Een getuige (poster hier, naam vergeten) die van de week langs liep zei wat anders.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:09 schreef KnutselKoningin het volgende:
[..]
Als pa alles oplevert voor de verkoop start, zie ik dat anders.
Kwam die weer toevallig via Victor? Net als de badkamer monteur die zijn badkamer verprutste.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:13 schreef Soury het volgende:
Haha.. Maurits heeft een pruts stucer, gevalletje karma
Zou me niks verbazen.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:19 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Kwam die weer toevallig via Victor? Net als de badkamer monteur die zijn badkamer verprutste.
Maurits had hun telefoonnummer.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:56 schreef Soury het volgende:
Mogen die timmerlui dat niet zelf beslissen? Zijn toch weer uurtjes voor ze. Ze komen toch langs bij Mau/Noek dan vraag je toch of ze tijd hebben. ? Of zijn ze het bezit van Maurits
Ja, dat de zusjes een paar opleveringen gewonnen hebben zet kwaad bloed…quote:Op maandag 23 juni 2025 21:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wordt zo wel kansloos en kleinzielig...
Ik moet wel zeggen dat het mij de eer te na zou zijn om iets van die vier te vragen. Desnoods bel ik heel Nederland af.quote:
Mooi !! Waarom wil Naomi grotere tieten? Die zijn al niet mis, ze gaat topzwaar worden.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:43 schreef Firuze60 het volgende:
Ik ga even als spuit elf, de uitzending nu bekijken en van commentaar voorzien.
Verslaafd aan verbouwen.quote:Op maandag 23 juni 2025 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi !! Waarom wil Naomi grotere tieten? Die zijn al niet mis, ze gaat topzwaar worden.
Dus ze plugde haar eigen meubelwinkel.quote:Op maandag 23 juni 2025 22:03 schreef Firuze60 het volgende:
Ohw, wacht eens even, Manon deed een bod van 5700 en dat was 2000 onder de aankoop van ALLE meubelen. Dus die hele bank kostte geen 7000, veel minder.
Ik begreep dat die bank wel degelijk 7000 was. Ik heb dat telefoon gesprek niet helemaal begrepen.quote:Op maandag 23 juni 2025 22:03 schreef Firuze60 het volgende:
Ohw, wacht eens even, Manon deed een bod van 5700 en dat was 2000 onder de aankoop van ALLE meubelen. Dus die hele bank kostte geen 7000, veel minder.
Die 2000 moet meer zijn, want er was ook nog een oude kast en zo, bij.quote:Op maandag 23 juni 2025 22:03 schreef Firuze60 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |