Denk dat ik dan nog 3e sta qua meest gescoorde punten in 1 ronde?quote:Op zondag 27 juli 2025 20:50 schreef Pino112 het volgende:
Met 2145 komt de score van @:Faraday01 op nummertje 2 binnen in de hall-of-fame qua hoogste puntenaantal!
Uitslag speelronde 40:
[ afbeelding ]
Stand na speelronde 40:
[ afbeelding ]
En vandaag is ook 42 al begonnen
Speelschema speelronde 42:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 juli 2025 09:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Denk dat ik dan nog 3e sta qua meest gescoorde punten in 1 ronde?
Dit wordt een lastig verhaal.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alleen als jij regelt dat Bob z'n team in Wallonië niet meer dan 9 punten meer dan mijn team haalt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En in speelronde 38 om:
- Zak Erzen van @Slobeend (13pnt)
- Urko Berrade van Immerdebestebob (20pnt)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de speelronden erna hebben de overige verkochte renners die al eerder gescoord hadden niet meer gescoord, dus die zijn hetzelfde gebleven.
quote:Op maandag 28 juli 2025 22:06 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb een correctie op de uitslag van speelronde 37 en 38
De renners die eigenlijk al verkocht waren telden nog mee, dat is nu aangepast.
Het heeft geen invloed gehad op de uitslag qua winst/verlies/gelijk, alleen de score is anders.
Ging in speelronde 37 om:
- Remi Cavagna van @:Aguero (30pnt)
- Urko Berrade van @:Immerdebestebob (0pnt)
- Mikkel Bjerg van @:hhh38 (15pnt)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En in speelronde 38 om:
- Zak Erzen van @:Slobeend (13pnt)
- Urko Berrade van Immerdebestebob (20pnt)Dit was me inderdaad niet opgevallen omdat ik zag dat ik toch wel dik van Ganna verloorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de speelronden erna hebben de overige verkochte renners die al eerder gescoord hadden niet meer gescoord, dus die zijn hetzelfde gebleven.![]()
Ja, jammer.quote:Op maandag 28 juli 2025 17:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit wordt een lastig verhaal.
Ik moet tegen jou in de Vuelta. Erg mooi.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:50 schreef Faraday01 het volgende:
Pogacar moe en rust nodig. Dat worden een paar lastige rondes.
Grofs en Onley zullen ook niet rijden verwacht ik dus dat wordt een makkelijke overwinning voor je.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik moet tegen jou in de Vuelta. Erg mooi.
Ik heb geen idee wie er voor mij gaat rijden, zullen sowieso geen enorme puntenpakkers zijn. Hopelijk Prades en Diaz in ieder geval. Wellicht nog Van Uden, Engelhardt en/of Wandahl.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:58 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Grofs en Onley zullen ook niet rijden verwacht ik dus dat wordt een makkelijke overwinning voor je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een mooi stel San Sebastian jongens bij mij, beetje supercompensatie erbij hopelijk.quote:Op woensdag 30 juli 2025 20:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Groot probleem tegen @:aguero als ik dit zo zie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |