quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:37 schreef hhh38 het volgende:
@:Pino112
Klopt het dat @:wimderon nog maar 13 renners heeft?
Goeie!quote:Op woensdag 25 juni 2025 10:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wim had Abrahamsen, die op zijn beurt ook weer in de tweede ronde is verkocht
Ja heequote:Op woensdag 25 juni 2025 14:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Goeie!
Zo te zien een filterfoutje bij het bieden, renners die te koop zijn aangeboden en verkocht waren in de eerste ronde kon je in de tweede ronde alsnog weer op bieden.![]()
Dan krijgt wimmert Jonas weer gewoon en zien we de bieding van @:chiappucci op Jonas als niet-gedaan en krijgt hij de volgende in de rij: MARTINEZ Juan Guillermo
Het WK blijkbaar toch niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
EK tijdrijden, WK tijdrijden. Hij kan best nog wat rondjes voor je winnen.
Die had ik wel op mijn lijstje in ronde 1, maar wel laag omdat hij zomaar eens de Vuelta zou kunnen gaan rijden.quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:42 schreef Slobeend het volgende:
Waarom heeft de rest eigenlijk Viviani overgeslagen, heb ik iets gemist?
Ik tegen Schachmann voorlopigquote:Op donderdag 26 juni 2025 13:36 schreef Steven184 het volgende:
Fijn tegen Jonas (en half Jumbo) in de Tour
Dat was zelfs voor Pogacar niet bol te werken in de Dauphinequote:Op donderdag 26 juni 2025 13:36 schreef Steven184 het volgende:
Fijn tegen Jonas (en half Jumbo) in de Tour
Deze 4 rondes heb ik voorlopig een goede match up. Ik kom er aan! Ik hoop op 12 punten.quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:42 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat was zelfs voor Pogacar niet bol te werken in de Dauphine
Ik heb het ook al opgegevenquote:Op donderdag 26 juni 2025 16:42 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat was zelfs voor Pogacar niet bol te werken in de Dauphine
Denemarken en Zwitserland hebben allebei 3,5 prof, waardoor Asgreen morgen met een top 5 plek min voorbij steekt.quote:Op donderdag 26 juni 2025 17:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Deze ronde wel schroeiend met Armirail.
How about Tsjechië? Ik kwam er pas na het bieden achter dat Duitsland ook niet mee teltquote:Op donderdag 26 juni 2025 18:10 schreef franklop het volgende:
Belachelijk dat Venezuela niet meetelt
Zeg ik zonder enig belang
Jantje maakt er een top 3 vanquote:Op donderdag 26 juni 2025 17:49 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Denemarken en Zwitserland hebben allebei 3,5 prof, waardoor Asgreen morgen met een top 5 plek min voorbij steekt.
Deze ronde is enige reden dat ik Bruno heb. Helemaal voor niets.
Volgend jaar top 10 verhogen naar top 15?quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
How about Tsjechië? Ik kwam er pas na het bieden achter dat Duitsland ook niet mee telt
Maar dan wel minder punten denk ik. Alleen top-3 of zo.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgend jaar top 10 verhogen naar top 15?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
Jij bent favoriet met Christen, Romeo en de Belgjes.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
9 v 9 tegen @:slobeend die met Vernon een grote kandidaat heeft voor een ereplaats en met Kragh en fenomeen Donnenwirth kanshebbers voor wat verdere ereplaatsen. En met De Lie weet je het echt nooit.
Dit gaat helemaal foutquote:Op zondag 29 juni 2025 11:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij bent favoriet met Christen, Romeo en de Belgjes.
quote:Op zondag 29 juni 2025 17:41 schreef Felagund het volgende:
Zimmermann wint, Gregoire tweede. Dat moet hopelijk genoeg zijn.
Duitsland doet toch niet mee?quote:Op zondag 29 juni 2025 17:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Morele winnaar alvast met kampioen Vacek en een ereplaats voor Stork.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |