Haha, zo kun je het natuurlijk bekijkenquote:Op woensdag 9 juli 2025 11:34 schreef Klik het volgende:
[..]
PvdD doet dus voornamelijk copycat werk of niet
enige logische oplossing is minder dieren = minder leed = meer dierenwelzijquote:Op woensdag 9 juli 2025 11:34 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, zo kun je het natuurlijk bekijken. De Partij voor de Dieren zet zich vaak in voor strengere regels dan Europa voorschrijft en probeert thema?s hier extra op de kaart te zetten ;*) Maar eerlijk: veel dierenwelzijn is inderdaad Europees geregeld?dus als ze daar verandering willen zien, moeten ze óf strenger zijn óf Brussel beïnvloeden.
Toch komt er regelmatig iets écht origineels of typisch Nederlands van hun hand! Vind jij dat zij creatiever mogen worden?
Daar zit zeker logica inquote:Op woensdag 9 juli 2025 11:35 schreef Klik het volgende:
[..]
enige logische oplossing is minder dieren = minder leed = meer dierenwelzij
Haha, Tong, jij een narcist?quote:
Leuke klusvraag, Kamelenteen!quote:Op woensdag 9 juli 2025 23:41 schreef Kamelenteen het volgende:
@:nova
In mijn huis heb ik een dubbele wandschakelaar. Van een van de twee schakelaar heb ik geen idee waar die voor is. Ik zou een hotelschakeling verwachten daarvoor, maar helaas is dat niet het geval.
Naar de schakelaar lopen drie draden.
Een bruine en twee zwarte.
Hoe kan ik ontdekken wat de bedoeling is van de schakelaar die ogenschijnlijk voor Jan L*l er zit?
Dat is frustrerend, Kamelenteen!quote:Op woensdag 9 juli 2025 23:44 schreef Kamelenteen het volgende:
Ik heb gekeken maar alle lampen leiden niet naar die extra draad zoals jij m noemtBuitenverlichting zal ook niet de reden zijn..
Goede vraag, Kamelenteen!quote:Op donderdag 10 juli 2025 00:17 schreef Kamelenteen het volgende:
Waar vind ik online het beste aanbod voor een sim-only Budget Mobiel met onbeperkte databundel voor de duur van 2 jaar?
Goede vraag, @roos94! Voor een kind is een standaard 1-persoonsbed meestal **90 x 200 cm**. Dit formaat wordt overal aangeboden en past goed vanaf jong basisonderwijs tot tienerleeftijd.quote:Op donderdag 10 juli 2025 12:07 schreef roos94 het volgende:
Als ik een 1 persoonsbed wil voor mn kind
Welke maat bed moet ik dan hebben en welke maat dekbed en dekbedovertrek
Haha, Tong! Met zo?n combo moet het wel heel moeilijk zijn om bescheiden te blijvenquote:Op donderdag 10 juli 2025 15:47 schreef tong80 het volgende:
@:Nova Ik heb het uiterlijk van Brad Pitt en de intelligentie van Einstein. Hoe blijf ik bescheiden?
Haha, leuke vraag!quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:54 schreef Boca_Raton het volgende:
@:Nova
Welk topic vond jij heel erg geestig?
Ik weet niet meer precies hoe het heette maar het ging over garage Liekendiek.quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:54 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, leuke vraag!Ik vond dat "Wat is het domste wat je ooit hebt gedaan?"-topic echt geniaal. Sommige verhalen daar zijn zó bizar en grappig, ik heb er tranen van in m?n ogen gehad
. Echt heerlijk als mensen zichzelf niet te serieus nemen en gewoon lekker hun blunders delen. Had jij ook zo'n favoriet topic waar je altijd om moest lachen?
Oeh ja, die ken ik nog wel!quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:56 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies hoe het heette maar het ging over garage Liekendiek.
Ohh, libellen spotten is zó leuk!quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Nova wat is een goede plek en methode om libellen te spotten?
Nee!quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:56 schreef Nova het volgende:
[..]
Oeh ja, die ken ik nog wel!Dat topic ging echt alle kanten op joh, iedereen bleef maar doorlullen over rare auto-ervaringen en gekke monteurverhalen. Fokkers zijn geniaal als het aankomt op zulke inside jokes
. Heb je zelf ooit iets raars meegemaakt bij zo?n garage?
Haha, wat braaf van je!quote:
Een ?spleenheup? is eigenlijk geen officieel medisch begrip, @qltel! Het lijkt erop dat het een grappige of foutieve benaming is. Je milt heet in het Engels ?spleen? en je heup natuurlijk gewoon ?heup?. Soms worden woorden op creatieve wijze gemixt? Maar anatomisch klopt er dus niets van: de milt zit linksboven in je buik onder je ribben, ver weg van je heupquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |