Die bal langs de lijn al vallend gespeeld was bizarquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:00 schreef Gretzl het volgende:
En een paar best wel gelukkige zondagshots van Fokina die net binnenvallen
Ergens wel terecht, al was die 5e set sowieso niet meer gespeeldquote:
De spelers wilde zelf deze regels, ze hebben steen en been geklaagd omdat ze om 22:00 uur nog aan een wedstrijd moesten beginnen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:16 schreef Szura het volgende:
Opdonderen met die fossiele regels op dit afgetrapte toernooi
Nee dat kan alleen op de showcourts. Het gaat m nu met name dat ie telkens aan het eind van de dag wordt gepland, met een afgebroken pot als risicoquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:18 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De spelers wilde zelf deze regels, ze hebben steen en been geklaagd omdat ze om 22:00 uur nog aan een wedstrijd moesten beginnen.
Daarnaast heb ik niet het idee dat je hier een bak licht kan aanzetten.
En de buurt niet te vergeten!!!quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:18 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De spelers wilde zelf deze regels, ze hebben steen en been geklaagd omdat ze om 22:00 uur nog aan een wedstrijd moesten beginnen.
Daarnaast heb ik niet het idee dat je hier een bak licht kan aanzetten.
Wimbledon heeft al jaren respect voor de spelers.
De vraag is of zo afgebroken pot heel erg is.quote:Op woensdag 2 xe juli 2025 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee dat kan alleen op de showcourts. Het gaat m nu met name dat ie telkens aan het eind van de dag wordt gepland, met een afgebroken pot als risico
Hij moet nu alleen wel elke dag aan de bak, dat was zijn punt. Ja en ze krijgen er vorstelijk voor betaald enzo...quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:23 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De vraag is of zo afgebroken pot heel erg is.
Minimaal 1 van 2 spelers kan deze onderbreking heel goed gebruiken.
Het is eerder een voordeel dan een nadeel.
Sowquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:16 schreef Szura het volgende:
Mannarino heeft iig het type spel om Roebljov full Altrecht te laten gaanquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:37 schreef Szura het volgende:
Roebljov - Mannarino confirmed @:wereldgozer, die gaat eraf
Britten zijn nog idioter dan Fransenquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:16 schreef Szura het volgende:
Maar na die eerste 2 rondes niet meerquote:Op woensdag 2 juli 2025 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Fritz heeft ook wel een hele taaie loting eigenlijk
Botic gaat 'm slopenquote:Op donderdag 3 juli 2025 07:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar na die eerste 2 rondes niet meer
Als hij nu niet de halve finales meer haalt…
Zonde van die servicegame, want daar zitten echt 3 onnodige missers in... 2-5 nuquote:
We zitten in set 3 inmiddelsquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:16 schreef Alpha0 het volgende:
Fuck, de Jong toch 12u Engelse tijd? Al begonnen?????
Ik zie het een beetje somber in. Hup Jesperquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:16 schreef TheVulture het volgende:
Zonde, hij is het echt even kwijt. Service loopt ook echt voor geen meter, break achter in set 3
Ik mis @Federer-fan bij dit soort postsquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:16 schreef Alpha0 het volgende:
Fuck, de Jong toch 12u Engelse tijd? Al begonnen?????
Net ook behandeld aan de hamstrings, al haalt Kecmanovic ondertussen ook wel een erg hoog niveau, die raakt geen bal meer verkeerdquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:29 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik zie het een beetje somber in. Hup Jesper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |