En dat eist nu zijn tol, verrekte mongol !quote:Op zondag 22 juni 2025 19:56 schreef HiZ het volgende:
Toen we met vakantie gingen heb ik in mijn account voor tolheffing in Oostenrijk wel mijn nieuwe wagen toegevoegd, maar ik ben vergeten om de oude wagen te de-activeren.
Tol is lastiger te faken dan een donatie inderdaadquote:Op zondag 22 juni 2025 21:46 schreef Mikeytt het volgende:
Hier ga je financieel nooit meer van kunnen herstellen beb ik bang.
Lockdown?quote:Op zondag 22 juni 2025 19:56 schreef HiZ het volgende:
Disclaimer : ik weet dat dit mijn fout is, maar toch.
Vorig jaar September heb ik een nieuwe auto gekocht. Mijn vorige auto heb ik toen ingeruild.
Toen we met vakantie gingen heb ik in mijn account voor tolheffing in Oostenrijk wel mijn nieuwe wagen toegevoegd, maar ik ben vergeten om de oude wagen te de-activeren.
Vandaag zit ik op mijn telefoon en zie tot mijn verbazing dat er ¤12,50 is afgeschreven voor een tol passage in Oostenrijk vanmiddag. Volgens mij kan dat alleen maar gebeurd zijn doordat de koper van mijn oude wagen er bewust voor heeft gekozen om door de pre-paid tol poort te rijden. Ben ik te achterdochtig als ik denk dat dit geen vergissing is geweest?
Oh, wat ook kut is, is dat de rioleringspijp onder mijn vakantiehuis is gebarsten en dat er nu 30cm water met consumptie in de kelder staat en er geen loodgieter kan komen tot morgen omdat de stad in lock down is.
Hij probeert je te ruïneren. Heb je nog wel wat te eten, of wordt het hongerllijden?quote:Op zondag 22 juni 2025 19:56 schreef HiZ het volgende:
Ben ik te achterdochtig als ik denk dat dit geen vergissing is geweest?
Ja, dat was dom van mij. Ik had alle andere tolkastjes etc wel verwijderd. Maar die registratie compleet vergeten.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
ene is een beetje jouw schuld de andere is terechte klacht. Hopelijk niet teveel schade.
Kan nog steeds, vraag maar aan je moeder.quote:Op zondag 22 juni 2025 21:57 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Voor 12,50 kon je vroeger seks kopen
Ja, doen ze hier als ze denken dat iemand wil demonstren op het Taksimplein. Dan gaat de buurt rond het plein op slot en dan kun je maar beter binnen blijven. Afgelopen weekend Pride Istanbul.quote:
Honger natuurlijk.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:05 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Hij probeert je te ruïneren. Heb je nog wel wat te eten, of wordt het hongerllijden?
Ik weet niet of het slim is zo goedkoop te kopen.quote:Op maandag 23 juni 2025 14:02 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Kan nog steeds, vraag maar aan je moeder.
Ging dat door?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:32 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja, doen ze hier als ze denken dat iemand wil demonstren op het Taksimplein. Dan gaat de buurt rond het plein op slot en dan kun je maar beter binnen blijven. Afgelopen weekend Pride Istanbul.
Nee, geen schijn van kans. Op dat soort dagen kan ik niet eens de honden normaal uitlaten of eten laten bezorgen. Door de afzettingen en duizenden agenten.quote:
Leg uit.quote:Op woensdag 25 juni 2025 01:09 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Die vent is niet naar oostenrijk gereden
Lijkt me echt wel de helft van de verkoopwaarde van TS z'n auto.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:31 schreef No239SquadronRAF het volgende:
12,50, dat wordt de broekriem flink aanhalen de komende maanden.
quote:Op maandag 23 juni 2025 13:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel vroeg hij voor een uurtje muziek spelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |