Buiten of binnen?quote:Op zondag 22 juni 2025 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Altijd wat te doen hier
Ook met mooi weer
Heb zelfs twee keer een uurtje geslapen. Zo moe was ik.quote:
Met dit weer buiten werken. Dan moet je wel goed tegen de warmte kunnenquote:
Een beetje standaard dev vakantiequote:
Wel een beetje koel in huis dan?quote:Op zondag 22 juni 2025 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb zelfs twee keer een uurtje geslapen. Zo moe was ik.
Australiëquote:Op zondag 22 juni 2025 20:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Een beetje standaard dev vakantie
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
en natuurlijk dit gebouwtje wat ongeveer 20 minuten wandelen is van mijn hotel in die plaats
[ afbeelding ]
Ja, maakt het uit, ik heb net ook een uurtje gepit.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb zelfs twee keer een uurtje geslapen. Zo moe was ik.
Niet in de zonquote:Op zondag 22 juni 2025 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met dit weer buiten werken. Dan moet je wel goed tegen de warmte kunnen
Vandaag 24.6 dus dat valt mij nog mee. Ben er heel vroeg uit en dan kan alles weer koelen voor het warm wordt. Maar vannacht weinig gekoeld omdat het best vroeg al warm wasquote:
Tis nu heerlijkquote:Op zondag 22 juni 2025 20:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vandaag 24.6 dus dat valt mij nog mee. Ben er heel vroeg uit en dan kan alles weer koelen voor het warm wordt. Maar vannacht weinig gekoeld omdat het best vroeg al warm was
Dacht al waas is GG. En ik kan wel weer slapen. Maar ik wacht nog wel evenquote:Op zondag 22 juni 2025 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, maakt het uit, ik heb net ook een uurtje gepit.
Ook in de schaduw vond ik het benauwd hoorquote:Op zondag 22 juni 2025 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet in de zon
Dan ga ik tegen de vlakte
Ja nu wel alles staat open nuquote:
Vandaag wel jaquote:Op zondag 22 juni 2025 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook in de schaduw vond ik het benauwd hoor
Ik ga niet te laat op bed.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht al waas is GG. En ik kan wel weer slapen. Maar ik wacht nog wel even
Gisteren was een hele andere warmte dan vandaag.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vandaag wel ja
Gisteren vond ik het prima
Jepquote:Op zondag 22 juni 2025 20:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren was een hele andere warmte dan vandaag.
Ik ook nooit.quote:
De ramen open dat er een klein briesje door je huis waait.quote:Op zondag 22 juni 2025 21:00 schreef greysbones het volgende:
Wel fijn dat het nu lekker afkoelt
Slaap je toch lekkerder
Liefst een wat groter briesjequote:Op zondag 22 juni 2025 21:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De ramen open dat er een klein briesje door je huis waait.
Ik heb een ventilator naast bed. Weinig last van de warmte gehad in de nacht tot nu toequote:Op zondag 22 juni 2025 21:00 schreef greysbones het volgende:
Wel fijn dat het nu lekker afkoelt
Slaap je toch lekkerder
Ja lekker briesje nuquote:
quote:
ik kan niet slapen met ‘white noise ‘quote:Op zondag 22 juni 2025 21:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een ventilator naast bed. Weinig last van de warmte gehad in de nacht tot nu toe
Altijd fijn een fan die naar je zwaaitquote:Op zondag 22 juni 2025 21:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een ventilator naast bed. Weinig last van de warmte gehad in de nacht tot nu toe
Dan moet je de hele nacht aan Paul denkenquote:Op zondag 22 juni 2025 21:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Altijd fijn een fan die naar je zwaait
O jammer.quote:Op zondag 22 juni 2025 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
ik kan niet slapen met ‘white noise ‘
Deze zwaait niet heeft ook geen bladerenquote:Op zondag 22 juni 2025 21:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Altijd fijn een fan die naar je zwaait
Ja al een paar dagen. Het lijkt net de dag rustiger te wordenquote:
Dan is dat wel lastig. Ik slaap juist veel met white noise en brown noisequote:Op zondag 22 juni 2025 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
ik kan niet slapen met ‘white noise ‘
Mooi weer zal ook niet meehelpenquote:Op zondag 22 juni 2025 21:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja al een paar dagen. Het lijkt net de dag rustiger te worden
Ik slaap altijd met de tv aan. Die gaat automatisch naar 30 min uitquote:Op zondag 22 juni 2025 21:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan is dat wel lastig. Ik slaap juist veel met white noise en brown noise
Dat heeft eigenlijk nooit een rol gespeeld.quote:
Misschien is de hedendaagse user een wat actievere buitengerichte userquote:Op zondag 22 juni 2025 21:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heeft eigenlijk nooit een rol gespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |