SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?![]()
Ik had een andere TT: Laat maar waaien“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Altijd grappig wanneer mensen zeggen dat ze ARKO in de auto hebben. Blijkbaar kan de voorruit dus ook openquote:![]()
![]()
Dat kan wel. Eenmalig. Het achterraam ook.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Altijd grappig wanneer mensen zeggen dat ze ARKO in de auto hebben. Blijkbaar kan de voorruit dus ook open
How can I make this topic about me?![]()
Ah je moest even een grote boodschap doenquote:Op zondag 22 juni 2025 18:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zat net op de wcKomt wel erg dichtbij zo
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
in Amerika noemen ze dat een 'nr 2' ?quote:Op zondag 22 juni 2025 18:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah je moest even een grote boodschap doenHow can I make this topic about me?![]()
Jawel, maar je was te snel met openenquote:Op zondag 22 juni 2025 18:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Had je mij die niet even kunnen DM'en?
Ja om te voorkomen dat iemand anders mijn topic weer ging kapenquote:
How can I make this topic about me?![]()
Uhu. Waait wel lekker doorquote:Op zondag 22 juni 2025 18:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan wel. Eenmalig. Het achterraam ook.![]()
Hele smoel vol insecten maar ach, het is de beleving.![]()
In Nederland ook wel volgens mijquote:Op zondag 22 juni 2025 18:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
in Amerika noemen ze dat een 'nr 2' ?
Zoals ene Paulquote:Op zondag 22 juni 2025 18:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja om te voorkomen dat iemand anders mijn topic weer ging kapen
Jammer dat er geen geluid bij zitquote:Op zondag 22 juni 2025 18:01 schreef maily het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)elcamera-filmt-alles
Altijd leuk.die cameradeurbellen
Klein beetje, maar niks verstaanbaars.quote:
De eigenaar van de deurbel zal nog wel mensen.aan de deur krijgen denk ik, voor het delen (ook al is het geblurd) van de beelden.![]()
Oh ik hoorde niks.. kon ook geen geluid aanklikken..quote:
Allemaal proteïnequote:Op zondag 22 juni 2025 18:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Uhu. Waait wel lekker door![]()
Hele smoel vol insecten maar ach, het is de beleving.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: