Zie dat er een andere deelnemer wel recentelijk heeft gescoord. Zal kijken voor een update!quote:
Ik ben er weer. Sorry, zit in een drukke periode, dus zit met mijn hoofd niet steeds bij FOK!. Kan ik vanavond nog bieden?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:13 schreef Pino112 het volgende:
Chiappucci slaapt ofzo, ik wacht wel even tot hij er weer is.
Zijn er, nu we toch wachten, toevallig nog meer mensen die niks verkocht hadden en toch nog van iets af willen? Ik ben deze keer coulant omdat ik ook niet gementiond had.
Ja, openzetten tot 20.59 of heb je meer tijd nodig? Maakt mij niet uitquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:16 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik ben er weer. Sorry, zit in een drukke periode, dus zit met mijn hoofd niet steeds bij FOK!. Kan ik vanavond nog bieden?
Tot 20.59 is prima. Kan er nu wel even naar kijken.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, openzetten tot 20.59 of heb je meer tijd nodig? Maakt mij niet uit
quote:Op maandag 23 juni 2025 09:19 schreef Slobeend het volgende:
Kan ik nog renners van de hand doen voor de tweede ronde?@:pino112
Dit fuckt met mijn bod, nu had ik op minstens 6 renners moeten bieden om zeker te zijnquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:04 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb hem binnen, ik ga ermee bezig.
Ook Slobeend heeft adhv dit berichtje twee renners verkocht en geboden.
[..]
Voor jouw biedingen heeft het niet uitgemaakt.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit fuckt met mijn bod, nu had ik op minstens 6 renners moeten bieden om zeker te zijn
Ja, jammer.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:23 schreef Pino112 het volgende:
Pizzavreter Quartucci met 52k in de vorige biedingsronde gaat nu voor ruim 6 mln weg, je zou voor minder.
Door dat gehype van de afgelopen dagen ben ik nu dubbel overbodenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:31 schreef Slobeend het volgende:
Verdorie m'n 5 miljoen op Quartucci was niet genoeg.
Ik geef hem in dit geval dubbele punten, goed?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:35 schreef hhh38 het volgende:
Om het erin te wrijven wordt Quartucci ook gelijk aan mijn wedstrijd tegen @:Chiappucci toegevoegd in de startlijst, maar dat is nog speelronde 36 @:Pino112
Jawel, die uitslag stond er al in. Je krijgt ze zoquote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:39 schreef Slobeend het volgende:
Ik krijg terecht geen punten voor Hoole maar ik dacht dus dat die wedstrijd morgen was. Nu heb ik eigenlijk niets meer aan Hoole. Flopeend.
Ik verlies die ronde toch al, dus ga je gang. Walgelijk dat dequote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik geef hem in dit geval dubbele punten, goed?
De stand van 37 zoals je hem zag was toen de uitslag van de Giro er nog niet in stond, ik had het NK even eerder verwerkt ivm de prono. Dus toen stond je inderdaad nog op G bij 36.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:48 schreef Faraday01 het volgende:
@:Pino112 als ik bij de stand na ronde 36 kijk staat er een W, kijk ik bij ronde 37 dan is ronde 36 een G geworden. Kleine glitch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |