN..
[..]
Goedemorgen zonnestraaltje
Haha dat was ook de bedoeling...
Het is retestil hé...😉quote:Op maandag 23 juni 2025 05:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zat al rond te kijken er is nog nergens leven op FOK!
Ja, normaal kon je als je niet kon slapen altijd wel ergens babbelen, maar tegenwoordig is het echt saai.quote:
Ja gelukkig wel ben het alweer zat... hiquote:
Ja jammer is dat... ik slinger tegenwoordig tiktok aan als ik niet kan slapen.. daar is altijd wel iets te zien..quote:Op maandag 23 juni 2025 05:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, normaal kon je als je niet kon slapen altijd wel ergens babbelen, maar tegenwoordig is het echt saai.
Ja dat warme weer vind ik ook helemaal niets.quote:Op maandag 23 juni 2025 05:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel ben het alweer zat... hi
Heb jij een beetje kunnen slapen in die warmte?
Ik heb geen tiktok, ben ook niet zo fan van al die filmpjes en influencer, vloggers en wat al niet meer.quote:Op maandag 23 juni 2025 06:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja jammer is dat... ik slinger tegenwoordig tiktok aan als ik niet kan slapen.. daar is altijd wel iets te zien..
Ik ook niet hoor... alles staat al lekker open hier..quote:Op maandag 23 juni 2025 06:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat warme weer vind ik ook helemaal niets.
Ik word niet echt wakker van de warmte, heb het altijd al war.
I heb hem zaterdagavond heel even aangehad maar eigenlijk ook al snel weer uit.quote:Op maandag 23 juni 2025 06:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor... alles staat al lekker open hier..![]()
Ik slaap sowieso ruk naar nu met die hitte was het helemaal ruk... moet eigenijk even m'n ventilator van boven halen maar nu het weer minder warm wordt komt dat wel een andere keer..
Ik vind die kookfilmpjes wel geinig en er zijn ook nog wel eens van die praatgroepen aanwezig... ook wel geinig, soms bonje, of leuke onderwerpen hiquote:Op maandag 23 juni 2025 06:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen tiktok, ben ook niet zo fan van al die filmpjes en influencer, vloggers en wat al niet meer.
Mensen die de hele tijd online gaan om te vertellen wat ze doen, wat ze gekocht hebben wat ze gaan eten etc etc
Oooh ik vind het heerlijk maar dan zet ik hem niet mega hard hoor..quote:Op maandag 23 juni 2025 06:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
I heb hem zaterdagavond heel even aangehad maar eigenlijk ook al snel weer uit.
Ik vind dat koude geblaas over mijn lijf niet lekker, moet er eerst altijd aan wennen
Hier staat ook alles lekker open. Dat is wel fijn van het vroeg wakker zijn dan kan je even wat koelere lucht naar binnen laten komen
ALs je er van houdt is het leuk. Mij interesseerd het niet zoquote:Op maandag 23 juni 2025 06:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind die kookfilmpjes wel geinig en er zijn ook nog wel eens van die praatgroepen aanwezig... ook wel geinig, soms bonje, of leuke onderwerpen hi
Hier bijna het zelfde, maar dan met koffiequote:Op maandag 23 juni 2025 06:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh ik vind het heerlijk maar dan zet ik hem niet mega hard hoor..
Ja lekker hé, is het 1ste wat ik doe als ik wakker word, thee en ramen en deuren open...hdp
Omdat dts weer dicht is. Hoe de wind staat gaat hij snachts open of dicht. Wat een onzinquote:Op maandag 23 juni 2025 05:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, normaal kon je als je niet kon slapen altijd wel ergens babbelen, maar tegenwoordig is het echt saai.
Ja hij is anders dan ik dacht dat hij wasquote:Op maandag 23 juni 2025 06:12 schreef Frummelie het volgende:
Hej dat die Erik weer terug is in de Bondgenoten.. ik dacht neeeeejjjj maar wel geinig..
Hey Roosquote:Op maandag 23 juni 2025 06:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
Omdat dts weer dicht is. Hoe de wind staat gaat hij snachts open of dicht. Wat een onzin
Oooh echt.... ik vind het wel Erik... hij is niet meer zo'n viespeuk lijkt het hi.... maar werd van de week weer overspannen toen hij een Nutella pot leeg zat te tikken met een mes.. kerel pak gewoon een pan pannelikker...quote:Op maandag 23 juni 2025 06:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij is anders dan ik dacht dat hij was
O ik heb dat gemist, ik doe tussen door andere dingen. Ik vind dbg te lang duren. En vaak ook geen leuke spelers.quote:Op maandag 23 juni 2025 06:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh echt.... ik vind het wel Erik... hij is niet meer zo'n viespeuk lijkt het hi.... maar werd van de week weer overspannen toen hij een Nutella pot leeg zat te tikken met een mes.. kerel pak gewoon een pan pannelikker...
Ooo ik vind het nog steeds wel geinig... ik kijk elke avond op kijk tv de aflevering en daarna het blok, zo'n leuk programma...quote:Op maandag 23 juni 2025 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik heb dat gemist, ik doe tussen door andere dingen. Ik vind dbg te lang duren. En vaak ook geen leuke spelers.
Dus dat ik echt ga zitten kijken is eigenlijk zelden meer
Er wordt in het Topic van dbg wel veel gekletst tijdens een aflevering
Blok heb ik dit jaar niet gekeken, dat is toch het programma waar ze een huis opknappen een een paar stellen?quote:Op maandag 23 juni 2025 06:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooo ik vind het nog steeds wel geinig... ik kijk elke avond op kijk tv de aflevering en daarna het blok, zo'n leuk programma...
Dat kan ik niet, de aflevering kijken en lullen over het programma dat vind ik but dan mis ik wat er gebeurd in de Bondgenoten...
Ja klopt... echt zo'n gaaf programma.. heb je ook nooit de Engelse uitvoering gezien...op Videoland staan een hoop seizoenen mocht je je vervelen hi... leuker dan de nl het Blokquote:Op maandag 23 juni 2025 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blok heb ik dit jaar niet gekeken, dat is toch het programma waar ze een huis opknappen een een paar stellen?
Ik heb nog zoveelmopgenome series die ik wil kijken. Kom er niet aan toequote:Op maandag 23 juni 2025 06:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt... echt zo'n gaaf programma.. heb je ook nooit de Engelse uitvoering gezien...op Videoland staan een hoop seizoenen mocht je je vervelen hi... leuker dan de nl het Blok
Ooh echt... nou in ieder geval dan geen verveel momentjes...🤪quote:Op maandag 23 juni 2025 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nog zoveelmopgenome series die ik wil kijken. Kom er niet aan toe
Bedeelquote:Op maandag 23 juni 2025 07:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh echt... nou in ieder geval dan geen verveel momentjes...🤪
Haha... dat heb ik nou nooit... nou ik ga weer effe de keuken in, soeppie maken enzo... laters Dotteke.... was weer effe gezellie zo in de ochtend... misschien tot morgen...quote:Op maandag 23 juni 2025 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bedeel
Is al ik een serie ga kijken lig ik op de bank en dan boem bars ga ik
Naar dromenland 🤣
Fijne dag Frummie en misschien tot morgenquote:Op maandag 23 juni 2025 07:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha... dat heb ik nou nooit... nou ik ga weer effe de keuken in, soeppie maken enzo... laters Dotteke.... was weer effe gezellie zo in de ochtend... misschien tot morgen...
Oooh het regent hier nu als een malle...💧💧💧quote:Op maandag 23 juni 2025 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijne dag Frummie en misschien tot morgen
Goed voor de plantjes, het ziet er hier ook wel dreigend uitquote:Op maandag 23 juni 2025 07:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh het regent hier nu als een malle...💧💧💧
Nou ik hoop dat jullie ook een buitje krijgen... wel lekker hoor... ook veel wind ineens..😉quote:Op maandag 23 juni 2025 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed voor de plantjes, het ziet er hier ook wel dreigend uit
Ja, wind hebben we hier ookquote:Op maandag 23 juni 2025 07:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat jullie ook een buitje krijgen... wel lekker hoor... ook veel wind ineens..😉
Het is wel grijs hier, dus benieuwdquote:Op maandag 23 juni 2025 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, wind hebben we hier ook
Gisterenavond hebben we wel een een buitje gehad.
Hey Childquote:Op maandag 23 juni 2025 07:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is wel grijs hier, dus benieuwd
Wel lekker de ramen open en doorluchten
Jazekerquote:Op maandag 23 juni 2025 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey ChildJa dat is wel lekker he. Alhoewel ik het raam waar ik voorzit nu niet helemaal open heb staan
Ik ben niet zo van het hete weer. Ik blijf dan altijd lekker binnen en probeer het huis koel te houden door als ik wakker ben alles open te gooien. Wat nu nog redelijk lukt omdat de nachten op eergisteren na nog niet zo warm zijnquote:Op maandag 23 juni 2025 08:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jazeker
Al houd ik ook van hitte
Alleen lekker die frisse woei is ook lekker
Zolang het maar niet koud is
O meen je niet. Dat is mooi waardeloosquote:Op maandag 23 juni 2025 08:50 schreef Frummelie het volgende:
Potverdepiel, nou ben ik sinds gisteren even op Fok geweest en ik krijg weer een shitload aan mailtjes binnen... gokken, seks, mcafee dat m'n abonnement verlopen is... en dat tig keer op een dag... hoe kan dat nou??
Maanden geen last van gehad!
Frum licht geïrriteerd...
Ik zat in m'n ongewenstbox was aant zoeken mail trekpleister... maar ik was er even tussenuit dus had ik even niet in de gaten...quote:Op maandag 23 juni 2025 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O meen je niet. Dat is mooi waardeloos
Ik vroeg mij altijd al af waar die shitload aan mail altijd vandaan kwam. Ik dacht altijd van die site als je ze eens bezocht hadquote:Op maandag 23 juni 2025 08:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zat in m'n ongewenstbox was aant zoeken mail trekpleister... maar ik was er even tussenuit dus had ik even niet in de gaten...
Ja volgens mij ook... maar seks dingen heb ik volgens mij nog nooit gezien... en gewoon een paar keer per dag hé... niet normaal...quote:Op maandag 23 juni 2025 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vroeg mij altijd al af waar die shitload aan mail altijd vandaan kwam. Ik dacht altijd van die site als je ze eens bezocht had
Ja daar hou ik ook niet van. Ik klik die reclame mails nooit aan klik altijd op rapporterenquote:Op maandag 23 juni 2025 09:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook... maar seks dingen heb ik volgens mij nog nooit gezien... en gewoon een paar keer per dag hé... niet normaal...
Ik ook en flikker ze gelijk weg... maar het gaat gewoon door hoor, bij mij wel in ieder geval... die Mcafee is echt vreselijk...quote:Op maandag 23 juni 2025 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daar hou ik ook niet van. Ik klik die reclame mails nooit aan klik altijd op rapporteren
O die heb ik ook in mijn kijklijst gezet. Is het wat?quote:Op maandag 23 juni 2025 09:14 schreef Frummelie het volgende:
Zit een goeie site op Netflix te kijken... the Waterfront 👌
Maar ja jij hebt genoeg te kijken...
Ja ik vind het een topserie... misdaad hou ik van..quote:Op maandag 23 juni 2025 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die heb ik ook in mijn kijklijst gezet. Is het wat?
Ik ben benieuwd wanneer ik hem ga kijkenquote:Op maandag 23 juni 2025 09:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ik vind het een topserie... misdaad hou ik van..
Hahaha ja ik ook.... volgend jaar na BB mocht er nog een BB komen...quote:Op maandag 23 juni 2025 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer ik hem ga kijken
O jaquote:Op maandag 23 juni 2025 09:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hahaha ja ik ook.... volgend jaar na BB mocht er nog een BB komen...
Daarom zeg ik ook NA BB volgend jaar..quote:Op maandag 23 juni 2025 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jadan heb ik helemaal geen tijd om iets te kijken als dat er weer op is
Korrelhagel. Nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 2 juli 2025 06:41 schreef spapaars het volgende:
https://www.hln.be/weerni(...)orrelhagel~ac484c3e/
Tot 16 graden verschil tussen kust en Limburg vandaag: “Zeer intense onweersbuien mogelijk, met stevige windstoten, veel neerslag en korrelhagel”
Hopelijk alleen geen 4 cm korrels want dat kan mijn auto niet aan.quote:Op woensdag 2 juli 2025 16:20 schreef spapaars het volgende:
Snikheet hier.
Hoop op een flinke bui korrelshagelen.
Goedemiddagquote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:38 schreef lojanda het volgende:
Ik dacht is even een keer te komen kletsen maar het is gewoon dood hier
Ja echt heel jammerquote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:38 schreef lojanda het volgende:
Ja... vind ik ook jammerquote:Op vrijdag 18 juli 2025 12:38 schreef lojanda het volgende:
Ik heb het lang in leven proberen te houden maar het is niet gelukt helaas.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 08:36 schreef lojanda het volgende:
Ben er ook een tijd niet geweest maar vind het echt jammer want het was toch altijd gezellig. Beetje keuvelen over van alles en nog wat.
Ik hoop dat alles goed gaat met jullie![]()
En hopen maar dat het na de zomer weer wat drukker wordt hier
Wie weet gaat het weer lopen.. laten we het hopenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het lang in leven proberen te houden maar het is niet gelukt helaas.
Hier is alles okidoki. Bij jou ook?
Ja dat is ook lastig, ik zit in huis in een trippelstoel en buiten in de scoot. Heb ook wel een rolstoel voor buiten m aar niemand die mij duwen kanquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wie weet gaat het weer lopen.. laten we het hopen![]()
Fijn om te lezen dat het goed met je gaatmet mij gaat het best goed ook al merk ik wel dat ik steeds korter zonder rolstoel kan. Het is niet anders en dat zal ik moeten accepteren al is dat moeilijk. Verder gaat het zijn gangetje en ben ik blij dat we al half zomer zijn en kijk ik weer uit naar de maanden met de R. Kan niet wachten tot de herfst weer begint
Buiten zelf rollen is ook bijna niet te doen en alleen al omdat alle trottoirs zo slecht zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is ook lastig, ik zit in huis in een trippelstoel en buiten in de scoot. Heb ook wel een rolstoel voor buiten m aar niemand die mij duwen kan![]()
Jij bent de warmte ook zat, ik ook hoor. Ik geniet van dagen als vandaag. Niet te warm en lekker een koeler windje
Klopt soms probeer ik een beetje met de rollator buiten te lopen, maar de stoepen hebben hier veel stukken waar de stoep verlaagd is waar je makkelijk met de rolstoel, rollator of scootmobiel af kan. Alleen om er dan over te wandelen is dan weer een ramp. Ik kijk alleen uit temperaturen van rond de 20 graden. Nadeel is dat dan de dagen weer korter worden en het al weer snel donker wordt. Hou van de lange lichte dagenquote:Op woensdag 23 juli 2025 08:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Buiten zelf rollen is ook bijna niet te doen en alleen al omdat alle trottoirs zo slecht zijn.
Ben de warmte al zo zat en kijk echt uit naar weer heerlijk de open haard aan en dan met een dekentje op de bank![]()
Het is echt een ellende als je beperkt bent en naar buiten gaat.quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt soms probeer ik een beetje met de rollator buiten te lopen, maar de stoepen hebben hier veel stukken waar de stoep verlaagd is waar je makkelijk met de rolstoel, rollator of scootmobiel af kan. Alleen om er dan over te wandelen is dan weer een ramp. Ik kijk alleen uit temperaturen van rond de 20 graden. Nadeel is dat dan de dagen weer korter worden en het al weer snel donker wordt. Hou van de lange lichte dagen
Gelukkig maar dat iedereen verschillend is.quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is echt een ellende als je beperkt bent en naar buiten gaat.
Zo zie je maar weer dat iedereen van ander weer houdt.. ik vind het heerlijk als het koud en guur is en dat het dan aan het einde van de middag al begint te schemerendan gaan er ook heel wat kaarsen doorheen.
Zijn gangetje, en met jou?quote:
Ga je nog een paar dagen weg?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zelfde eigenlijk
Zo even lekker de stad in en verder vakantie
Nee... houd niet zo van op vakantie gaan. Gewoon lekker thuis lummelen. Alleen geen verplichtingenquote:
Ik hou ook niet van op vakantie gaan hoor, blijf ook liever thuis heb ik alle gemakken om mij voort te bewegen en om dingen te doen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee... houd niet zo van op vakantie gaan. Gewoon lekker thuis lummelen. Alleen geen verplichtingen
Ga nog wel drie augustus met mijn bestie naar de Deventer Boekenmarkt. Wil misschien nog een keertje naar de IKEA wandelen, maar daar houdt het wel op
En jij dan?
Hetzelfde denk ik over vakantie. Boel stress tav plezierquote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van op vakantie gaan hoor, blijf ook liever thuis heb ik alle gemakken om mij voort te bewegen en om dingen te doen.
Ik woon daar redelijk dicht bij maar ben er n og nooit geweest. Wel langs gereden het is altijd knetterdruk.
Hier in Zutphen is er binnenkort ook een dacht ik
Met de scoot in die drukte is een hel. I kzie dan geen boeken maar alleen reten, konten in allerlei formaten en modellenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hetzelfde denk ik over vakantie. Boel stress tav plezier
Haha, ik vind het fantastisch. Ja, heel druk, maar dat weet je van te voren. Alleen snuffelen en scoren vind ik zo fijn !
Één boekenmarkt per jaar is voldoende voor mij
Dat snap ik!quote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met de scoot in die drukte is een hel. I kzie dan geen boeken maar alleen reten, konten in allerlei formaten en modellen
Ja en die zitten nog lager dan ikquote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat snap ik!
Ik vind die kinderen in kinderwagens ook altijd zo zielig... ouders plezier en zij reet-staren
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en die zitten nog lager dan ik
Weet je wat ik ook zo irrie vind.
ALs ik op het fietspad rijd en er komt in tegenovergestelde richting een vrouw aan fietsen met een jurk of een rok, vooral de korte? Je kijkt ze altijd in het kruis.
Dat gebeurd alleen als je op een drukke markt of zomermarkt loopt zit in ingeklemd als een sardientje in een blikjequote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:09 schreef spapaars het volgende:
Al die scootmobiels in de supermarkt, rijdend in het midden door de gangpaden zodat je geen doorgang hebt, en dan ook nog naar je reet staren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |